DERDE KINDJE DEEL 7

Ik neem natuurlijk geen test mee naar de huishoudbeurs maar naar mijn mannetje.

Esther sorry is echt niet nodig!!!!!!!!!!!!!!
Vind het juist fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie spruitjes. Wil jullie absoluut niets verwijten maar voel mij juist vrij om hier mijn gevoelens op te schrijven. In mijn omgeving is het soms moeilijk deze te uiten, in mijn directe omgeving kan dit wel. Voor veel mensen is het "gewone" leven al weer aan de orde van de dag. Dat is natuurlijk ook zo alleen voor mij niet.
Als jullie dat vervelend vinden laat het mij dan weten.

Dus vooral leuke dingen over de kleintjes schrijven!
lieve groeten

He Debby,
Spannend hoor!
Ik zal voor je duimen dat het raak is.

Groet,

Janien

Amarens is gisteren weer naar het consultatiebureau geweest.
64 cm en 7214 gram.

Ze heeft gisteren geen inenting gehad. Ze is nl al vanaf de vorige inenting ziekjes.
Spuitluiers, koorts, hoesten enz. Erg zielig om te zien. Ik ben zelfs nog met haar langs de doktersdienst geweest. Haar temperatuur was afgelopen vrijdag ineens 40.8 graden. Er was gelukkig niets ernstigs. Ze moet gewoon uitzieken. Als het binnen een paar dagen niet beter werd moesten we langs de huisarts voor een kuurtje. Gelukkig gaat het sinds vandaag iets beter.

We hebben in de planning om vrijdag op vakantie te gaan, dus ik hoop dat ze dan weer beter is.

Groet,

Janien

Hoi Roos,
Dubbel he? Aan de ene kant genieten van andermans geluk en aan de andere kant verdriet over je eigen gemis. Hoe oud had hij nu zullen zijn?

Ik begin die eerste weken nu toch wel zwaar te vinden. REnske slaapt (natuulijk) nog niet door, Minke is heel geregeld wakker ivm oorpijn en heel verkouden, Renske en ik hebben spruw wat bij mij tot hele zere tepels lijdt. En verder heb ik keelpijn. Allemaal tekenen dat mijn lichaam een beetje aan het eind van zijn latijn is, na een zwangerschap, bevalling en "slecht onderhoud", haha. Het hoort er bij.

Verder geniet ik heerlijk van mijn kleine meiske. Ze groeit als een dolle en ze heeft inmiddels 3 onderkinnen! Het aantal plooien in de luier is niet te tellen. Nou ja, overdrijven is ook een vak natuurlijk. Maar ze wordt wel lekker mollig. En dat ondanks het gemodder met drinken door de spruw.

PS: Ik zet ons maar weer even op de eerste pagina, voordat we weer naar pagina 11 verhuizen...

Terug
Bovenaan