Hoi,
ik heb een opel zafira, gaat prima drie kinderzitjes op een rij. Eventueel heb ik ook nog twee stoelen achterin die ik omhoog kan doen. En zonder die stoelen omhoog lekker veel ruimte voor grote kinderwagens!
Ik ga geen extra testen laten doen. Die bieden ze hier in Ierland alleen boven de 35 aan of bij een hoger risico. Ik ben zelf 27. En inderdaad, zou ik ook niet zomaar een zwangerschap kunnen afbreken als er iets niet helemaal goed zou zijn. Kan hier trouwens ook niet, is illegaal, dus daarvoor zou ik naar Engeland of Nederland moeten.
Inderdaad raar, nu kan ik niet wachten tot mijn menstruatie komt zodat we eindelijk echt kunnen beginnen, en straks hoop ik dat ie niet komt. Maar hij is er nog steeds niet, en ik zit nu op dag 51 in mijn cyclus. Da's niet ongewoon voor mij, het ligt tussen de 43 en 56 dagen omdat ik nog borstvoeding geef aan de jongste, maar de vorige cyclus was dus 43 dagen en dan is dit wel weer lang in vergelijking. Misschien heeft het ook helemaal niet met de borstvoeding te maken, want toen we voor de eerste bezig waren had ik ook een cyclus van bijna 60 dagen. Twee keer en de derde ronde was het raak. Bij de tweede was ik net van de pil af en wachtte op de eerste echte menstruatie, die kwam dus niet, was meteen zwanger! En dat had ik niet gedacht, want de eerste keer dat ik met die pil stopte, duurde het een heel jaar voor mijn menstruatie terugkwam. Had gedacht dat het die tweede keer ook wel zo lang zou duren. En hoe snel waren jullie zwanger bij de eerste en de tweede?