DERDE KINDJE DEEL 6

Dat is wel zo handig, weer op pagina 1!

Ook van mij voor iedereen een mooi en vruchtbaar 2010!
Ik sluit me helemaal aan bij Janien.

Groetjes Suus

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst, met veel vruchtbaarheid, haha.

Hier nog steeds rust in de tent. Ook geen voorweeen meer, helaas gelukkig. Stiekem vind ik het wel heel prettig dat de kleine nu echt in januari geboren wordt en niet in december. Die zit bij ons zo ontzettend vol verjaardagen. Oud en Nieuw was wel ietwat saai zo met zijn tweetjes/ viertjes.

Een vriendin van me was 3 dagen eerder uitgerekend dan ik, en die is de 30-ste bevallen van een dochter. Nu krijg ik wel heel veel zin om ons kleintje in de armen te houden. Het is januari, dus kom nu maar op!

Verder zei een van mijn beste vriendinnen dat ze tweede kerstdag getest hebben en die zijn na een jaar MMM eindelijk ook weer zwanger, ook nummer 3. Ik ben zo blij voor ze. En we zijn voor de derde keer samen zwanger, al zal dat niet zo heel lang duren, deze keer.

Hier nog steeds alles rustig. Geen voorween meer gehad. Maar ik ben wel al dagen licht misselijk. Volgens mij doordat die kleine zo hoog tegen mijn maag zit. Af en toe ook een brandend gevoel in mijn slokdarm.

Ondanks dat alles heel erg goed gegaan is, begin ik het nu heel erg zat te worden. Vrijdag is de dag dat mijn andere kinderen kwamen'8 dagen voor de uitgerekende datum. Voor de afleiding heb ik met 2 vriendinnen afgesrpoken uit eten te gaan. Onder voorbehoud, natuurlijk, haha. Want stiekem hoop ik dat ik die afsrpaak niet ga halen.

Vanochtend naar de VK geweest. Zou het voor de allerlaatste keer geweest zijn??? Ik hoop het zo. Maar ondertussen nog wel een afsrpaak voor volgende week disndag gepland.

Alles was nog steeds goed; bloeddruk, gewicht, hartje, beweeglijkheid. Ze schatten in dat dit kindje rond de 7,5- 8 pond zal zijn. Dat zou een pondje zwaarder zijn dan de andere 2.
Verder was mijn Hb wat laag; 6,5. Maar daar willen ze voor de bevalling niks meer aan doen. Afhankelijk van mijn bloedverlies dan gaan ze opnieuw kijken.

En verder maar afwachten. Wie duimt er voor me dat het vrijdag komt?

Duimerdeduim!!!!!
Vandaag 3-4 dagen voor mijn NOD. Getest met gevoelige sensitest. Negatief natuurlijk.
Pfff, ongeduldige ik.
Nu wat kramperige buikpijn. Zou wel erg vroeg zijn voor ongi....;-(
AFwachten dus....

Swiepie. fijn dat alles goed is. Denk aan je en duim me suf....

Liefs,

Edith

hallo,!

ediht ik hoop dat je te vroeg hebt gestest en je later deze week wel een positieve test inde handen krijgt!!

swiepieik duim voor je dat het vrijdag komt of nog eerder ik hou de berichtjes in de gaten !!

groetjes loes

Ben opnieuw gaan rekenen. Denk op 26 dec ei gehad te hebben (transparant slijm). Dus 14 dagen erna is pas 9 januari!! Dus NOD kan ook nog wel 2 dagen later zijn..
Nou ja, dan is het helemaal niet raar dat ik negatief test...
Hm, nog meer geduld...:-((

Hai meiden,

Lekker weer een beetje vooraan in het forum ( voor zolang het duurt).
Ten eerste voor iedereen een te gek 2010, vol liefde, baby's, zwangerschappen, gezondheid.

Spannend Swiepie, ben erg benieuwd. Hopelijk heb je snel leuk nieuws voor ons.

Edith, voor jou ook weer spannend. Ik heb zo rond de 12e mijn NOD, borsten doen nu al meer pijn dan normaal maar het zal wel niet raak zijn hoor. We hebben maar 1 keer kunnen klussen en ik vraag me af of dat al niet te laat was. Zal er om hangen. Zal wel te gek zijn als we nu samen zwanger zouden worden. Ik ga nog harder duimen dan normaal.

Gr. Debby

Terug
Bovenaan