DERDE KINDJE DEEL 6

Wie weet Edith, heb je je ei toch al gehad. Kan best een keer een korte cyclus zijn toch?
Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen dat het deze maand dan eindelijk raak mag zijn! Want als mannie volgende maand in het buitenland zit, kan er natuurlijk niet echt iets gebeuren.

Janien, 36 jr 3 meiden (Amarens geb. 2 okt. 2009)
Lies, 39jr, 1 meid en 2 jongens (Niels 19 okt geboren)
Esther, 35 jr, 2 meiden, 1 jongen (3 en 5jr) (Lone geboren 1-12-09)
Swiepie 2 meiden 1 jongen ( renske geboren 20 januari 2010)

Suus, 36 jr, 1 meid, 1 jongen; uitgerekend 24 feb. Bevaldatum 11 februari.
Loes 30 2 zoons bijna 4 en bijna 6 uitgerekend 5 april
Sandra 34 2 zoons bijna 4 en 61/2 uitgerekend 15 juni

Edith 39, 2 dochters 4 en 6, 7e ronde na 2 mk, NOD 5 febr
Debby 39, 2 zoons 15 en 11. 6e ronde na 2mk. NOD 9 febr
Roos 37, 1 dochter bijna 3, zoon* 1/2 jaar, NOD ?

Heb helaas het lijstje al aan moeten passen. Hoop dat Debby en Edith in februari meer geluk hebben. Zal voor jullie duimen.
Verloor gisteren ineens bloed? Had dinsdag pas een positieve ovulatietest gehad. We hadden er werk van gemaakt maar helaas.
Had twee keer een cyclus van rond de 40 dagen, nu ineens maar 21 dagen. Snap er niets van! Bel maandag de gyn toch maar om de afspraak te verzetten. Misschien kan hij mij antwoord geven op mijn vragen.

Suus wat leuk dat jullie een jongetje krijgen en dat al best snel!

Voor iedereen een goed weekend
Groetjes Roos

Zo, was ik weer even. Wat een drukte met zo'n kleintje erbij. Heerlijk.

Het gaat hardstikke goed met ons. De voeding is al goed op gang gekomen en Renske doet het uitstekend. Ze was 7 1/2 pons bij de geboorte en de lengte is niet opgemeten. Het is verder een heel tevreden kindje.

GRote broer en zus zijn er inmiddels ook heel blij mee en zijn heel lief voor haar. Iets minder lief voor hun ouders, maar dat hoort erbij.

Met mij gaat het ook goed, maar ik ben wel erg moe. Het rusten schiet er wel eens een beetje bij in met 3 kids die je uit je slaap kunnen houden. Verder heel veel last van naweeen. Dat schijnt normaal te zijn bij zo'n snelle bevalling, maar lekker is anders. Overigens is mijn tweede ook in maar 3 uurtjes geboren en de eerste in 6 uurtjes. Als het eenmaal begint, gaat het ook snel. Maar deze bevalling vond ik wel de zwaartse, omdat er een ritje naar het ziekenhuis inzat. En dat vond ik echt verschrikkelijk. ZOals ik al verwacht had. Maar goed. Ze is er en dat is het belangrijkste.

Voor foto's, kijk op het forum ovan deze link:
http://www.forumplaza.nl/thread.asp?page=view&forumID=3218&CatID=7&threadID=11559

Swiepie, wat een lieve foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu ook een gezicht bij jou, grappig.
Fijn dat het ondanks de vermoeidheid goed met je gaat.

Roos, dat is inderdaad al snel! Is het wel een echte ongi? Zo vlak na een pos ovulatietest kan het ook nog innesteling zijn...Maar goed, uit je verhaal begrijp ik dat het toch wel doorzet.

hier echt geen idee van ei. Zou afgelopen vrijdag moeten zijn, maar niks gemerkt. En anders merk ik het altijd. Vandaag trekkerig gevoel rechtsonder, maar geen transparant slijm. Dus wat dat nou is geweest....in ieder geval gisteren geklust, dus mocht het een ei zijn....
nu maar weer afwachten...

Hoi Greet,
Ik kan helaas geen foto's bekijken. Ik krijg een melding dat navigatie naar de site is geannuleerd.
Jammer.
Maar fijn dat het goed met jullie gaat! Zal inderdaad wel lekker druk zijn zo.
Heerlijk dat de kids zo lief voor hun kleine zusje zijn. Hopelijk worden ze ook snel weer lief tegen papa en mama ;-)
Bij ons zijn de kids precies een week vrij na de bevalling (carnavalsvakantie) dus dat zal ook wel een drukke week worden vrees ik ;-)

Roos, is het een echte ongi? Zo snel na je positieve ovutest?
Kan natuurlijk wel (ik heb toen wij voor de eerste bezig waren steeds cycli gehad van 21 dagen. Is wel echt het uiterste minimum voor een goede cylcus volgens gyn). Maar wie weet houdt jouw lichaam je een beetje voor de gek.

Edith, lastig als je op de gok moet klussen he.
Zou tempen niet iets voor je zijn?
Ik ben dat na de miskraam gaan doen (ook omdat we toen naar de gyn gingen) en dan wist ik tenminste wanneer mijn ei was geweest (door heel onregelmatige, lange cyclus kon ik het niet voorspellen wanneer die zou zijn). Ik vond het ideaal! (tja, in het weekend iets minder, omdat dan de wekker ook gewoon om half 7 ging om even te tempen, maar ik vond het wel de moeite waard).
Maar goed. Hopelijk is dat niet meer nodig en mag je deze ronde nu eens zwanger raken (en blijven natuurlijk!) Ik duim weer heel hard voor je!

Zelf even een flinke dip vanwege de 'laatste loodjes' die toch wel wat zwaar vallen. Voel me al een paar dagen helemaal niet happy. Vervelende buikpijn en heel slecht slapen. Vanmorgen ook weer eens mijn ontbijt eruit gegooid en heb echt een energiepeil van 0,0.
Maar goed, nog maar 2,5 week! En dan mag ik eindelijk ons kleine manneke vast houden. En daar doen we het uiteindelijk voor he!!! Ben wel echt aan het aftellen hoor. Ben ook wel enorm nieuwsgierig aan het worden!

Groetjes Suus

Greet, ik heb de http: er voor weggehaald en kan nu wel de foto's zien!
Wat een poepiedoepie! En leuk om jullie eens te zien!

Groetjes Suus

Als jullie strakjes foto's van ons willen zien en je hebt hyves, zal ik even mijn hyveslink erop zetten.
Kan je me toevoegen als vriendje en kunnen jullie foto's kijken ;-)

suusie73.hyves.nl

Groetjes Suus

Suus, tempen is niks voor mij. Ik ben geen ochtendmens :)
Het heeft jou idd goed geholpen. Ik heb eigenlijke altijd een mooie regelmatige cyclus van 27-28 dagen en eisprong was ook meestal wel duidelijk. Nu dus eens niet. Bijzonder.

Heb deze week wel een dipweek. Was met de laatste mk op 31 januari uitgerekend. Had toch wel verwacht voor die tijd weer zwanger te zijn, maar helaas...

Terug
Bovenaan