DERDE KINDJE DEEL14

Hai meiden,

Hier ongelooflijk nieuws. Na het bloedverlies afgelopen woensdag geen bloed meer gehad, alleen maar alles mooi helder. Vanavond heb ik een feestje dus ik wilde toch weten waar ik aan toe ben en dacht ik doe toch maar een test en wat denk je ZWANGER. Ik zit nog helemaal te trillen en kan het niet geloven. Vind het tegelijkertijd ook erg eng en spannend want waarom hadik dat eenmalige bloedinkje ( innesteling of 1 eitje afgestoten). Ik moet nu naar de voetval maar ik zal denk ik hiervan niet veel meekrijgen. Peter is ook erg blij maar ook bang. We moeten maar positief blijven en 3 x is scheepsrecht. Wauw, jippie.

Liefs Debby

Debby,wat een fantastisch nieuws.Het is inderdaad waarschijnlijk de innestelling geweest.Blijf er in geloven he.Ik duim voor je dat je straks een klein wurmke rond ziet zwemmen op de echo.

Liefs Sandra.

Oo debby ik wilde reageren op je treurige bericht maar nu lees ik dit super goede nieuws ik hoop dat alles goed mag gaan !!!!!!!! Bij tijn dacht ik zaterdags ik wordt weer ongesteld maar de dinsdag erna positief getest! Oo ik ben echt suuuppeerr Blij voor jullie

Liefs loes

JAAAAAAAAAA GEFELICITEERD!! Jeetje Debby dat is geweldig! Oh we gaan meeleven naar de eerste echo! Oh meid wat fijn voor jullie!
Liefs
Lies

Oh meiden, ik vind het zooo eng. Durf amper naar de wc te gaan. Wat 2 miskramen dan met je doen. Zou wel willen dat ik zo,n 8 weken kan slapen en dan gelijk een mooie echo maar ja dat gaat niet. Gelukkig komt Peter dinsdag weer thuis voor 2 weken dus dan kunnen we elkaar er doorheen slepen. Het moet gewoon goed gaan, 3 x maal is nu gewoon echt scheepsrecht. Als alles goed gaat ben ik 19 aug uitgerekend, verjaardag van mijn oma en tante. Dan heb ik een kindje van aug, sep en okt. Dat sluit lekker op elkaar aan. Maar ja laten we niet te snel op de feiten vooruit lopen en maar eerst een goede echo met 1 of 2 kindjes. Is ook wel leuk om te weten hoeveelhet er nu zijn.

Liefs Debby

GEFELICITEERD!!!!
Jemig Debby. Wat goed.
Ik ga heel hard voor je duimen nu.....

Ben heel benieuwd of je 1 eitje afgestoten hebt of dat het een innesteling was.

Wanneer mag je voor echo???

xx Janien

Hai,

Ik heb natuurlijk allerlei sites al gelezen en als ik het allemaal zo leeszou het heel goed kunnen dat het een innestelingsbloeding is geweest. Dus het kunnen er nog altijd 2 zijn.Eigenlijk moet ik morgen bloed gaan prikken in breda om te kijken of ik zwanger ben maar dat weet ik nu al. Doe morgenochtend nog een test en is hij nog steeds zo duidelijk dan ga ik daar niet naar toe. Tank benzine verrijden terwijl ik ook via de huisarts bloed kan laten prikken maar dan gewoon hier.
Ik heb nog geen vk gebeld, durf eigenlijk niet want de vorige keer dat ik dat deed, bij 6 weken, kreeg ik smiddags die miskraam. Dus ikweet niet wanneer ikvoor echo mag. Wacht eerst morgen af want dan komt peter weer thuis. Ben al iets rustiger, kmag van mezelf alleen naar de wc als ik echt moet plassen en niet om te checken of het nog goed gaat want anders maak ik mezelf helemaal gek. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Debby

OOOOOOOOOOOHHHHHH DEBBBBBYYYYYY!
Ben zo blij voor jullie! Wat een geweldig nieuws!!!!
Ik hoop dat het inderdaad een innestelingsbloeding was en dat je met de echo over een paar weken (het liefst) 2 kloppende hartjes mag zien.Natuurlijk is 1ook al wel super mooi,maar 2 zou wel een mooi kado'tje zijn he!

Ik ga nu alvast heel hard duimen vooreen mooie echo, zodat je er ook echt van kan gaan genieten.

En wat een leuke datum ompositief te testen ;-) 11 december!
Gefeliciteerd lieverd!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan