DERDE KINDJE DEEL 6

Swiepie,
heb de foto’s bekeken. Wat een pracht plaatjes! Het is vast een gezellige drukte met nog zo’n wondertje erbij. Misschien kan je de kids soms achter het spreekwoordelijke behang plakken ze zijn wel gek op hun kleine zusje:)
Wat super dat het zo goed gaat met Renske.

Edith,
wat lastig dat je niet weet wanneer je eisprong is. Ken dit wel, kon er vaak geen pijl op trekken. Temperaturen was/is ook niets voor mij. Kan wel zekerheid geven over de eisprong maar vind het zo’n gedoe. Mijn gyn. gaf aan dat het te veel spanning kon geven. Maar ja die was er deze keer ook met de ovulatietest. Wat is wijsheid…… doen wat bij je past denk ik.
Zal ook heel hard voor je duimen. Wie weet ben je nu wel zwanger.

Suus,
dubbel feest voor je kids dus. Vakantie en een broertje. Nu maar hopen dat ze niet compleet door het huis stuiteren van opwinding.
Kan mij voorstellen dat je bijna niet meer kan wachten, nog even.

Verlies nog steeds helder rood bloed! Weet niet of dit een innesteling kan zijn. Het is wel veel minder dan ik normaal heb. Denk dat ik toch begin februari maar een test doe. Verloor ook bloed in het begin van mijn vorige zwangerschap. Wist hierdoor toen pas bij ruim 2 maand dat ik zwanger was.
Het zou ook wel bizar snel zijn, vandaag is het precies een half jaar geleden dat onze zoon is geboren.

Raar hoor Roos, hopelijk is het inderdaad een innestellingsbloeding geweest. Ik duim voor je.
Edith: balen die onzekerheid. Ben nu ook aan boord en ben met de ovulatietesten in de weer. Kunnen me ook niet echt duidelijkheid geven. Was vorige keer natuurlijk bijna 2 dagen over tijd en nu zal mijn sprong ook wel wat later zijn. We klussen maar op goed geluk.
Ik ga nu stoppen, de bemanning komt nu binnen ( allemaal mannen en het gaat ze niks aan wat ik aan het doen ben)

Gr. Debby

IK HEB OP MIJN HYVES EENMALIG VOOR JULLIE FOTO'S GEZET ZODAT JULLIE KUNNEN KIJKEN! ZOEK OP Alice en Eline DAN KRIJG JE VOLGENS MIJ NU FOTO"s TE ZIEN DUS LAAT ME EVEN WETEN OF DAT IS GELUKT!!!

Roos dat lijkt op een innesteling dat heb ik ook gehad bij Eline zelfs 5 dagen.

Swiepie LEUK de foto'"s

Edith ik heb dat ook weleens gehad dat ik het niet wist en niet voelde maar toch was ie wel geweest!

Debby succes aan boord!

Suus ik heb hyves! Hoe kan ik je toevoegen? Die laatste loodjes zijn zo zwaar! Sterke meid!

Nou ik hoor het wel of jullie het nu kunnen zien.
Liefs
Lies

Hoi Debby,
dacht dat ik het redelijk op de rit had maar ben het spoor even kwijt.
Je gaat aan boord????
Hoop dat je snel resultaat hebt met de ovulatietest.

Toevoegen hyves staat aan de linkerkant van de pagina van de persoon die je wil toevoegen/vrienden worden.

Lies de bloeding is nog niet voorbij hoor. Heb het sinds vrijdag! Wordt wel minder. Maar lees dat jij het ook had, 5 dagen. Het begint toch wel een beetje te kriebelen in mijn maag hoor......
groetjes

Roos, Debby heeft een varende man, vandaar.

grrrr, wat een vaagheid hier op het moment: ik herken geen eisprong en Roos weet niet of het wel ongi is.
Pffffffffffff lekker hooor!!

lies????? AAAAAAAAAAA, je hebt donker haar???
O grappig, had je altijd blond voorgesteld, hihi
toch grappig die fotos
Maar oooo wat een mooi fotootje met Eline!!!

Edith je kunt alle foto's zien, ook van Julian en Eline. Die staan er ook op. Niels staat met mij als profielfoto.

Terug
Bovenaan