DERDE KINDJE DEEL 9

He Loes,

GEFELICITEERD!!!

Leuke naam heeft hij gekregen.

Hoe voel je je?
Ging de bevalling een beetje vlotjes?

Groet,

Janien

Lies,

Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen, een gebroken arm!!

Wel vervelend.

Hoe is het om weer aan het werk te zijn?
Zo'n begin is wel wat moeizaam he?

Groet,

Janien

Allereerst Loes, van harte met je zoon Tijn.Weer een forumbaby erbij.

Hier ontzettende K-week. 1 april is mijn schoonvader onverwachts overleden. We leven al 2 dagen in een soort roes van dit kan niet waar zijn. Hij was op zijn geliefde strand aan het werk om zijn slaaphuisjes weer op te zetten en daar heeft hij een flink hartinfarct gekregen. Kregen we mijn schoonmoeder ook niet te pakken. Pas na zo'n 2 uur. Snel naar het ziekenhuis gesjeesd maar we waren te laat. Hij was overleden. Het is gewoon niet te geloven, 69 jaar en nog actief in het leven en opeens is hij er niet meer. Woensdag wordt hij gecremeerd en donderdag moeten wij dus voor het eerste gesprek van IVF. Dit voelt allemaal zo dubbel, zo breng je er een weg en ben je ook al met nieuw leven bezig. Meiden ik hou jullie op de hoogte maar zal deze week niet zoveel verschijnen denk ik.

Liefs Debby

Allereerst Loes, van harte met je zoon Tijn.Weer een forumbaby erbij.

Hier ontzettende K-week. 1 april is mijn schoonvader onverwachts overleden. We leven al 2 dagen in een soort roes van dit kan niet waar zijn. Hij was op zijn geliefde strand aan het werk om zijn slaaphuisjes weer op te zetten en daar heeft hij een flink hartinfarct gekregen. Kregen we mijn schoonmoeder ook niet te pakken. Pas na zo'n 2 uur. Snel naar het ziekenhuis gesjeesd maar we waren te laat. Hij was overleden. Het is gewoon niet te geloven, 69 jaar en nog actief in het leven en opeens is hij er niet meer. Woensdag wordt hij gecremeerd en donderdag moeten wij dus voor het eerste gesprek van IVF. Dit voelt allemaal zo dubbel, zo breng je er een weg en ben je ook al met nieuw leven bezig. Meiden ik hou jullie op de hoogte maar zal deze week niet zoveel verschijnen denk ik.

Liefs Debby

Hoi Debby,
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte en kracht voor jullie in deze moeilijke tijd.

X Roos

Hoi Debby,
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte en kracht voor jullie in deze moeilijke tijd.

X Roos

Debby,
oooh, wat vreselijk voor jullie! Krijg er gewoon kippenvel van! Meid, ik weet zooo goed, wat jullie nu meemaken. Heb het zelf twee keer precies zo meegemaakt met mijn eigen vader (ook op 1 april) en met mijn schoonvader.
Mijn schoonvader was ook alleen. Kreeg een hartstilstand en wij konden mijn schoonmoeder ook niet bereiken.
Pffff, dan is het net alsof je in een vreselijke film bent terecht gekomen....

Tja, het leven is soms echt vreselijk oneerlijk. Op de dag dat mijn vader werd gecremeerd kreeg ik een geboortekaartje van een vriendin in de bus. Zij was de eerste april bevallen......vreugde en verdriet ligt echt zooo dicht bij elkaar.

Het is heel moeilijk om je nu op een aanstaande zwangerschap te richten....maar, dit klinkt nu wel heel hard, het leven gaat door....
Probeer toch je kansen te pakken op een zwangerschap.
Wij zijn een maandje na het overlijden van mijn vader getrouwd. Mijn eerste reactie was om het allemaal af te zeggen, alleen daar schiet je natuurlijk niks mee op. Probeer hoop en troost te putten uit het idee dat je schoonvader van boven meekijkt en misschien wel een handje helpt om jullie droom waar te maken!

Heeeel veel sterkte de komende tijd.
Esther

Als eerst debstar gecondoleerd en veel sterkte

hier gaat alles redelijk alleen heb ik een fikse blaasonsteking en daar heb ik erg last van vooral 's nachts

Met tijn gaat het goed overdag slapen en savoonds en snachts vrij wakker de bv ging eerst voortreffelijk maar nu loop t het niet hij is nu te onrustig aan de borst en dat merk ik meteen aan de melk die er nu minder makkelijk uitkomt morgen maar even verder kijken. Pim en max. Vinden het geweldig aleen max probeert ons wat meer uit

de bevalling is vlot verlopen maar vond het erg heftig 's ochtends lichte weeën om 1300 ben ik een rondje blok gegaan en toen ging het snel mannetje naar huis laten komen en vk gebeld die was er om 1415 toen 3 cm een uurtje weeën en de vliezen doorgeprikt bleef op 6 cm hangen omdat tijn verkeerd probeerde te draaien van kruin naar achterhoofd baarmoedermond was al goed verweekt maat omdat tijn geen druk uitoefende ging het niet verder ik mocht al wat meepersen en de vk heeft hem meegeholpengoed te draaien toen ging het snel en is hij om 1703 geboren al met al een 3 en een half uur echt beziggeweest zo dat was het ik ga Pim uit de douche halen tot gauw

Terug
Bovenaan