DERDE KINDJE DEEL 9

Hey Loes gefeliciteerd met jullie zoon Tijn.
Flinke jongen zo te lezen. Alles goed gegaan?
Ben je thuis bevallen of in het ziekenhuis?

Geniet lekker van jullie derde knulletje!

Lies, ik had het gelezen op hyves van je dochter. Ocherm. Wat is er gebeurd?
Niels is blijkbaar een lange, smalle. Wij hebben met Lone precies het tegenovergestelde. 61 cm en 7700gram!
Verder wel alles goed?
Hier bij ons heersen de waterpokken. Dwz bij Fedra op school en bij Eloy op de PSZ. Vrijdag hadden we vrienden op bezoek met hun dochtertje van 7 maanden. Hoor ik vandaag dat zij ook de waterpokken heeft.....ben benieuwd hoe lang het bij ons goed blijft gaan.

Zo, ik ga weer voeden..
doei
Esther

Hey Loes!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 3de zoon! Ik vind Tijn een erg leuke naam!
Gelukkig is alles goed gegaan. Ga maar lekker genieten!

Groetjes Suus

Hey Loes!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 3de zoon! Ik vind Tijn een erg leuke naam!
Gelukkig is alles goed gegaan. Ga maar lekker genieten!

Groetjes Suus

Jeetje Lies! Dat is rot zeg! Zeker als je net weer moet gaan werken. heeft je dochter er erg veel pijn van?
En zo zielig dat je kleine manneke ziek is. Dan laat je ze toch niet graag achter he! Hopelijk knapt hij snel op en kan je dochter snel uit het gips. Het is wat zeg!

Beterschap voor de kids!

Groetjes Suus

Jeetje Lies! Dat is rot zeg! Zeker als je net weer moet gaan werken. heeft je dochter er erg veel pijn van?
En zo zielig dat je kleine manneke ziek is. Dan laat je ze toch niet graag achter he! Hopelijk knapt hij snel op en kan je dochter snel uit het gips. Het is wat zeg!

Beterschap voor de kids!

Groetjes Suus

Loes gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Super leuke naam. Hoe gaat het, lekker aan het genieten met z'n allen?

Lies wat een pech voor je dochter. Gaat het inmiddels een beetje met haar?

Sorry dat ik een tijd niet heb geschreven maar lees wel regelmatig.
Mijn cyclus wil maar niet regelmatig worden, blijf maar vloeien. heb ook wel medicatie gehad maar dat hielp ook niet. De gyn wil het even afwachten ..... Word echt een beetje kriegelig van dit niets kunnen doen, voelt zo zinloos. Heb de hormonen wel thuis maar moet wachten. Maar waar moet ik dan op wachten? Heb voor morgen toch maar weer een afspraak gemaakt moet er om half 12 zijn. Tja wat dan.......................
Jullie horen nog van mij.

groet Roos

Loes gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Super leuke naam. Hoe gaat het, lekker aan het genieten met z'n allen?

Lies wat een pech voor je dochter. Gaat het inmiddels een beetje met haar?

Sorry dat ik een tijd niet heb geschreven maar lees wel regelmatig.
Mijn cyclus wil maar niet regelmatig worden, blijf maar vloeien. heb ook wel medicatie gehad maar dat hielp ook niet. De gyn wil het even afwachten ..... Word echt een beetje kriegelig van dit niets kunnen doen, voelt zo zinloos. Heb de hormonen wel thuis maar moet wachten. Maar waar moet ik dan op wachten? Heb voor morgen toch maar weer een afspraak gemaakt moet er om half 12 zijn. Tja wat dan.......................
Jullie horen nog van mij.

groet Roos

He Loes,

GEFELICITEERD!!!

Leuke naam heeft hij gekregen.

Hoe voel je je?
Ging de bevalling een beetje vlotjes?

Groet,

Janien

Terug
Bovenaan