DERDE KINDJE DEEL 7

He verdorie, weer niet. Maar wie weet heb je dan inderdaad de volgende maand een kansje?

Suus, hoe gaat het met je vandaag?

Vanochtend met Renske naar de huisarts geweest. SInds ze geboren is heeft ze een verstopt neusje. Ze drinkt er wel goed mee, maar slapen wil soms moeilijk. Ze wordt dan half paniekerig en gefrustreerd wakker omdat de neus verstopt zit. En je kunt nog zo weinig doen bij die kleintjes. Ze heeft nu wel een neudruppeltje meegekregen, maar of dat helpt?

Vandaag ook voor het eerst de oudste weer eens uit school gehaald. Wat een belevenis! Ik werd aan alle kanten gefeliciteerd en jan en alleman doken de kinderwagen in. Maar wel netjes zonder haar wakker te maken,g elukkig. Ik vond het wel vermoeiend maar ook wel superleuk!

suus , ik wilde het wel weten maar mijn man niet die heeft het gisteravond voor het eerst gevoeld.
edith ,wat balen zeg hopen dat het de volgende keer lukt.

groetjes sandra.

Hallo allemaal
Ben een tijdje afwezig geweest. Het liep en loopt hier nog steeds niet helemaal op rolletjes. Zie dat er inmiddels al heel wat geschreven is. Vind het nog wel lastig om allemaal bij te houden.

Edith lijkt mij ook moeilijk die uitgerekende datum. Eigenlijk had je nu gewoon een kindje in je armen moeten hebben. Balen dat je nu weer ongi bent geworden. Geluk bij een ongeluk lees ik dat je cyclus nu korter is, komende maand dus toch wel kans.

Debby spannend hoor, wie weet is het deze maand toch raak!

Duim voor jullie!

Heb zelf komende vrijdag een afspraak in het ziekenhuis. Vloei nog steeds!?

groetjes

Vanochtend voor het eerst weer mijn oudste naar school gebracht. Met Renske erbij. Mijn dochter is door mijn man naar de creche gebracht. Het was een heel gedoe en gereace om op tijd te komen, maar het is gelukt!! Ik was zowaar een beetje trots op mezelf; 2 weekjes na de geboorte al weer redelijk in het dagelijkse ritme. Dat lukte me bij die andere 2 echt niet, hoor.

Ik merk wel dat het dagelijkse tillen enzo wel zwaar is en dat ik moet opletten op mijn bekken. Maar verder gaat het goed, zowel met Renske als met mij.

Mijn andere dochter heeft wel een terugvalletje met zindelijkheid. Ze heeft de hele week al elke dag precies 1 keer in haar broek geplast. En dat is niet handig las je droger stuk is en toch al extra was hebt, haha. Maar verder maak ik me er maar niet al te druk om. Zal wel weer over gaan.

Roos: sterkte morgen in het ziekenhuis. Wat gaan ze precies onderzoeken?

Hoi meiden,

Edith, balen! Maar een heel klein gelukje dat volgende ronde dus niet per definitie bekeken is. Hopelijk deze keer raak! Ik gun het je zo!

Sandra; dus het blijft een verassing tot de bevalling. heeft ook wel wat, maar daar ben ik zelf veel te neiuwsgierig voor ;-) leuk dat jouw man de kleine nu gevoeld heeft!

Roos; jeetje, hoe lang vloei je dan al. Balen dat het allemaal zo tegen zit!

Hier is het echte aftellen begonnen.
Spannend weer hoor! De rest van de (werk) dagen iedere dag iets ter voorbereiding op de bevalling, dus kan op die manier lekker gaan aftellen.
Morgenavond een tel concult met de gyn die de kleine gaat halen. Ik heb haar nog nooit gezien of gesproken. En aangezien keizersnede 2 met veel complicaties is verlopen wil ik dat wel met haar bespreken. Want ik begreep van de gyn die ik de laatste keer gezien heb, dat dossiers niet altijd even nauwkeurig worden doorgenomen voor de ingreep (niet echt een geruststelling dus). Dan lekker weekend en een beetje rustig aan doen, want ik moet door de week gewoon door met de kids natuurlijk. iedere ochtend om 6.30 uur op om de kids op tijd op school te krijgen, terwijl ik al de hele week halve nachten wakker lig met oefenweeen. Vermoeiend, maar ik weet waar we het voor doen ;-)
Maandag afspraak met de anesthaesist, ook eea mee te bespreken ivm de complicaties. Dinsdag bloed prikken voor de operatie en woensdagmiddag telefoontje hoe laat we donderdag binnen moeten zijn. Ik hoop 's morgens vroeg, zodat ik als 1 van de eersten aan de beurt ben!
Spannend weer hoor!
Ik heb zo'n zin om ons knulletje in mijn armen te kunnen houden!!!!
Nog even en de volgende forumbaby is een feit ;-)

Groetjes Suus

Suus wat gaat de tijd snel! Nog een week en dan word je weer opnieuw mama. Zo te lezen staat er nog heel wat op het programma. Wel belangrijke dingen om te regelen/bespreken om het goed te laten verlopen. Geeft het rust dat je die mensen nog spreekt voor donderdag?
Spannend hoor allemaal! Voel kriebels in mijn buik als ik het lees.
Hoop ook het allemaal nog eens te mogen ervaren. Geloof er op dit moment niet meer zo in. Mijn cyclus is nog steeds een puinhoop. Vloei morgen al weer 2 weken!? Heb geen idee wat de gyn morgen gaat zeggen. Hoop niet weer opnieuw te moeten starten met alle onderzoeken, net als ruim 4 jaar geleden.
Wacht morgen maar af.

Swiepie wat goed dat je al weer zo op de rit bent!
Ook hier ging het rond de geboorte van onze zoon mis met de zindelijkheidstraining van onze dochter. Zet niet alleen onze wereld op zijn kop….

groetjes

Hee Suus, het grote aftellen is begonnen. Is dat ook extra spannend als je weet wanneer het komt? Maar maakt het plannen van oppas voor de andere kids ook wel weer makkelijk.

Roos: Hopelijk hoef je niet allerlei onderzoeken, maar regelt de natuur het toch nog zelf.

Suus het schiet op!!!! Leuk hoor ben erg benieuwd.

Swiepie fijn he dat we weer naar buiten kunnen, ik vond het maar niets binnen de hele dag.

Edith balen man, ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Voordeel is wel die korte cyclus heb je wel sneller weer het idee dat je weer kunt proberen. Maar neemt niet weg dat ik me volledig kan voorstellen dat je het helemaal gehad hebt.

Roos nou hopen dat de natuur jou een handje wil helpen zeg, je hebt al genoeg meegemaakt! Ik duim voor jou.

Sandra oh wat knap dat je het nu niet weet, ik was weer veeeel te nieuwsgierig en mijn man ook. Ik ben echt een enorme aag wat dat betreft. Ik heb graag controle daar heeft het mee te maken want dan kon ik gelijk de kleertje gaan regelen en het kamertje maken voor een jongen enz.

Janien en Ester hoe zwaar zijn ze bij jullie? Ik moet maandag weer ben erg benieuwd! Niels is niet zo groot volgens mij.

Hier gaat alles goed, mijn mannetje is zo aan het ontdekken. Kijken naar zijn handjes, spelen, geluidjes maken echt zo schattig is dat!

Nou ik ga maar eens naar bed.
Liefs
Lies

Terug
Bovenaan