DERDE KINDJE DEEL 6

joehoe, we zijn er weer!!! Kreeg al afkickverschijnselen! ...hahaha.
Nog een tweede zw test gedaan voor de zekerheid, omdat ik zo weinig bloed verlies.
Die is toch echt negatief.
Hm, op naar de volgende ronde....

Haa, we zijn weer in de lucht. Raar forum ook.

Balen Edith dat het toch niet stiekem raak was. Het wordt zo langzamerhand wel een behoorlijke geduldoefening, he. Kun je het nog opbrengen?

Loes; vervelend van je bekken. Loop je ook bij een fysio? Heb ik destijds wel gedaan en het hielp wel een beetje. Maar niet heel veel.

Hier nog alles rustig. Ik ben komende vrijdag uitgerekend, maar de andere 2 kwamen 8 dagen eerder. En stiekem ging ik daar dus wel een beetje vanuit. Voor mijn gevoel ben ik nu overtijd, terwijl dat dus niet zo is.

Vanochtend bij de vk geweest; alles nog prima. Strippen doen ze pas met 41 weken. Het schijnt eerder ook nauwelijks effect te hebben, behalve een dag gerommel en voorween, zonder ontsluiting, verweking of een eerdere bevalling. Kortom: doen ze niet. Dus dan maar weer gewoon wachten.

Ik voel me inmiddels niet meer zo fit. Ben misselijk van het geschop tegen mijn maag, moet erg veel plassen, mijn rug doet zeer en mijn buik voelt heel erg gespannen en strak. En ik heb veel harde buiken. Zo, genoeg geklaagd, haha.
Maar van het weekend wel lekker op het ijs gestaan en gister de kids weer eens met de fiets naar school gebracht ipv met de auto. Vandaag wel weer met de auto, omdat ik het echt niet trok.

Ja dus ;-)

Balen hoor Edith!
Dan toch maar weer op naar de volgende ronde.

Loes, vervelend van je bekken. Hoe ver ben je nu? Heb je daar ook last van gehad met de andere 2?

Greet, je had zo verwacht dat je rond dezelfde tijd zou bevallen. Valt dan wel erg tegen he, als dat niet zo is.
Mijn zusje bij met alle 3 met 39 weken bevallen, dus het had wel gekund.
Jammer dat ze je nog niet willen helpen. Blijkbaar heeft de kleine het nog te goed naar de zin in je buik. Lastig als je niet meer goed uit de voeten kan he!
Succes met de laatste loodjes en ik duim voor je dat je maar snel mag bevallen!

Groetjes Suus

HE he

Nou ik heb al enorme verhalen gemails naar jullie maar steeds weg!

Edith balen op naar de volgende ronde!

Suus het gaat opschieten ook voor jou!

Loes hoe gaat het met jou?

Swiepie, herkenbaar Eline was te vroeg en Julian 1 dag te laat en dat leek wel twee weken overtijd voor mij. Nou sterkte met de laatste loodjes. Ik ben even kwijt wat jij ook al weer hebt jongens of meiden of een combi en wat jij krijgt of was het een verrassing?

Met Niels gaat het goed. Zijn enorme 9 pondsgewichtsvoorsprong is hij kwijt. Met 12 weken was hij 5800 gram en 60 cm en zit daarmee voor een jongen iets onder het gemiddelde dus het is een kleintje! Ik moet nu weg ik mail jullie later!
Liefs
Lies

Swiepje, nog niks dus. Snap dat je loopt te klagen. Die laatste dagen voor de bevalling zijn inderdaad ellende. Kan me herinneren dat ik beide keren alleen nog kon zitten en waggelen...
En ik ben beide keren bijna tot de 42 gegaan, kreun!
Lief dat jullie zo meeleven met mij. M'n geduld raakt wel op ja.
Altijd snel geweest. Alle 4 keer 2e of 3e ronde. Ok, wel 2 keer mk. Maar nu al ronde 8.
Word ook wel onrustig omdat ik anders op 31 jan uitgerekend was.

Hoe raar het ook klinkt, de "klaagzangen" van de hoogzwangeren helpen me wel.
Zit dan te grinniken achter mijn glaasje wijn.
Anders had ik ook zo lopen puffen.
Nu kan ik lekker sneeuwballen gooien met de kinderen en de slee trekken. Dat is toch wel genieten van wat ik wèl heb.

hallo allemaal, ik ben nieuw in dit groepje en officieel hoor ik hier niet helemaal thuis ik heb namelijk 1 biologisch kindje 4 jaar en een pleegkindje 2.5 jaar. Maar gevoelsmatig gaan we als ik mijn eerste menstruatie heb gehad (mirena is er pas van maandag uit) voor ons derde kindje. maar sinds de mirena eruit is ben ik misselijk maarja normale cyclus moet weer opgang komen. ben benieuwd hoelang dat duurd.
iemand ervaring hiermee?

groetjes nancy

Welkom mama1981. Ik heb geen ervaring met mirena. En ja, het is maar hoe je telt he. Maar je hebt er al 2, dus wordt dit toch je derde kindje. Hopelijk lukt het snel.

EDith: wat kun je het weer mooi zeggen over dat je ook blij bent met wat je wel hebt. En inderdaad: een sneeuwballengevecht terwijl je zelf het formaatje sneeuwpop hebt... Leuk idee, maar werkt niet. En die gluhwein heb ik in de kerstvakantie wel even gemist ja. Ach, ik mag straks weer aan de kraamanijs. Als ik straks bevallen ben, dan is er dus een zwangere minder, dus dan moet er wel weer eentje zwanger worden. Aldus mijn klompenlogica. Wie weet. Ik duim voor je. En ook voor de anderen.

Maar zoals jullie uit mijn berichtje begrijpen; de kleine is dus ook vanacht niet gekomen. Op de een of andere manier begin ik me er nu een beetje bij neer te leggen dat ik dus niet te vroeg zal bevallen. Geeft ook wel weer rust. Maar gister had ik het even een beetje gehad.

Terug
Bovenaan