DERDE KINDJE DEEL 7

En Janien,

Ik woon al 31 jaar in Noord Brabant en nu sinds 6 jaar in een klein dorpje tussen Roosendaal en Etten-Leur. Maar als het aan mij ligt verhuizen we strakjes weer. Ben het hier een beetje beu en wil graag wat dichter bij mijn eigen familie wonen.
Ik werk als praktijkverpleegkundige bij een huisarts voor 15 uur en daarnaast als dialyse verpleegkundige bij mensen die thuis spoelen met een min max contract. Werk gemiddeld 3,5 dag in de week.

Groetjes Suus

En Janien,

Ik woon al 31 jaar in Noord Brabant en nu sinds 6 jaar in een klein dorpje tussen Roosendaal en Etten-Leur. Maar als het aan mij ligt verhuizen we strakjes weer. Ben het hier een beetje beu en wil graag wat dichter bij mijn eigen familie wonen.
Ik werk als praktijkverpleegkundige bij een huisarts voor 15 uur en daarnaast als dialyse verpleegkundige bij mensen die thuis spoelen met een min max contract. Werk gemiddeld 3,5 dag in de week.

Groetjes Suus

Suus ik zag al op jouw echo foto een heel bekend ziekenhuis staan, mijn moeder kwam uit Roosendaal!

Ik moet zeggen dat ik nu wel even stiekum hoop dat er niemand van dit forum meeleest ik zit met jongegezinnen in een pand, dat zijn mijn collega's. Ik werk voor Libelle en Margriet en ben projectcoordinator communicatie en pr.
Ik woon in Noord Holland 25 minuten van amsterdam en 15 minuten van haarlem.

En toen ik jullie net leerde kennen en met jullie begon te schrijven, moest ik een stukje voor de site schrijven en toen heb ik dit geschreven! http://www.libelle.nl/2009/04/libelle-magazine-redactieweblog-alice-zwanger/

Mooi stukje Lies! En lijkt helemaal mijn verhaal te zijn ;-) op de 8 jarige dochter na dan, want die van mij moet nog 6 worden ;-)

Wel grappig trouwens dat je in het pand werkt waarbij je nu op het forum zit ;-)
Ik verklap niks hoor!

Wel toevallig dat je moeder uit Roosendaal kwam.
Ik woon er dichtbij. Sint Willebrord heet het. Dan ken je dat misschien wel. Ben er niet zo blij meer mee dat ik hier woon, dus hopelijk na de geboorte en als de rust een beetje terug is een bord in de tuin ;-)

Groetjes Suus

hallo,ik woon in enschede kom hier vandaan en mijn man ook ik werk 16 uur in de week (Ouderschapsverlof) normaal 20 uur in de kinderopvang in de babygroep echr erg leuk

Hoi hoi

Ik woon in Landgraaf. Dat is een dorp in Limburg. (pinkpop)
Mijn man en ik zijn beiden groepsleerkrachten in het basisonderwijs!

Oh ja, Janien, ik ben idd blond. Maar wel gek dat jij mij kunt zien, ik dacht dat mijn profiel was afgeschermd...

Nou Lies, dan is Lone straks al zwaarder dan Niels!!! Ze is wel kleiner! 56 cm. Een klein mollig poppetje dus!!!! Het knuffelgehalte is wel heel hoog!haha

Suus, succes met de laatste loodjes. 11 feb. duurt niet meer lang, maar op deze manier natuurlijk toch te lang. Wie weet, klopt jouw gevoel en komt hij gewoon lekker eerder!

Groetjes Esther

Suus: hopelijk ontaard je bloeddruk niet in leverklachten. Hoe was het verder op de controle?

En dan zal ik me ook even voorstellen. Ik ben 35 jaar, werk als projectcoordinator in de palliatieve zorg voor 3 dagen per week. Dat is zorg aan mensen die niet lang meer te leven hebben. En op dit moment staat me dat onderwerp ontzettend tegen, omdat ik prive natuurlijk met nieuw leven bezig ben. Maar goed. Misschien denk ik aan het eind van mijn verlof er anders over.
En ik woon in het midden van het land.

Vandaag hebben we met de kleine meid ons eerste wandelingetje buiten gemaakt. Heerlijk weer even een frisse neus na een week binnen.

Terug
Bovenaan