A
Anoniem
Guest
oo edith ik had eindelijk de tijd en rust om een berichtje achter te laten dat ik voor je duim en nu lees is dit super goede bericht!!!!
maar ik ga juist nog harder duimen dat alles deze kaar goed mag gaan!!
wanneer ben je denk je uiotgerekend??
hier eindelijk verlof gisteren mijn laatste werkdag gehad en die laatste loodjes wegen echt het zwaarst ik had de laatste tijd nergen meer puf in en al mijn energie ging op in werken herstellen en uitrusten en de rest bleef liggen maar vanaf volgende week gaat ook mijn jongste naar school dus kan ik rustig alles op order maken
suus wat fijn om weer wat van je te horen ik ben benieuwd naar het hele verhaal , maar doe het maar rustig aan
roos wat vervelend allemaal weer ik hoop dat je positief kunt blijven en de moed kunt opbrengen om door te gaan!
oo als ik dat zo hoor groeien de forum baby,s goed fijn hoor!
hoe is het nu eigenlijk bij jou debstars is eral een nod inzicht og heb ik wat gemist!
sandra hoe is het met je zwangerschap je hebt erg last van je bekken toch!
iedereen die ik vergeet sooorryyy soms weet ik het niet meer
groetjes loes
p.s duim, duim duim !!
maar ik ga juist nog harder duimen dat alles deze kaar goed mag gaan!!
wanneer ben je denk je uiotgerekend??
hier eindelijk verlof gisteren mijn laatste werkdag gehad en die laatste loodjes wegen echt het zwaarst ik had de laatste tijd nergen meer puf in en al mijn energie ging op in werken herstellen en uitrusten en de rest bleef liggen maar vanaf volgende week gaat ook mijn jongste naar school dus kan ik rustig alles op order maken
suus wat fijn om weer wat van je te horen ik ben benieuwd naar het hele verhaal , maar doe het maar rustig aan
roos wat vervelend allemaal weer ik hoop dat je positief kunt blijven en de moed kunt opbrengen om door te gaan!
oo als ik dat zo hoor groeien de forum baby,s goed fijn hoor!
hoe is het nu eigenlijk bij jou debstars is eral een nod inzicht og heb ik wat gemist!
sandra hoe is het met je zwangerschap je hebt erg last van je bekken toch!
iedereen die ik vergeet sooorryyy soms weet ik het niet meer
groetjes loes
p.s duim, duim duim !!