DERDE KINDJE DEEL 8

oo edith ik had eindelijk de tijd en rust om een berichtje achter te laten dat ik voor je duim en nu lees is dit super goede bericht!!!!

maar ik ga juist nog harder duimen dat alles deze kaar goed mag gaan!!
wanneer ben je denk je uiotgerekend??

hier eindelijk verlof gisteren mijn laatste werkdag gehad en die laatste loodjes wegen echt het zwaarst ik had de laatste tijd nergen meer puf in en al mijn energie ging op in werken herstellen en uitrusten en de rest bleef liggen maar vanaf volgende week gaat ook mijn jongste naar school dus kan ik rustig alles op order maken

suus wat fijn om weer wat van je te horen ik ben benieuwd naar het hele verhaal , maar doe het maar rustig aan

roos wat vervelend allemaal weer ik hoop dat je positief kunt blijven en de moed kunt opbrengen om door te gaan!
oo als ik dat zo hoor groeien de forum baby,s goed fijn hoor!

hoe is het nu eigenlijk bij jou debstars is eral een nod inzicht og heb ik wat gemist!

sandra hoe is het met je zwangerschap je hebt erg last van je bekken toch!

iedereen die ik vergeet sooorryyy soms weet ik het niet meer

groetjes loes

p.s duim, duim duim !!

@Roos,zo nu meer tijd om rustig te reageren. balen van die cyste. Is er tenminste wel een verklaring voor het vloeien gevonden. Maar nu moet er weer van alles gebeuren, bah zeg.

@Loes: fijn dat je verlof is begonnen, daar kun je soms zo aan toe zijn. Geniet er lekker van. Je vroeg wanneer ik uitgerekend ben? Weet je, daar had ik nog niet eens naar gegekeken! Ik kijk op veel kortere termijn, merk ik. De eerste echo zal een enorme mijlpaal zijn. Ik weet niet of ik nu voor een vroege echo kies. Vorige mk was die goed, dus dat zegt niet zoveel. Wanneer heb ik dan de eerste termijnecho eigenlijk?
Nou ben toch gaan rekenen. 2-2 laatste menstr, maar laatste maanden cyclus van 25 dagen en ik weet vrij zeker wanneer mijn ei is geweest....dat wordt dan 6 november! Nou durf nog niet zo goed zover vooruit te kijken.
Gunst, jullie zijn echt de eerste die het horen. Zelfs mijn man weet het nog niet!!! Hij komt vrijdag thuis. Die paar dagen kan het wel wachten. En dan heb ik ook iets meer zekerheid. Het is dan pas mijn NOD. Ik vind het ook niet iets om te sms-en of over de telefoon te doen...

hoi edith ik kan me voorstellen dat je niet te ver vooruit wilt/durft te kijken en dat vooral de eerste echo een mijlpaal is als je de reguliere echo wilt ( termijnbepaling ) krijg je die rond week 10/11..

bij mij wist mijn naaste collega het het eerst en toen pas mijn man ( ben in mijn pauze een test gaan kopen en die thuis gedaan) en k kan me voorstellen dat je het niet per telefoon wilt doen ..maar het voor je houden nog een paar dagen lijkt me ook er moeilijk!!! succes!!!

groetjes loes

Edith!!!! Wat geweldig! Je had al een voorgevoel, he. Meid, wat gun ik je dit van harte. Driemaal is scheepsrecht, dus deze keer moet het goed gaan. Ik hoop het echt voor je. En voor je man natuurlijk. Kun je tot morgen wachten?! Ach, dat wachten is leuker dan het maandelijkse wachten op weer een teleurstelling!

Vandaag natuurlijk wat steekjes en zwaar onderbuikgevoel. Hmpf, maakt toch wel onzeker. Nou ja, koffie smaakt gelukkig nog steeds voor geen meter. Morgen eigenlijk pas NOD. Dan nog eens test om te zien of streep dan duidelijker is.

Edith, gefeliciteerd. Wat leuk en wat tegelijkertijd ontzettend eng. Tenminste dat zou ik denk ik hebben. Je gevoel heeft je niet in de steek gelaten en wat we al eerder zeiden, 3 maal is scheepsrecht. Dus we gaan gewoon van het positieve uit. Te gek meid, nu ben ik ook vast snel aan de beurt. Vorige keer was ik ook een maand na jou zwanger dus wie weet. Maar ja, dan zal ik ook een keer ongi moeten worden. Nu ruim 2 weken overtijd en behalve nog steeds pijnlijke borsten en af en toe gerommel in mijn buik geen positief nieuws. Ik reken er dus ook niet op en wil nu eigenlijk gewoon ongi worden en dan elke dag een ovulatietest doen.
Roos: ik heb 2 jaar geleden een cyste van ruim 4 cm. laten verwijderen. Ik had gelukkig niet veel bloedverlies zoals jij maar ik had er wel last van. Ik voelde hem als het ware zitten. Ze hebben hem er in februari uitgehaald en 4 maanden later was ik zwanger. Halen ze hem bij jou ook weg of kijken ze het eerst nog aan?

Morgen komt mijn mannetje voor 4 daagjes thuis. Eindelijk na 3,5 week. Vandaag weer aan het oppassen maar ze ligt nu te slapen. Mijn jongens zijn er ook en het is zo leuk om te zien hoe ze met haar omgaan.
Edith, ik hoop voor je dat je nu een nog duidelijkere streep hebt en dat je het dan eindelijk aan je mannetje kan vertellen. Te gek hoor.

LIefs Debby

Jippie, streep vanochtend nog duidelijker. VAndaag echt NOD. Mannetje komt vanavond thuis. Leuk. Enorm opgeblazen gevoel in onderbuik. Darmen van slag.
Debby, het is inderdaad doodeng!!!!!
Maar de belangrijkste stap is genomen, er zit iets dat HCG aanmaakt....Nu maar afwachten.
Heb ook nog niet zoveel zin om al snel de vk te bellen. Wacht nog wel een week of twee.
Fijn dat jullie zo meeleven.
Ga heel hard duimen voor de wachtenden!!!

Edith,van harte wat spannend allemaal zeg en dat je het zo lang voor je man kan verzwijgen.Geniet er vooral van en probeer van het positive uit te gaan.We leven met je mee.

Loes,Ik heb inderdaad last van mijn bekken en nog steeds van mijn stuitje(is al 2 weken geleden!!!!!)na het werk ben ik helemaal op,terwijl ik nog maar 3 1/2 uur werk.Met de kleine alles goed erg druk.Geniet jij lekker van je verlof en doe je niet gelijk te veel.

Roos, wat balen zeg,maar er is in iedergeval wel een oorzaak en er wordt wat aan gedaan.

Groetjes Sandra.

Terug
Bovenaan