DERDE KINDJE DEEL 9

Roos,

Bedankt voor de felicitaties.
Hoe is het bij jou?

Janien

hoi janien leuk dat je het zo ezellig hebt gehad en nog gefeliciteerd

hier begint het weer iets te rommelen maar heb geen idee of het echt doorzet wel al wat pijnlijker dan de vorige week

vanmorgen nog bij de vk geweest en alles ok ben nu in totaal 16 kilo aangekomen en nog een paar weekjes en dan ben ik ook jarig op 23 april wordt ik 31

edith oook ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat

nou ik "spreek"jullie morgen wel weer

groetjes

hoi janien leuk dat je het zo ezellig hebt gehad en nog gefeliciteerd

hier begint het weer iets te rommelen maar heb geen idee of het echt doorzet wel al wat pijnlijker dan de vorige week

vanmorgen nog bij de vk geweest en alles ok ben nu in totaal 16 kilo aangekomen en nog een paar weekjes en dan ben ik ook jarig op 23 april wordt ik 31

edith oook ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat

nou ik "spreek"jullie morgen wel weer

groetjes

Meiden,
sorry dat ik zo lang niets heb laten horen,maar ik lig elke avond vroeg in bed. zoooo moe. Verder gaat het goed. Krijg al een buikje van de opgeblazen darmen...Een keer avondeten eruit gegooid, bleh.
Ben nu 8 en een halve week.
Met 10 wkn eerste afspraak vk. Ga niet voor een vroege echo. Die was de vorige keer bij 9 wkn goed en toen ging het toch nog mis. Dat geeft me geen rust. Zal dus tussen de 10-12 wekn eerste echo krijgen. Dan moet ik naar een echocentrum. mijn vk doet niet zelf echos.

fijn dat het met jullie goed gaat. Wel balen van die borstontsteking Swiep!

En Loes,.....spannend

Oh Loes, ik kijk toch geregeld even, hoor, hoe het met je is. Misschien ben je vanacht wel bevallen???? En anders wens ik je gewoon weer veel succes.

Edith: wat verstandig om je niet gek te laten maken en dus niet voor die vroege echo te gaan. Maar wel spannend, denk ik.
Ben je erg misselijk?

Hier gaat het inmiddels weer beter. De borstontsteking is weer over en vandaag slik ik de laatste pillen van de kuur daarvoor.
De spruw is nog altijd niet weg, maar lijkt nu wel iets minder te worden. Maar dat heb ik al vaker gedacht.

Renske is nog steeds een lekkere baby, al is ze nu 's avonds vaak erg onrustig. Had haar grote broer vroeger ook. Daar lijkt ze erg op. Haar grote zus was heel anders, die raakte veel minder overprikkeld.

Doorslapen doet ze nog niet helemaal: 22.00 - 5.00 ongeveer.Maar we zijn op de goede weg.

Oh Loes, ik kijk toch geregeld even, hoor, hoe het met je is. Misschien ben je vanacht wel bevallen???? En anders wens ik je gewoon weer veel succes.

Edith: wat verstandig om je niet gek te laten maken en dus niet voor die vroege echo te gaan. Maar wel spannend, denk ik.
Ben je erg misselijk?

Hier gaat het inmiddels weer beter. De borstontsteking is weer over en vandaag slik ik de laatste pillen van de kuur daarvoor.
De spruw is nog altijd niet weg, maar lijkt nu wel iets minder te worden. Maar dat heb ik al vaker gedacht.

Renske is nog steeds een lekkere baby, al is ze nu 's avonds vaak erg onrustig. Had haar grote broer vroeger ook. Daar lijkt ze erg op. Haar grote zus was heel anders, die raakte veel minder overprikkeld.

Doorslapen doet ze nog niet helemaal: 22.00 - 5.00 ongeveer.Maar we zijn op de goede weg.

Hoi ik ben om 17:03 bevaleen van onze derde zoon hij heet tijn hij is52 cm en weegt 3700 gram en alles is goed met mij ook tot gauw

LOES GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leuke naam en wat fijn dat alles goed is gegaan! Hoe vinden zijn broers het? Genieten meid het gaat echt snel!

Niels was vanochtend met 51/2 maand 66,5 cm en 7200 gram. Hij is iets onder het gemiddelde maar het gaat verder prima behalve dan dat hij nu een buikvirus heeft! Ik ben weer begonnen met werken en hup Eline breekt haar rechterarm oh zo zielig voor haar maar wij hebben het er ook snoei druk mee!

Liefs
Lies

Terug
Bovenaan