DERDE KINDJE DEEL 7

Ik heb daarnet weer een stukje gefietst! Tja, normaal is dat natuurlijk geen nieuws, maar na anderhalve week na een bevalling voelt dat als een hele overwinning. Stom he. Maar het was wel heerlijk. Het is ook lekker weer. Het voelt weer een beetje alsof je normale leven weer wat terugkomt. Zeker na zo'n stroom kraamvisite.

Swiep, zo herkenbaar! Heerlijk he, weer op de fiets en een beetje normale dingen doen zonder dikke toeterbuik.

Suus, hoe is het??? Al nieuws?

Vandaag voor mij een emotionele dag. Was eigenlijk vandaag uitgerekend met de laatste mk.

Ben er toch goed doorgekomen. Heerlijke winterwandeling met de kinderen gemaakt. Lekker de wind door m'n hoofd.

NOD is 5 feb. Maar voel echt helamaal niks bijzonders. Heb deze maand ook geen ei herkend, dus weet het echt niet hoor...
Nou ja, misschien een wondertje...

Lekker Swiep, inderdaad weer een beetje het normale leventje terugkrijgen. Geniet er maar lekker van.
Edith: raar dat we allebei deze maand geen ei hebben gevoeld. Met de test is er bij mij dus ook geen geweest, vind ik wel een beetje raar maar we zullen het wel weer zien. Ik moet nog even wachten op mijn NOD-dag. Dat is pas de 10e ofzo. Weet het nu niet meer precies omdat ik vorige keer opeens 2 dagen overtijd was. Ga er maar vanuit dat het dan pas woensdag is. Wie weet hebben we allebei een wondertje deze maand.

Gr. Debby

Hoi Edith,
Raar idee he, dat je eigenlijk nu uitgerekend had zullen zijn ipv te wachten tot je weer zwanger zult zijn. Ik vind dat je het steeds zo goed oppakt. Heel veel sterkte en hopelijk snel dan toch ook voor jullie een wondertje.
En Debby en Roos gun ik dat natuurlijk net zo goed! Ondanks dat je deze maand geen ei herkend hebt.

Hoi meiden,

Edith, ik snap heel goed dat je een moeilijke dag hebt gehad. Zo rot voor je dat je nog niet zwanger bent! En dan nu zo'n rare cyclus..... Nu maar hopen dat jouw lichaam je een beetje voor de gek houdt en je nu zwanger mag zijn!
Dat geld natuurlijk ook voor jou Debby. Wie weet!

Greet; heerlijk als je weer de 'gewone' dingen kan doen. Daar kijk ik ook al naar uit hoor! Want met zo'n dag als vandaag kom ik het huis niet meer uit...... de muren komen dan wel een beetje op je af.

Vanmorgen een slechte start gehad. Ik stond al klaar met jas aan en de kids in hun jas om de oudste naar school te brengen. Baalde al stevig dat het weer zo gesneeuwd had, kon ik nog net op tijd de WC pot redden. Die misselijkheid blijft me af en toe overvallen. Zo balen!
Dus toen was het ineens al later dan normaal. Maar toch heel voorzichtig gereden. Dan maar een keertje wat later op school dacht ik.
Maar helaas, ineens kon ik alleen nog maar rechtdoor rijden, terwijl ik een zig zag moest maken (fijn die verkeersbelemmerende dingen als er nergens gestrooid wordt en het dus spiegelglad is). Niks deed het meer, het stuur niet en de remmen niet. Gelukkig reed ik heel langzaam, maar dat bord is wel geraakt en staat wat scheef. Daarnaast de bumper wat gedeukt en de linker voorlamp zit wat los. En aangezien ik de laatste weken al zo lekker in mijn vel zit, was dit uiteindelijk een goede reden om eens even lekker te janken toen ik eenmaal weer thuis was.......... zucht!
Nu ben ik het wel weer kwijt hoor, gelukkig, maar mij zie je vandaag niet meer buiten.
Verder is het in mijn buik redelijk rustig. Nog wel wat oefenweeen af en toe, maar niet meer een hele dag en nacht achter elkaar gehad.
De verdere misselijkheid en hoofdpijn blijft zo'n beetje hetzelfde, dus denk ik dat het wat betreft de leverfunctie problemen stabiel is. Woensdag weer naar de gyn. Wil dan wel mijn bloed laten prikken en misschien dat ze even kijken of die oefenweeen wat gedaan hebben.
Ik heb namelijk af en toe een flinke 'druk' op mijn onderkantje, terwijl ik dat met de andere 2 nooit gehad heb.
Maar goed, ik denk zelf nu wel weer dat de kleine gewoon op de geplande datum gaat komen en niet eerder. Hoewel ik er wel klaar voor ben hoor ;-)

Groetjes Suus

Hoi allemaal,

suus ik hoop dat de kleine wel eerder kan komen,omdat je je zo beroerd voelt.
Wat is er veel geschreven afgelopen week.ik weet nu al niet meer wie wat geschreven heeft.Moet vaker kijken dus.Ik heb afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad,alles was goed en we weten niet wat het wordt.Voor de gene die bijna hun nod hebben ik duim voor jullie.

Groetjes Sandra.

Hoi Sandra,

Fijn dat de 20 weken echo goed was!
Wilden jullie ook niet weten wat het wordt? of liet de kleine het niet zien? ;-)

Ik heb nu zelf wel het idee dat ik nog wel 10 nachtjes kan wachten hoor. Wat zijn nou 10 nachtjes op een heel mensenleven he? ;-)
En dan kan de kleine nog een beetje groeien. Maar goed, ik wacht gewoon even woensdag af. Ben dan precies 37 weken, dus als het dan nodig is, vind ik het prima ;-)

Groetjes Suus.

Suus al nieuws verder????

Ik baal hier enorm. Vandaag al ongi!!!
Dus cyclus van 25 dagen.
Wordt steeds korter....
Maar dan heb ik dus idd een vroeg ei gehad.

een klein pluspuntje: Dacht dat volgende ronde verloren was omdat mannie naar buitenland gaat, maar nu zou het nog net kunnen als ik weer op dag 10 of 11 een ei hebben.
Nou ja, dat maakt het dan een beetje goed of zo,
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Terug
Bovenaan