DERDE KINDJE DEEL 7

Mij mogen jullie toevoegen hoor, ik ben al met Esther vrienden en dat is erg leuk. We zien elkaars foto's en af en toe kunnen we even chatten. Even ervaringen uitwisselen erg gezellig.

Het is inderdaad gek maar ik heb ook niet van iedereen een voorstelling gemaakt, ik begrijp dat iedereen denkt dat ik blond ben!?!? En dat is inderdaad juist niet het geval dus dat zal dan wel even gek zijn! Op mijn hyves heb ik nog extra foto's gezet die iedereen kan zien ook als je geen hyves hebt maar dan moet je naar onderen scrollen!

Lone doet het wel goed hoor Esther! Niels was 5850 met 12 weken moet je nagaan en hij was 60 cm. Maar ik verwacht dat ie nu wel een sprintje maakt dat deden ze allemaal bij mij rond deze tijd.
Hij is nu met zijn handen bezig aan het spelen en geluiden aan het maken zooo lief echt!

Liefs
Lies

Hoi meiden,

Zit ik alweer te reageren op ons oude topic, is er (gelukkig) alweer een nieuwe aangemaakt. Scheelt weer bladeren ;-)

Mij moet je wel toevoegen als je foto's wilt zien, want ik heb mijn prfiel niet zichtbaar voor onbekenden.
Ik ben inmiddels vriendjes met Esther en Lies, dus daar ben ik nu ook te vinden.
Leuk om elkaar zo eens te zien hoor!
Zeker als je alweer zo'n tijd lief en leed deelt ;-)

Nog even over mijn zwangerschap.
Gisterenmiddag zegt mijn schoonzusje tegen mij dat ik om mijn ogen weer geel zie. Was mijzelf nog niet opgevallen. Wel dat ik al een aantal dagen niet lekker ben. Misselijk, hoofdpijn, buikpijn. Maar ik weet dat aan een evt buikgriepvirusje.
Maar goed, vanmorgen dus zelf maar eens uitgebreid in de spiegel gekeken en inderdaad, weer dezelfde gelige huid als bij Fleur en Jelle.
Vorige week moest ik pre-operatief bloed laten prikken en toen heb ik zelf nog mijn leverfuncties aangekruist. Dus ik vandaag gebeld voor de uitslag.
De vorige keren kreeg ik van de assistente te horen dat alles in orde was, maar dit keer kon ze 'de uitslag niet beoordelen'.
Dat zeggen we bij de huisarts ook altijd als de waardes afwijken.
Ze ging het overleggen met de gyn en zou terug bellen.
Inderdaad zijn mijn leverfuncties dus weer afwijkend. Nog wel binnen de grenzen, maar het zijn wel uitslagen van vorige week, toen ik me nog 'goed' voelde.
Morgenmiddag dus weer terugkomen bij de gyn en bloed laten prikken. Ben benieuwd. Denk dat ik toch 11 feb niet ga redden.
Ik heb al weken het 'gevoel' dat de kleine niet wacht tot de geplande datum. Vraag me niet waarom.... maar nu lijkt het er toch wel een beetje op dat het ook echt zo is.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Suus

jee suus dat is spannend ben benieuwd hoe het aloopt!
debby welke ovulatie testen gebruik je bij mij werkten die van clearblue het best maar die zijn ook erg duur maar op welke dag van je cyclus zit je dan nu?
zo esther lone groeit echt goed wat fijn !

lies ik heb je nog niet gezien maar ook ik had in min hoofd blond haar grappig he?

ik ben nog nooit op hyves geweest ben een redelijk onervaren met computers en dat is zwak uitgedrukt maar ik wordt nu toch wel nieusgierig

vanmorgen wezen bloedprikken en anti d spuit gehad ook de gewone controle kindje is overdwars gaan liggen en ik moet over 2 weken een groei echo want mijn baarmoeder was niet gegroeid ben benieuw dus!! groetjes loes

Ík heb net mijn foto weer aangepast jullie kunnen nu eline zien
groet
alice

Wat leuk dat jullie elkaar kunnen zien en spreken via hyves.
Ik heb ook even gekeken.

Ik dacht dat Esther donker zou zijn, maar ze is blond.. toch? Als ik het goed gezien heb.

Wat een schattige babietjes allemaal.

Ik zou mijn schatje ook wel willen laten zien, maar ik zit niet op hyves en hier kan je geen foto's plaatsen.

Suus, wat vervelend dat je leverwaarden niet helemaal juist lijken.
Heb je problemen met je lever of is dit iets wat tijdens je zwangerschap ontstaan is??

Groet,

Janien

Hee Suus, kan dat kwaad voor de kleine en jouw dat je leverfuncties niet helemaal in orde zijn? Ik hoop het niet. WEl vervelend ls je jezelf er ook nog eens niet lekker door voelt.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat iedereen doet in het dagelijks leven.
En waar iedereen vandaan komt?

Wij wonen sinds 4 jaar in Drenthe.
Ik ben Administrateur. Werk voor mijn man. (eigen bedrijf) En daarnaast nog 3.5 dag bij de Gasunie.

Janine en Greet,

Die leverfunctie stoornissen heb ik alleen tijdens de zwangerschappen en altijd aan het einde gelukkig.
Komt door de hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap. Is bij mij echt een hormonen verhaal. Als ik hormonale anticonceptie gebruik, krijg ik ook hoge bloeddruk.
Die leverfuncties zouden volgens de gyn geen kwaad kunnen voor de kleine, maar uiteindelijk wel voor mij (kan begin zijn van HELLP), dus wel zaak om dat vanaf nu goed in de gaten te houden.

Spannend vanmiddag. Moet er om 15 uur zijn.
Ben benieuwd wat ze allemaal willen doen. Misschien alleen maar bloedprikken en dan afwachten. Mijn man vroeg of hij mee moest, maar ik ga wel even alleen. Hij is snel genoeg bij me als dat nodig is (werkt nu lekker dichtbij huis).

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan