Hoihoi,
Melanie, ook hier? Gezellig! Wel balen dat je ongi bent geworden. Ik dacht rond de jaarwisseling mijn ei gehad te hebben, maar heb de afgelopen dagen 's ochtends getempt en deze is dus laag. Vandaag wat draderige afscheiding, dus wij kunnen nogmaals ad klus. Mijn mannetje zal 't vast geen bezwaar vinden.
Febe, grappig hè dat je zo snel een knop om kunt zetten en er dan volledig voor te gaan. Wij hebben na de geboorte van onze 2e ook nooit de jongensnaam bekend gemaakt, wellicht toen toch een nog onbewust verlangen naar een 3e? Nu is het dus zover en kan 't me niet snel genoeg gaan.
Linda, ik ben beide keren een aantal dagen eerder bevallen, en de verloskundige zei de laatste keer dat ik daar bij een evt volgende zwangerschap ook rekening mee moest houden en ook dat het erg snel kan gaan dan. Ik kan me wel voorstellen dat je toch een maandje wilt wachten hoewel dat natuurlijk ook wel een beetje tegen je gevoel ingaat. Maar ja, het is natuurlijk wel dè dag van je zus en ik kan me voorstellen dat je die toch met haar wilt delen.
Groetjes allemaal!