DERDE KINDJE DEEL 7

Hey Swiepie..

je bent idd nog niet ontzwangerd...hihi. Voor mij geen laatste loodjes, je zult waarschijnlijk loes bedoelen!

Ik bedoel op haar eigen buik in haar eigen wieg!
Vreselijk hè Swiep, die nachtelijke avonturen. Je weet, het gaat echt wel over, maar als je er midden inzit, is het echt zwaar. En de kinderen pakken hun rust wel op andere momenten.
Anders kunnen wij voortaan midden in de nacht gezellig chatten!hahaha
Ik ga er nog maar niet van uit dat de nachten nu geregeld zijn.
zo, nu ga ik mijn meissie eens voeden!

Esther

Ik krijg zo af en toe een punthoofd van mezelf met die namen hier. Het is niet de eerste keer dat ik de namen door elkaar haa. Dan lees ik iets en wil er op reageren, en dan zet ik de naam alvast neer. Maar dan lees ik verder en reageer dan, maar dan staat de verkeerde naam er al... Kortom: niet handig.

Vanacht wel een goede nacht gehad. Renske kwam om 12 uur en om 4 uur. Maar zelf lag ik er al om 9 uur in, dus heb lekker wat uurtjes gemaakt vanacht. En Minke had vnaacht geen oorpijn meer en heeft doorgeslapen. Heerlijk. Al zijn dit natuurlijk nog niet de nachten die je eigenlijk wilt

Hai meiden,

Ik snap er hier niks meer van. Nog steeds niet ongi maar gister weer geen positieve test. Wie herkent dit, ik word een beetje radeloos. Verwacht er zelf niks meer van en ben nu bang dat ik met de overgang ga beginnen. Ik maak mezelf weer een beetje gek. Ben nooit overtijd, altijd alles vrij nauwkeurig en nu ineens dit. Heb nu wel testen van sensitest gebruikt terwijl de vorige keren van kruidvat maar dat moet toch niks uitmaken. Een test is een test toch. Als ik het volgende week nou nog niet ben ga ik maar naar de huisarts.
Kreeg net slecht bericht van een vriendin uit het land van me. Ze is net van de week 38 geworden en heeft gehoord dat ze borstkanker heeft. Haar borst moet er nu af. Bah, wat zijn mijn problemen dan toch weer klein.
Sorry, moest dit even kwijt.

Liefs Debby

Debby herken het o zo goed, word er zo onzeker van. Denk dat alle testen wel betrouwbaar zijn. Heb de laatste keer bij de gyn ook mijn angst voor de overgang uitgesproken. Hij dacht hier bij mij niet aan maar stel dat het wel zo is dan is het gewoon over...
Zou zeker naar de huisarts gaan. Die onzekerheid is niets.
Moet maandag weer voor een echo. Heb een niet zo'n goed voorgevoel.
Hopelijk heb je toch een positieve test

hoi,

bedankt esther nu ben ik weer een beetje bij.

Loes ,dus jij bent de volgende en daarna ik (dacht ik of zijn er nog meer zwangeren.)ben 15 juni uitgerekend.Had ik al z on last van mijn bekken val ik ook nog eens 5 treden van de trap en heb nu een ontzettend zeer stuitje!!!!!!!!!
Debby wat vervelend allemaal zeg,maar had je wel een positive ovulatie test dan?je hoeft namelijk niet iedere maand een eisprong te hebben.Het kan ook dat je een menstuatie krijgt zonder eisrong.Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt.
Fijn swiepie dat je weer een nacht door hebt kunnen slapen.

Groetjes Sandra.

Hai,

Sandra: ik had niet echt een positieve ovulatietest. Steeds een licht streepje. Ik heb dus misschien geen eisprong gehad of niet goed gemeten maar ik heb ook nog steeds geen ongi.
Roos: ik ga denk ik zeker van de week naar de huisarts mocht er geen verandering komen. Ben benieuwd naar je echo morgen en hopelijk is het toch allemaal goed en klopt je voorgevoel niet. Tis wat he, dat zwanger willen worden.

Gr. Debby

Debby, wat vervelend die onzekerheid. En wat een verschrikkelijk bericht van je vriendin.

Gelukkig ben ik niet de enige die namen door elkaar haalt, want ik heb al weken geen nacht meer doorgeslapen! Renske komt meestal 1, maar soms 2 keer per nacht. En mijn andere dochter heeft op dit moment last van oorpijn waardoor ze slecht slaapt,en waar de huisarts nieta aan kan doen ...

He, Sandra, wat naar dat je gevallen bent en je stuitje bezeerd hebt. Dat kan zo'n pijn doen. Sterkte er maar mee!

Ik ben op dit moment wel heel erg moe en kan erg weinig van de andere 2 kinderen verdragen. En die zijn zelf natuurlijk ook nog van slag. Dus erg gezellig is het hier soms niet. Ik had me hier wel op ingesteld, maar het is toch wel even vermoeiend en vervelend.
Ik kan ook vrijwel nooit overdag even bijtanken, want dan zijn de andere 2 er natuurlijk ook.

Debby, wat een onduidelijkheid he? Ik snap je onzekerheid. Ik heb dat ook wel. Nu al ruim een half jaar na de mk en nog niet zwanger. Altijd cyclus van 28 dagen gehad en nu steeds korte cycli van 25-27 dagen. Ben ook bang dat de overgang eraan komt. shit shit shit....
Lijkt leuk, korte cycli, dan vaker ei. Maar ei komt steeds vroeger, dus kans dat ik hem mis is groter...Deze week goed ons best gedaan. Ik denk donderdag ei gehad. Dat was dag 9 van de cyclus. Woensdag geklust. Mannie vandaag weg voor 2 weken naar het buitenland voor zijn werk. Dus nog net ei gehad. pfffffff.
Hopelijk heb ik een leuk kadootje voor hem als hij terug komt....

Roos, vloei je nog steeds dan? Of is dit gewoon een controle? Ik heb nooit controle echos gehad na mijn curettages. alleen een gesprekje....

Debby, en dat dat bericht van je vriendin. Bah, hoor steeds meer meiden van onze leeftijd met borstkanker. Daar krijg ik zo;n kippevel van. Moet er niet aan denken, met kleine kinderen. brrrrrr
Dan lijken onze problemen maar klein idd.
We zijn in ieder geval gezond...

Terug
Bovenaan