Hoi meiden,
Edith, ik snap heel goed dat je een moeilijke dag hebt gehad. Zo rot voor je dat je nog niet zwanger bent! En dan nu zo'n rare cyclus..... Nu maar hopen dat jouw lichaam je een beetje voor de gek houdt en je nu zwanger mag zijn!
Dat geld natuurlijk ook voor jou Debby. Wie weet!
Greet; heerlijk als je weer de 'gewone' dingen kan doen. Daar kijk ik ook al naar uit hoor! Want met zo'n dag als vandaag kom ik het huis niet meer uit...... de muren komen dan wel een beetje op je af.
Vanmorgen een slechte start gehad. Ik stond al klaar met jas aan en de kids in hun jas om de oudste naar school te brengen. Baalde al stevig dat het weer zo gesneeuwd had, kon ik nog net op tijd de WC pot redden. Die misselijkheid blijft me af en toe overvallen. Zo balen!
Dus toen was het ineens al later dan normaal. Maar toch heel voorzichtig gereden. Dan maar een keertje wat later op school dacht ik.
Maar helaas, ineens kon ik alleen nog maar rechtdoor rijden, terwijl ik een zig zag moest maken (fijn die verkeersbelemmerende dingen als er nergens gestrooid wordt en het dus spiegelglad is). Niks deed het meer, het stuur niet en de remmen niet. Gelukkig reed ik heel langzaam, maar dat bord is wel geraakt en staat wat scheef. Daarnaast de bumper wat gedeukt en de linker voorlamp zit wat los. En aangezien ik de laatste weken al zo lekker in mijn vel zit, was dit uiteindelijk een goede reden om eens even lekker te janken toen ik eenmaal weer thuis was.......... zucht!
Nu ben ik het wel weer kwijt hoor, gelukkig, maar mij zie je vandaag niet meer buiten.
Verder is het in mijn buik redelijk rustig. Nog wel wat oefenweeen af en toe, maar niet meer een hele dag en nacht achter elkaar gehad.
De verdere misselijkheid en hoofdpijn blijft zo'n beetje hetzelfde, dus denk ik dat het wat betreft de leverfunctie problemen stabiel is. Woensdag weer naar de gyn. Wil dan wel mijn bloed laten prikken en misschien dat ze even kijken of die oefenweeen wat gedaan hebben.
Ik heb namelijk af en toe een flinke 'druk' op mijn onderkantje, terwijl ik dat met de andere 2 nooit gehad heb.
Maar goed, ik denk zelf nu wel weer dat de kleine gewoon op de geplande datum gaat komen en niet eerder. Hoewel ik er wel klaar voor ben hoor ;-)
Groetjes Suus