DERDE KINDJE DEEL14

Allemaal erg bedankt voor de leuke en lieve reacties. Heb vanochtend weer test gedaan en die gaf gelijk 2 dikke strepen aan. Ging stukken sneller dan zaterdag. Voel me wel goed, beetje gevoel af en toe in de buik. Net moest ik een heel klein beetje plassen en toen schrok ik want het was veel donkerder geel dan normaal. Later weer gekeken maar niets aan de hand, was natuurlijk maar een beetje plas dus daarom ook donkerder. De schrik zit wel in mijn benen maar blijf positief. Ga straks peter ophalen, hij durft ook pas echt blij te zijn na 3 maanden. Oh, was het maar zover. Sorry voor mijn gezeur, ben ik eindelijk zwanger kan ik nog niet echt blij zijn, de angst van de vorige miskramen zit er nog zo in. Van de week dus samen maar lekker genieten en ontspannen en misschien ook al vast de vk bellen. Even wat anders, hadden jullie ook last van jeukende borsten. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, wel gevoelig en pijnlijk maar jeuk...

Liefs Debby

hee debby wat fijn dat je test snel positief werd dat is toch een goed teken,

je bent echt geen zeur hoor het is heel logisch na wat je allemaal hedt meegemaakt.........en die jeukende borsten had ik bij alle zwangerschappen en vooral als je net de bh uitdoet!! bij mij was dat alleen de eerste paar weken erg extreem en daarna werd het beter!!

groetjes loes

Hai Loes,

Zeker savonds inderdaad, liefst doe ik halverwege de avond de bh al uit maar nu is het sochtends en ze jeuken ook al goed. Kheb zoiets van laat maar jeuken want dan gebeurt er iets in mijn lichaam. Als je niets voelt lijkt het helemaal zo onwerkelijk. Ook heb ik het dan ijskoud en dan breekt de warmte me langs alle kanten uit. Peter is weer lekker thuis dus ik kan hem lekker vervelen met mijn onzekerheden en babyverhalen.

Gr. Debby

OOOOOO Debby wat fantastisch nieuws!!!!! gefeliciteerd
Je gevoel is zo herkenbaar en ook heel begrijpelijk hoor. Blijf natuurlijk voor je duimen.
Heb zelf in het begin van deze zwangerschap ook meerdere keren wat bloed verloren en volgens de gynaecoloog komt het vaker voor en wil het niet veel zeggen. Nu is het afwachten, vond het zelf een slopende tijd tot de eerste echo.
Wat goed zeg ben er nog helemaal van ontdaan, super!!

Ja Roos, kan het ook nog steeds niet geloven. Ik heb ook maar 1 keer bloed verloren hoor, daarna niks meer. Wat ik toen heb gelezen moet het haast wel wel een innestelingsbloeding zijn, 2 kindjes innestelen geeft misschien hier meer kans op. Ik weet nog niet hoeveel het er zijn, moet de vk nog bellen zoals ik al schreef maar ook dat vind ik eng. Tis zeker slopend tot aan de eerste echo. Ben bang dat peter dan ook aan boord is want die gaat 28 dec weer voor 2 weken naar boord en is dan 12 jan ofzo weer thuis. Dan ben ik al bijna 9 weken en dan willen ze al een echo hebben gedaan denk ik i.v.m. mijn leeftijd. Nou ja, we zullen wel zien.
Hoe ist met jou, las ik nou op hyves dat je kindje in stuip ligt. Gaan ze het nog proberen te draaien. Bn erg benieuwd.

Liefs Debby

Hey Debby,

Ja,die jeukende borsten zijn heel herkenbaar.
Bij alle zwangerschappen 'last' van gehad. Maar het geeft inderdaad een 'goed' gevoel dat jouw lichaam bezig is met zwanger zijn.
Vind het zo fantastisch voor jullie!
Hoop voor je dat je vlak voor manlief aan boord gaat alvast een echo krijgt. Maandag de 27ste bijvoorbeeld.
Hoe wordt er nu geteld, dag van terugplaatsing + 2 weken ofzo. Heb eigenlijk geen idee.
Moet je niet eerst het ziekenhuis bellen? Zodat je mooi daar een vroege echo kan krijgen?
Apparataaur in het ziekenhuis is vaak beter dan bij de VK, zodat je je kindje(s) beter kan zien ;-)
Toch even bellen dan maar!
(ik ben ook zo nieuwschierig of het er 1 of 2 zijn).

Groetjes Suus

He Debbyh
Spannend meid! Ben ook heel benieuwd naar je echo. Stel dat het er twee zijn, heb je het langste gewacht krijg je er wel gelijk twee!

Ik ga goed met de genezing alleen zoooo onhandig dat ik twee weken nauwelijks mag tillen zal blij zijn als het maandag is en die periode voorbij is.

Hoe gaat het met de babies?

Liefs
Alice

Hoi lies fijn dat het goed gaat en het is algauw maandag tijn is alweer 8 1/2 maand en heeft sinds 2 weken zijn 3 e en 4 e tand ook zwaait hij sinds een week als we dag dag zeggen! Het blijft schattig en hij is nogsteeds super gemakkelijk

Debby ik ben ook erg benieuwd of je zwanger bent van eenling of tweeling bent mmmmaaaaarrr het kanook een drieling zijn in mijn omgeving hadden een stel ook 2 eitjes laten terug plaatsen maar een heeft zich gedeelt tot eeneiige tweeling dus een tweeling in de buik en een eenling en samen dus een drieling het zijn 3 gezonde dames geworden!

Groetjes loes

Terug
Bovenaan