DERDE KINDJE DEEL 6

Welkom mama 1981
Ik heb zelf ook een mirena gehad. Vorig jaar rond deze tijd laten verwijderen. 6 weken geleden ben ik bevallen van ons derde kindje. Ik kan me niet goed herinneren misselijk geweest te zijn. Ik weet wel dat ik de eerste maand niet ongesteld ben geworden en wel een beetje misselijk was, buikkrampen enzo. De tweede maand was ik heel klein beetje ongesteld en de derde maand zwanger! Ik hoop dat het bij jou ook zo snel gaat!

Edith: respect hoor zoals jij de dingen ziet! Helemaal goed om de positieve dingen te blijven zien. Idd, een wijntje drinken zit er voor mij nog steeds niet in en sneeuwballen gevecht is voor Lone nog wat koud! Dus geniet er maar lekker van!
Zoals swiepie al zegt, er vallen steeds meer zwangeren weg op dit forum dus het wordt tijd dat er wat bijkomt!
\Oh, Lone heeft honger, ga haar snel verzorgen! Ik kom later wel weer terug!

Groetjes Esther

He Swiepie,
Wat duurt dat wachten lang he?
Ik hoop voor je dat je nu ligt te bevallen....

Had ik vorige week een heel verhaal geschreven wordt het niet geplaatst...bleeh..

Hoe is het met iedereen?
Esther, ben jij al weer een beetje op de been?

Edith, balen dat het weer niet raak is..
Debby ook.

Hoe ver zijn de zwangeren nu precie??
Ik ben het een beetje kwijt.
Alleen van Swiepie weet ik het omdat we op de bevalling zitten te wachten. Wie is de volgende die gaat bevallen?

Ik ben 4 januari weer begonnen met werken.
Wij hebben het nu heel druk. Jaarafsluiting!
Dat is wel pittig met 4 maanden informatieachterstand. Ik heb in december alvast wel 1 dag in de week gewerkt, maar daar haal je geen 4 maanden achterstand mee in.
Ik heb af en toe het idee dat ik een beetje achter de feiten aan loop. Maar goed, dat gaat vanzelf weer beter.

Groeten,

Janien

hallo,

suus
ik ben nu 28 weken en 2 dagen zwanger en bij de vorige zwaangerschappen heb ik ook wel aan het eind last gehed van mijn bekken maar nu moet ik eerlijk bekennen dat ik nu wel weet waar het van komt we hebben veel gewandeld in het weekend en met de sneeuw loop je al voorzichtiger en is het al wat zwaarder toen had ik s avonds echt pijn maar nu zeurt het nog een beetje

janien pittig he weer in het werk te komen ! maar vaak ook wel weer fijn om wat anders te doen dan thuis zijn , volgens mij komt na swiepie suus en dan ik maar ik weet niet precies wanneer ik ben op 5 april uitgerekend en begin langzaam aan af te tellen naar mijn verlof

en het wordt inderdaad tijd dat er nieuwe zwangeren bij komen!!

groetjes loes

Hoi dames,
Was wat aan het neuzen op het forum en kwam dit onderwerp tegen. Kan het soms moeilijk vinden maar heb het idee dat jullie al een hele tijd samen lief en leed delen op dit forum. Is er nog ruimte voor een nieuwe mama?
Dit is ook niet het onderwerp dat meer naar voren staat over een derde kindje?
groetjes Roos

Hoi Roos
Wij zijn nu 1 jaar actief op dit forum met dit onderwerp. Velen van ons zijn er al vanaf het begin bij, maar er zijn ook later meiden bijgekomen. Natuurlijk is er nog ruimte voor nieuwe mama`s! Leuk zeg om nieuwe mensen erbij te krijgen.
Er is op dit forum nog een topic met derde kindje. Die zijn iets later begonnen geloof ik. Maar we hebben allemaal dezelfde wens....een derde kindje!
Hier zijn de meesten al zwanger of zelfs al bevallen.
Even ons topic in een notendop.....
ik ben Esther, 35 jaar oud. Ik heb een dochter, Fedra van 5 jaar en een zoon, Eloy van 3 jaar. 6 weken geleden is onze dochter Lone geboren.
Lone is de derde forumbaby!
Janine heeft voor de eerste forumbaby gezorgd. baby Amarens en Lies heeft de tweede baby op de wereld gezet. Baby Niels. Verder zitten we nu met zijn allen vol spanning te wachten op Swiepie, die elk moment kan bevallen.
We delen idd lief en leed. Het is heerlijk om goed nieuws te lezen over een nieuwe zwangerschap of over een bevalling. Helaas zijn er ook al de nodige miskramen geweest....
Er zijn nu nog twee wachtenden onder ons die helaas nog niet zwanger zijn maar waar we met zijn allen heel hard voor duimen dat het snel lukt.

Ik neem aan dat jij dus ook graag een derde kindje wil? Of ben je al zwanger?
Ben benieuwd hoe oud jouw kindjes zijn...

Janien: weer aan het werk! Pfff, alweer een hele stap. Bevalt het een beetje? Wel vervelend dat je meteen in zo een drukke tijd terecht komt. Dan heb je niet eens de tijd om rustig alles in te halen.
Hoe is het nu met je kleine meisje? Ze is al ruim 3 maanden! Vind je ook niet dat het razendsnel gaat? Hoeveel weegt ze nu?
Met mij gaat het wel weer. Sinds deze week eigenlijk pas echt zelf de draad weer opgepakt...
Een heel gedoe `s morgens om iedereen op tijd klaar te hebben en ook nog eens een voeding van Lone er tussendoor! Gelukkig is Lone heel makkelijk en vindt ze het geen probleem als ze moet wachten op haar ontbijt! Hahaha
Tot nu toe zijn we nog steeds op tijd klaar geweest! Maar ik moet er maar op voorbereid zijn dat er dagen zullen komen dat het minder soepel gaat.... Het ligt er ook een beetje aan hoe de nacht is verlopen.
Ik ben nu wel heel blij dat ik extra verlof heb opgepakt. Ik hoef nu gelukkig nog niet aan werk te denken!
Zijn er trouwens nog meer meiden aan de hyves? Ik heb met Lies al contact via hyves....heel leuk om elkaar ook te zien en te kunnen chatten!

Groetjes Esther

Mijn naam is Roos en ik ben 37 jaar. In juli 2006 ben ik getrouwd met mijn man. Vlak na ons trouwen werd ik zwanger van onze dochter die in april 2007, na een heftige bevalling, is geboren. De planning lijkt ideaal maar schijn bedriegt. De aanloop naar deze zwangerschap was niet makkelijk maar uiteindelijk (na 2 jaar) wel spontaan. Nu alweer ruim vijf maand geleden ben ik bevallen van ons tweede kind, een zoon. Bij de laatste controle, met 38 weken zwangerschap, in het ziekenhuis bleek onze zoon niet meer te leven. Met 39 weken stond er een inleiding op de planning maar dit kwam te laat. Bij de obductie is er een rijpingsstoornis in de placenta geconstateerd. Waarom en hoe weten ze niet. Ook weten ze niet waarom hij is overleden. Wel weten we dat hij gezond was en enorm op zijn vader lijkt.
Uiteindelijk weet je dus niets en dat is best moeilijk. Je bent dus ouder van 2 kinderen maar toch ook weer niet.
Op dit moment begin ik weer langzaam op therapeutische basis te werken. Zowel geestelijk als lichamelijk begin ik weer redelijk op de draad te komen. Onze wens naar nog een kindje is groot en aangezien ik ook niet meer de jongste ben is de druk best groot. Daarnaast is zwanger worden voor ons ook niet makkelijk. Inmiddels zijn we al wel weer in het ziekenhuis, maar nog/weer in het begin stadium.
Dit is in het kort mijn situatie. Mochten er nog vragen zijn………….

Groet Roos

Hoi Roos, Welkom hoor! Maar wat een verdrietig verleden heb je moeten doormaken met je zoontje. En de teleurstellingen van het niet makkelijk zwanger worden. Dan draag je al een heel verleden met je mee. Ik hoop dat je ons toch snel mag vergezellen met een zwangerschap van je derde kindje.

Janien: leuk weer van je te horen. Pittig he, weer opstarten op je werk. Een nicht van me noemde het invoegen op de snelweg in de eerste versnelling. Dat wil ook niet echt. Schakel maar rustig op in je eigen tempo.

Esther: wat weet jij ontzettend goed ons forum in een notendop te vertellen, met zoveel details. Ik kom hier vrij vaak, maar ben soms toch even de namen en data kwijt. Zeker sinds we geen mooie lijstjes meer kunnen maken. Petje af hoor! En dat voor een pas bevallen vrouw, dus nog vol onder invloed van de hormonen, haha.

En ook vanochtend werd ik weer wakker als skippybal op pootjes. Dus nog geen bevalling .En het voelt ook niet alsof het vandaag wel komt. Dus waarschijnlijk weer gezellig tot morgen!

Vandaag de echte uitgerekende datum. Slechts 4% van de kinderen houdt zich daar ook aan. Ik denk dus niet dat een eigenwijsje van ons zich daar wel aan gaat houden vandaag, haha. Dusse... tot morgen maar weer?

Terug
Bovenaan