DERDE KINDJE DEEL 7

Hai,

Ik heb altijd de testen van sensitest. Ze werken normaal altijd prima maar nu blijft het bij een vaag streepje. Snap er niks van, de gyn zei dat het makkelijk wat later kan zijn maar dan had ik nu toch wel al een duidelijke streep moeten hebben want volgens de beschrijving heb je dan pas zo'n 24 uur later de eisprong. Vanmiddag maar weer testen.
Nou gister dus naar de gyn geweest voor verwijzing voor IVF. Kunnen kiezen uit 3 ziekenhuizen, Gent, Breda ( voor begin maar terugplaatsing in Rotterdam of Tilburg) of gelijk naar Rotterdam. Moet volgende week laten weten waar ik wil. Breda is het dichtst bij en Gent schijnt een langere wachttijd te hebben. Ga me maar eens verdiepen wat voor mij het fijnst is. Volgens gyn zijn ze allemaal goed. Wel spannend allemaal maar stiekem hoop ik nog op een spontane zwangerschap.
Ik zit ook op hyves maar ik heb er nog geen foto's op. Ben hier niet zo handig in. Als er wat opsta zal ik het laten weten. Leuk dat we jullie nu ook kunnen toevoegen als vriend. Ga ik zeker doen.
Spannend Suus, ben ook erg benieuwd hoe het gaat lopen en of je kindje inderdaad eerder gaat komen.
Ben ook nieuwsgierig naar jou groei echo over 2 weken Loes. Ook allemaal spannend.

Gr. Debby

Oh ja, ik ben dus een zeeuws meisje. Ik woon vlakbij Vlissingen. Ik was medisch secretaresse maar sinds vorig jaar mei ben ik hiermee gestopt. Ik deed dit bij de radiotherapie ( bestralingen van mesnsen met kanker). In verband met mijn scheiding, verlies dierbare tante enz ben ik hier na ruim 12 jaar mee gestopt. Nu lekker gewoon thuis en dat bevalt prima. Nu nog zwanger worden en mijn oude huis verkopen en dan ben ik helemaal tevreden.

Gr. Debby

Hoi meiden,

Gisteren middag dus naar de gyn.
Labuitslagen waren wel verhoogd, maar nog wel binnen de grenzen en mijn bloeddruk was goed, daarom vond ze het niet nodig nogmaals bloed te prikken en mag ik woensdag weer terugkomen.
Nu ga ik er woensdag wel op staan om nog eens bloed te laten prikken want dan ben ik alweer 2 weken verder en ik zie natuurlijk niet voor niks wat geel. De kleine doet het super. Zat volgens de gyn in mijn bekken met het hoofdje. hartje weer even gezien en geluisterd en heeft nog voldoende vruchtwater. Tja, hopelijk kunnen we het dus nog even uitzingen tot de 11de. Is natuurlijk voor de kleine wel beter. We wachten dus weer gewoon af.
Vannacht wel weer flink oefenweeen gehad, maar dat ben ik wel gewend. had ik met de nadere 2 ook vanaf de 36 weken. Bij mijn dochter kwam daar ontsluiting van maar bij mijn zoon niet.
Ze moeten woensdag (dan 37 weken) maar even kijken hoe ik er voor sta. Ben benieuwd. Wordt op deze manier toch nog een beetje spannend ;-)

Groetjes Suus

Bebby,

Kan je niet in Roosendaal terecht voor IVF?
Dat zou natuurlijk nog wat dichterbij zijn voor jou.
Ik heb weleens zien staat (tijdens vakanties) dat IUI en IVF dan tijdelijk niet kon doorgaan. Maar zo te lezen doen ze het dan dus wel.

Wel raar van die teste inderdaad. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een positieve ovulatietest in mijn handen heb gehad. Heb van sensitest en clear bleu gebruikt. Pas toen ik zwanger was, werd de ovutest heel duidelijk (reageerd ook op HCG).

Succes in ieder geval meid! En hopelijk kan je snel ergens terecht!

Groetjes Suus

Hai,
Suus,
De gyn had het niet over Roosendaal . Dus ik heb echt geen idee of dat daar ook kan. Ik heb net op de site "moeilijk zwanger raken"de vraag gesteld over ervaringen van elk ziekenhuis. Ik hoop dat ik daar snel een goed antwoord op krijg.
Gister was mijn ovulatietest wat donkerder dus hopelijk is hij vandaag goed maar dat zou wel 4 of 5 dagen later zijn dan normaal. Volgens de gyn kon dat dus daar gaan we maar van uit. Wel heb ik al sinds de vorige wachttijd erg pijnlijke borsten. Ze zijn goed aanwezig zeg maar. Heb ik normaal ook niet. Soms denk ik stiekem van "ik zou toch niet zwanger zijn en toch ongesteld geworden zijn ( of dat het er 2 waren en er 1tje is afgekomen?" Maar dat zou wel heel bizar zijn en daar ga ik nu dan ook niet vanuit. Ik ga weer gewoon deze tijd afwachten en me verdiepen in het IVF.

Hopelijk hou je inderdaad nog even uit tot de 11de. Fijn dat het goed gaat met de kleine.

Gr. Debby

Oh ja, ik heb nu ook een foto van mezelf en de jongens op hyves gezet. Je moet me dan wel toevoegen als vriend omdat ik de rest heb afgesloten. Het zullen niet veel meer foto's worden van de jongens want ze vinden het niet leuk dat ze bekeken kunnen worden. Zal de leeftijd wel zijn ( 15 en 11 he). Je kan me vinden onder:
debstar70.hyves.nl

gr. Debby

Suus,

Het 5e Forumbabietje komt dichterbij!!
Spannend hoor!!

Groet,
Janien

Hee, Suus, het wordt nu wel spannend he. Wel goed dat je er bovenop blijft zitten, want jou en de kleine;s gezondheid gaan voor.

Debby: ook spannend voor jou hoe het nu verder gaat. Misschien zijn er wel ervaringsdeskundigen op het forum, bij "als het langer duurt". Ik hoop dat je een goed ziekenhuis vindt. Mijn vriendin heeft ook met ivf een zoon gekregen en had, ondanks het zware traject, er goede ervaring aan over gehouden, omdat ze een goede gyn had. Ik hoop dat jou dat ook gebeurt.

Lekker trouwens, weer sneeuw, he. Alleen kan ik zo niet goed met Renske buiten wandelen. Al was het maar omdat ze nog zo verkouden is.

Terug
Bovenaan