DERDE KINDJE DEEL 6

Hoi meiden,

Ik duim voor jullie alle 3! ;-)
Voor Edith en Debby dat ze maar snel een positieve test in handen mogen hebben.
En voor Swiepie dat ze snel mag bevallen!

Ik ben morgen 33 weken zwanger en het begint steeds zwaarder te worden. Heb nieuwjaarsdag fijn in het ziekenhuis mogen doorbrengen met om de 2,5 á 3 minuten pijnlijke harde buiken.
Gelukkig hebben die harde buiken niks gedaan (geen ontsluiting) anders hadden ze het op dat moment gehaald (ivm geplande keizersnede). Ben dus blij dat de kleine er nog in zit. Mocht gelukkig naar huis als ik beloofde nog rustiger aan te doen (en ik deed al bijna niks meer door mijn bekken). Mijn verlof is ingegaan en ik kan en mag zo goed als niks. Had het me toch anders voorgesteld hoor. En dan wil ik nu ook ineens alles helemaal in orde hebben, dus zit ik manlief steeds achter z'n vodden. Ach arme ;-)
Van mij mag het dus snel rond de 10e februari zijn. 1 weekje eerder mag ook nog (dan 37 weken) maar niet eerder hoor, want ik wil dat ukkie eerst nog even lekker doorgroeit in mijn buik.
(sorry voor mijn 'klaagzang')

Groetjes Suus

Edith, ik duim met je mee hoor, dat je nod inderdaad nod wordt en dat je gewoon te vroeg getest hebt.
En voor Debbie ook natuurlijk! EN 1 keer klussen kan genoeg zijn...

Och Suus, lekker dan, nesteldrang met een niet gewillig lijf. Wel goed dat je nu met verlof bent. Wordt wel zwaar anders, of niet.

Ik doe trouwens op dit moment boodschappen via internet en dat scheelt een hoop bekken en rugklachten! Aanrader dus. Dan hoeft manlief ook niet alles te doen.

Vandaag een mindere dag. Ik ben de hele tijd misselijk. IK dacht dat dat een kwaaltje van de eerste weken was, haha. Ik heb mijn man vanochtend heel lief aangekeken en gevraagd of hij de kids weg wilde brengen naar school en kdv. Gelukkig heeft hij dat gedaan. Een vriendin is even op de koffie geweest en heeft een wasje voor me gedaan en de koffie ingeschonken. Heel lullig voelt dat, maar ik was er wel blij mee. Zij is trouwens zelf net 5 weekjes zwanger van haar nummer 3, dus dat was wel heel speciaal! En zo zaten we lekker samen te klagen en samen misselijk boven ons kopje koffie. Had ook wel weer iets grappigs.

@Debby, ik hou hoop voor jou hoor! Er zijn zelfs vrouwen zwanger geworden van een keer sex en ook nog de pil gebruiken...wonderen zijn de wereld niet uit...
@Suus: ach meid, zwaar hoor. Geen sorry zeggen hoor! Eerst willen we allemaal heeeel graag zwanger worden, maar als we het dan zijn dan waren we ff vergeten dat je dan heel moe, misselijk, kreupel, pijnlijk en sjagrijnig en vooral heel dik wordt, hihihi!!!
En na de kwelling van de bevalling???
Zijn we aaaaaaaaaaallles weer vergeten en willen we er zo weer heen...*grijns*

@swiepje. pff, voor jou wordt het ook wel heel pittig he?
spannend allemaal....

En daar heb jij weer helemaal gelijk in Edith!
Gelukkig is het over een weekje of 6 alweer vergeten, hihihihi!
Kijk, dat heb ik ook wel eens snodig om me dat weer te beseffen!

Wat staan er soms toch wijze woorden hier. Fijn.

Hier nog alles rustig, nog geen gerommel en nog zeker geen kleintje. Helaas.

Hallo allemaal!
Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!! Met heel veel geluk, gezondheid en baby`s!
Ik weet niet of ik dat al gezegd had!??!

Wij hebben hier onze eerste jubileum gehaald!
Al een jaar delen we hier al ons lief en leed!
Gek idee....vorig jaar opende ik dit topic omdat ik zo twijfelde wat we moesten doen...geen idee dat er reacties zouden komen...en kijk nu eens.
Al een hecht clubje en zelfs al drie baby`s verder....en er komen er nog een stel aan!!!!! Leuk hè?

Suus: nog even volhouden hoor! Je hebt het bijna gehad. Laat je de laatste weken nog maar lekker verwennen. Als zwangere vrouw heb je toch een speciale status. Na de bevalling ben je die meteen kwijt en gaat alle aandacht naar de baby.

Swiepie, wat maak je het toch spannend zeg! Wanneer ben je nu precies uitgeteld? Nu vrijdag?
Heel veel succes!!!!

Hier alles prima! Net hersteld van een voorhoofdholteonsteking en luchtweginfectie!!!! Heb oud en nieuw lekker in bed kunnen vieren.
Gelukkig weer op de been.
Met Lone nog steeds alles goed. Kan me niet voorstellen hoe het zonder haar was. Het is een lekker knuffel-ding!

Tot gauw!
Esther

hallo,

De beste wensen voor 2010 allemaal.
Ik ben vanmiddag bij de vk geweest en heb eindelijk het hartje gehoord.
De jongens waren ook mee en zaten vol verwondering te luisteren.
Ik heb het trouwens ook gevoeld(het getrappel)

Swiepie,veel succes de komende tijd.

En de twee wachtende ik hoop dat het bij jullie ook snel lukt om zwanger te worden.

Groetjes Sandra.

Hoi Esther, he balen dat je net je kraambed uit bent, en dan het ziekbed in kunt. Gelukkig ben je weer boven jan.

Ik ben volgende week vrijdag uitgerekend, maar de andere 2 kwamen allebei 8 dagen eerder. Dat zou dus afgelopen nacht geweest zijn. Ik werd dan vanochtend ook stiekem wel een heel klein beetje teleurgesteld wakker. Maar echt verwacht had ik het ook niet.

Vanavond nog een (Laatste?) keertje zwangerschapszwemmen en morgen nog uit eten. Nog allemaal leuke dingen gepland, om niet al te veel te zitten wachten. Mar het mag nu wel komen, hoor.

Sandra, wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Toch wer bijzonder, he.

Terug
Bovenaan