DERDE KINDJE DEEL14

Hai meiden,

Loes, daat maken peter en ik ook al grapjes over. Zal watzijn zeg een drieling maar ook diezullen dan welgrootworden hoor.Zal zwaar zijn maar ja.

Suus, volgens mij tellen ze gewoon als bij een normale cyclus. De punctie was op de (vrij)dag (dag 14) van normaal de eisprongdag, toen heeft in het weekend buiten mijn buik de bevruchting plaatsgevonden en toen smaandags teruggeplaatst. Dus het is denk ik bijna hetzelfde als een gewone bevruchting alleen 3 daagjes buiten mijn buik maar diezelfde bevruchting had ook op die tijd in ijn buik plaatsgevonden. Snap je het nog????? Ik heb in ieder geval geteld vanf de eerste dag van mijn laatste menstruatie en dat was 12 november dus dan zou ik morgen 5 weken zijn.

Gisteravond had ik mij avond niet, door de zenuwen werd ik kwaad op zoon en peter, je reageert je gevoelens af op degene waar je het meest van hou maar das niet leuk. Herkennen jullie dit, dat je af en toe down bent puur qua onzekerheid of alles wel goed gaat na zoveel teleurstellingen ( zeker roos, jou start en verleden was natuurlijkook zo spannend).

Fijn Lies dat het weer beter met je gaat, tis gelukkig bijna maandag maar dan moet je toch nog wel een beetje oppassen met tillen enzo. Dat je niet ineens met zware boodschappen enzo gaat lopen ( ik ken mezelf weet je).

Liefs Debby

Hai, hier ben ik weer. Heb net naar Breda gebeld en ik moet daar naar toe voor de eerste 2 echos. De 1steis maandag 3 januari, Helaas kan peter er dan niet bij zijn. Ze vroeg of er dan wel iemand met me meekomt, dat is natuurlijk bij slecht nieuws. Ben daar gelijk weer een beetje onzekerder door maar als ik dan gewoon alles voel groeien (borsten e,d. dan weet ik zelf wschl ook wel of het wel of niet goed is). Oh, wat spannend. Moet nog wel langs de huisarts om bloed te laten prikken, ze willen wel graag de hcg waarde weten in mijn bloed.

Nou dat was het dan weer voor zover. Doei

hoi,

wat fijn dat je een afspraak hebt gemaakt alleen jammer dat peter er dan niet bij kan zijn, kunnen ze eventueel aan de hcg waarden vermoedden dat het er meer zzijn?

groetjes loes

Spannend Debby! Voor je het weet is het 3 januari.Ga je nog leuke dingen doen met kerst zodat je een beetje afleiding hebt?
Vind het echt zo fantastisch dat je zwanger bent!!! Glim helemaal voor je :)

lieve groeten Roos

Bedenk mij ineens dat iedereen hier nu bevallen is of zwanger. Horen we hier dan nog wel thuis?? We kunnen ook een eigen prive hyves starten of is het prima zo?! (gewoon een idee hoor)

Hoi ik ben nog nooit op Hyves geweest ed wat dat betreft ben ik net een digibeet :)

Ik ben net voor het eerst met tijn op de slee geweest hij vond het prachtig!!

Groetjes loes

Hoi Allemaal!

sorry, heb helemaal geen tijd gehad om te kijken...en nu zie ik dat er veel gebeurd is...Debby, wat een SUPER nieuws! De laatste keer dat ik even op het forum keek, zag ik dat je net weer bloedverlies had gehad.....en nu zie ik dat je gewoon zwanger bent!!! Wauw! Wat geweldig. En oooh, nu breekt die vreselijk onzekere tijd aan...die eerste 3 maanden. Die vond ik altijd moeilijk. Zeker als het al een keer mis gegaan is....
Probeer te genieten , want je hebt lekker een (of 2) wondertje(s) in je buik!

Ja, eigenlijk zitten we op een verkeerde plek te kletsen hè? Allemaal al ons derde kindje of zwanger.
Een eigen hyves is prima. Moeten we dat alleen afschermen, of niet? Zodat niemand andersonze krabbels kan lezen en foto`s kan zien.
Maar dan moet wel eerst iedereen van ons zich aanmelden bij hyves...want anders kun je volgens mij niet lid worden, toch?

Lies, ik lees dat bij jou alles goed is gegaan. Fijn. Nu nog even rustig aan doen?

Hier is alles ok. Heb sinds gisteren besloten dat ik langzaam ga stoppen met de bv. Lone drinkt nog `s avonds bij mama en `s nachts/`s morgens vroeg.
De avondvoeding is echter een beetje wisselvallig. Steeds vaker drinkt ze aan beide borsten en heeft dan nog honger....dan drinkt ze ook nog een flinke fles leeg. Daarom heb ik eens gekolfd en daar kwam maar 50cc uit...
Net als ik denk, dan maar een fles, dan drinkt ze opeens die avond wel genoeg....dus ik twijfel steeds.
Maar dit is ook niet te doen. Iedere avond de twijfel...zou het genoeg zijn of niet? Volgens mij heeft zij het niet meer zo nodig. Ze vindt het ook prima als mama een fles geeft. Dus nu ga ik haar `s avonds maar een flesje melk geven en als ze zich `s nachts of `s morgens vroeg meldt, dan voed ik haar nog even zelf. Maar ik ben bang dat de voeding nu snel terugloopt dus of ik lang genoeg melk heb voor die ene keer??? Slik, weer een stapje verder....

Lone zwaait ook naar iedereen, ze kan nu ook al blaaskusjes geven. Haha, erg schattig. En als ze iets eet, dan maakt ze met haar handje zo'n beweging bij haar oortje..van mmmmmmm lekker! hahaha
Ze heeft ook al haar eerste 3 stapjes gezet!

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan