Haa, we zijn weer in de lucht. Raar forum ook.
Balen Edith dat het toch niet stiekem raak was. Het wordt zo langzamerhand wel een behoorlijke geduldoefening, he. Kun je het nog opbrengen?
Loes; vervelend van je bekken. Loop je ook bij een fysio? Heb ik destijds wel gedaan en het hielp wel een beetje. Maar niet heel veel.
Hier nog alles rustig. Ik ben komende vrijdag uitgerekend, maar de andere 2 kwamen 8 dagen eerder. En stiekem ging ik daar dus wel een beetje vanuit. Voor mijn gevoel ben ik nu overtijd, terwijl dat dus niet zo is.
Vanochtend bij de vk geweest; alles nog prima. Strippen doen ze pas met 41 weken. Het schijnt eerder ook nauwelijks effect te hebben, behalve een dag gerommel en voorween, zonder ontsluiting, verweking of een eerdere bevalling. Kortom: doen ze niet. Dus dan maar weer gewoon wachten.
Ik voel me inmiddels niet meer zo fit. Ben misselijk van het geschop tegen mijn maag, moet erg veel plassen, mijn rug doet zeer en mijn buik voelt heel erg gespannen en strak. En ik heb veel harde buiken. Zo, genoeg geklaagd, haha.
Maar van het weekend wel lekker op het ijs gestaan en gister de kids weer eens met de fiets naar school gebracht ipv met de auto. Vandaag wel weer met de auto, omdat ik het echt niet trok.