derde kindje in 2008?

Hallo,
Nog steeds geen RD bij mij! Morgen een week overtijd! Toch heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar dat sprankeltje hoop blijft.
ook nog heel erg moe, opgezette buik, allemaal raar...
Hoop dat ik nog tot zaterdag kan wachten om te testen!
Febe

Hey hoi,

Wat balen zeg, nog steeds geen duidelijkheid, maar ja kan me goed voorstellen dat je toch nog een beetje hoop hebt. En mocht je zwanger zijn, dan kunnen de typische kwaaltjes ook nog wel komen hè? Ik moet ook zeggen dat ik de laatste paar maanden ook zo'n dikke opgezette buik had, maar ik was dus niet zwanger. Succes met afwachten!

Hallo,
Ik kon niet meer wachten en heb daarnet een testje gedaan (morgen 1 week overtijd) en YES!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 dikke strepen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat betekent dat ik toch bij de gelukkigen ben en in dit nieuwe jaar een nieuw baby'tje mag verwachten...
Ik kan het precies nog niet geloven! Wat spannend? Hoe zal iedereen reageren? Wanneer vertellen????
Ik laat nog wel iets horen!
Febe

Heeey,

Super zeg! Gefeliciteerd, is je geduld aardig op de proef gesteld, maar toch beloond. Geniet er lekker van meid!

Super Febe!!

Gefeliciteerd!!
Ik wens je een hele fijne tijd!

xLinda

Hallo,
Een tijdje geleden dat ik hier nog eens iets op geschreven heb. 't Was voor ons een korte periode van "proberen" maar vond het wel leuk dat ik hier terecht kon!
Nu wacht ik op het eerste bezoekje aan de gyn op 6 maart. Hopelijk is alles goed en zien we een goed, klein kloppend hartje!
Nu voel ik me eigenlijk goed hoor. Niets last van misselijkheid. Alleen snel geïrriteerd en heel moe. Soms vergeet ik het zelfs eventjes!
EspritFreak, hoe gaat het nu met jou? Hopelijk volg je snel hé!
veel groetjes en succes allemaal!!!!
Febe

Hey Febe,

Wat leuk te horen dat het goed gaat met je. En fijn dat je   begin maart al terecht kunt bij de gynaecoloog. Bij mij niets nieuws te melden behalve dan dat ik m'n cyclus van vorige maand van 50 dagen gehalveerd heb in een cyclus van 25 dagen. Snap jij het nog? Ik in ieder geval niet! Succes verder en laat je nog even horen hoe 't met je gaat?

Liefs,

mij

Terug
Bovenaan