DERDE KINDJE DEEL 6

He Roos
Ik kan Suus niet vinden op hyves. Als zij haar naam geeft en iets van herkenning (bijv woonplaats) dan kan ik haar pas vinden. Ik sta zelf namelijk ook als Alice en Eline en dat vind je nooit zelf. Heb jij ook hyves?

Oke Edith bedankt! Ben ik weer bij.

Zo te lezen hebben jullie elkaar nog niet eerder gevonden op hyves. Kan een leuke verrassing zijn al je iemand voor de 1ex ziet :)
kan de foto's niet zien omdat ik mijn instelling op prive heb staan. Zo kunnen anderen niet zomaar bij mij kijken maar ik ook niet bij een ander. Kan alleen de profielfoto zien van iemand en eventuele achtergrond.
Heb zelf ook hyves maar ben ook niet zomaar te vinden.
Het hyves adres van Suus staat op pagina 12. Of bedoel je dat niet Lies?

Het blijft hier vaag. Verlies nog steeds iets helder rood bloed. Mijn gevoelens zitten in een draaimolen, deze draait alleen iets te hard.

Snel weer naar mijn zieke dochter.
groetjes

Oke Edith bedankt! Ben ik weer bij.

Zo te lezen hebben jullie elkaar nog niet eerder gevonden op hyves. Kan een leuke verrassing zijn al je iemand voor de 1ex ziet :)
kan de foto's niet zien omdat ik mijn instelling op prive heb staan. Zo kunnen anderen niet zomaar bij mij kijken maar ik ook niet bij een ander. Kan alleen de profielfoto zien van iemand en eventuele achtergrond.
Heb zelf ook hyves maar ben ook niet zomaar te vinden.
Het hyves adres van Suus staat op pagina 12. Of bedoel je dat niet Lies?

Het blijft hier vaag. Verlies nog steeds iets helder rood bloed. Mijn gevoelens zitten in een draaimolen, deze draait alleen iets te hard.

Snel weer naar mijn zieke dochter.
groetjes

Wat een gedoe meiden, met die vaagheid. Maar helderrood bloed klinkt niet goed. En lekker zoeken naar elkaars hyves. Wel leuk als je zo even foto's kunt kijken.

Hier alles nog prima. Vanacht een prima nacht gehad. WEl gebroken natuurlijk, maar niet meer zo hopeloos als gister. Ze wordt alleen een beetje verkouden. Haar neusje zit een beetje verstopt. Ze snurkt nu als een volwassen vent, haha.

Hoi Edith,
Nee, ik snap dat als je normaal gesproken een regelmatige cyclus hebt, je dat tempen niet ziet zitten. Wie weet is het dan juist deze keer raak!
Kan me heel goed voorstellen dat je het even heel moeilijk hebt hoor! Je had natuurlijk gehoopt in ieder geval weer zwanger te zijn. Dat snap ik heel goed.
Ik duim in ieder geval heel hard voor je!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan