DERDE KINDJE DEEL 7

Hey! Goed gedaan Swiep!
Wat een lieve foto`s!!! Wat hebben jouw kinderen leuke, aparte namen! Renske hebben wij ook even over gedacht, maar een vriendin van ons heet zo en dat vond ik toch niet zo leuk.
Hoeveel weegt Renske? Ze lijkt heel groot op de foto`s.

Ik moet zo naar het cons.bureau.
Ben benieuwd hoeveel mevrouw nu weegt.

Groetjes Esther

Hai meiden,
Ik zal weer wel wat verkeerd doen maar ik kom dus niet bij de fotos van Swiep. Ik typ de hele rits in en kom dan niet verder. Wel heb ik op hyves Lies gezien ( klopt het met lang zwart haar en een babytje vast). Wat raar he dat je een heel ander beeld van iemand hebt, dacht dat Lies blond zou zijn. Weet ook niet waarom maar dat zat in mijn hoofd.
Hier goed aan de klus aan boord ( tja Roos, mijn mannetje vaart dus week op, week af en vaak tijdens mijn eisprong is hij aan boord). Snap niks van de ovulatietesten, geef nog steeds geen sprong aan terwijl hij er nu toch wel had moeten wezen voor mijn gevoel. Net als Edith voel ik dus deze keer ook niks bijzonders. Ik zal toch nog wel eieren hebben. Kan ik me daar weer druk over maken. Meestal kan ik wel van de testen op aan, hoewel ik wel 2 keer zonder testen zwanger ben geraakt. We zien het wel weer, misschien kan de gyn donderdag wat zeggen.

Gr. Debby

ja debby dat ben ik, ik heb inderdaad lang donker haar maar er staan meer foto's onder kun je die ook?

Wat is eigenlijk de bedoeling? elkaar toevoegen op hyves of alleen de foto's kijk?

Debby welke ovulatietest heb je? Moet eerlijk bekennen ook pas 1x positieve uitslag te hebben gehad hoor. Wel bijzonder lijkt mij op een boot! Waar zijn de kids dan?
Dat van die eieren kan de gyn toch zien in het bloed?! Ben je al eerder bij de gyn geweest?
(of zijn dat te veel persoonlijke vragen?)
Suc6 donderdag!

groet Roos

Wat is eigenlijk de bedoeling? elkaar toevoegen op hyves of alleen de foto's kijk?

Debby
Misschien is het makkelijker om de link van Swiepie te knippen en plakken, kan het niet mis gaan (toch?)

Welke ovulatietest heb je? Moet eerlijk bekennen ook pas 1x positieve uitslag te hebben gehad hoor. Wel bijzonder lijkt mij op een boot! Waar zijn de kids dan?
Dat van die eieren kan de gyn toch zien in het bloed?! Ben je al eerder bij de gyn geweest?
(of zijn dat te veel persoonlijke vragen?)
Suc6 donderdag!

groet Roos

gaat niet echt soepel het plaatsen van mijn bericht zie ik, sorry

Hallo!
Vandaag weer op het cons.bureau geweest! Lone weegt nu 5920 gram! Ze is dus in 1 week tijd 276gram bijgekomen! En dat allemaal op borstvoeding! Wauw!!

Morgen krijgt ze een echo van haar naveltje! Haar naveltje puilt uit en ziet een beetje blauw. Bovendien hoor je een 'klotsend" geluid als je erop duwt. Volgens de arts is het gewoon een navelbreuk, maar toch maar even laten nakijken.
Vandaag eindelijk bericht van de cardioloog gehad. Hij had overlegd met een collega, die was ook niet helemaal zeker....ze willen een nieuwe echo maken!!
Hij meende op de echo een bloedvat te zien lopen waar eigenlijk geen bloedvat hoort te lopen!!??
Hij drukte me op het hart dat er niks ernstigs aan de hand is, maar dat het wel belangrijk was om te weten of het echt een bloedvat was...en hoe de vaten lopen..

Wat hyves betreft....mij kun je vinden via ecptriepels.hyves.nl
Mijn profiel is echter afgeschermd. Je zult me dus eerst moeten toevoegen voordat je de fotto`s kunt zien!!!
Het is idd gek om elkaar via hyves echt te zien. Het is net als met een boek lezen. In je hoofd heb je een voorstelling van hoe de personen uitzien.

Zo, tijd om te gaan slapen! Doei Esther

Terug
Bovenaan