DERDE KINDJE DEEL 6

Hai Swiepie,

Wat hou jij het spannend zeg. Stiekem hou ik er dus ook een beetje rekening mee dat je zo'n 8 dagen eerder gaat bevallen maar zo te horen zit je kindje nog veel te lekker. Je bent nu wel lekker een stuk verder verwijderd van de feestdagen en als je kindje straks jarig is in januari is het niet meer zo druk.

Edith, ja we wachten maar af. Ik zit sinds kort op Hyves en heb een oude vriendin weer ontmoet. Haar zus ( al over de 40) heeft nog meer meegemaakt dan wij en ze is nu heel gelukkig met haar gezonde dochter dus het kan dus gewoon. Gaf me wel weer wat moed. Heb hier weer de gewone ongikwaaltjes maar bij mij kunnen het ook zwangerschapskwaaltjes zijn want ik kan er niet van op aan. Reken op de ongi volgende week en dan ga ik echt de gyn bellen (stel het steeds voor me uit maar nu moet het echt dan toch gebeuren).

Fijn Sandra dat je het hartje hebt gehoord. Altijd weer een mooie belevenis en een bevestiging dat er echt iets in je groeit.

Gr.Debby

Vandaag NOD. Net getest. Negatief. Maar ja, mogelijk NOD ook pas overmorgen..
Baal toch wel.
Denk eigenlijk niet dat ik zwanger ben.
Maar goed,zolang ik niet ongi ben is er nog hoop...

K*T
Ongesteld...:-(
Maar wat nu zo raar is.
Wou zw test van gisteren meteen in de vuilnisbak kieperen.
toen zag ik dat er een half streepje te zien is!!!
Nee niet zo'n vaag streepje,maar alleen de onderste helft is gekleurd!!??
Heeft vannacht op z'n kant in de la gelegen.
Weet wel dat je niet na een nacht nog af moet lezen maar toch raar.
Ei toch 1e kerstdag gehad. Toen ook geklust. Hmpf en dan toch niet zwanger. Balen...

Nieuwe NOD wordt 5 februari. En ik geloof alweer ronde 8 na 2e mk.
*ZUCHT*

ooo wat balen edith ik kan me voorstellen dat het elke maand weer erger wordt die teleurstelling ik denk aan je en hoop dat de dit jaar nog een gezond baby'tje in je armen mag houden

swiepie hoe is het daar alles nog rustig!

groetjes loes

He wat balen Edith!!! Ik had zo voor je gehoopt!
Wel raar van het streepje he. Maar even je ongi in de gaten houden. Ik had namelijk met nr 2 ook bloedverlies op NOD en toen hield het ineens op. Bleek ik toch zwanger te zijn. Ga toch nog een klein beetje voor je hopen!

Debby, voor jouw hoop ik ook nog steeds hoor. Hoop maar dat het zwangerschapskwaaltjes zijn!
Wie weet!
En anders maar echt gaan bellen met de gyn. Want voordat dat hele traject loopt ben je natuurlijk toch weer even verder.

Sandra, fijn het hartje te horen he! En heerlijk dat je het ook al voelt bewegen. Geeft toch lekker steeds de bevestiging dat alles goed gaat in je buik.

Greet, nu maar hopen dat de kleine zich heel snel laat zien he. Valt wel even tegen denk ik dat deze uk langer blijft zitten dan de andere 2.

Groetjes Suus

He Edith, wat balen!!! En ik gun het je zo,zolangzamerhand. Ja, DEbbie ook trouwens, hoor! Dat eindeloze wachten daar wordt je een beetje moedeloos van. Zeker met al die bolle buiken hier.

En de mijne is inderdaad nog steeds kogeltjerond. Klein eigenwijsje daarbinnen die een eigen plan trekt. Vancht een half uurtje gerommel gehad met veel harde buiken, maar dat stelde niet veel voor. Je mag het nauwelijks voorweeen noemen. Dus vandaag maar weer een dagje rond waggelen. Misschien gokte ik er wel teveel op dat deze ook eerder zou komen, want ik ben over precies een week pas uitgerekend. Dus ik maak het mezelf ook wel een beetje moeilijk op deze manier. Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst, zullen we maar zeggen...

Ik zou zeggen: tot morgen dan maar weer. Dan zal ik me wel weer even melden.

hoi hij doet het weer !!! jippie jippie yeah! hier is alles ok ,alleen begin ik wat last te krijgen van mijn bekken maar het is nog te doen. hoe is het bij jullie ? en vooral bij jou swiepie heb je het idee dat het bijna gaat gebeuren of nog niet , ik ben benieuwd i k hou de site in de gaten

groetjes loes

Terug
Bovenaan