Goeiesmorgens!
Goh keek wel ff vreemd op van ons nieuwe onderwerp had geen idee dat we al bijna aan de 700 berichten zaten, wel fijn dat je toch nog ff kunt lezen wat er ook alweer geschreven is.
Lillian, ik heb bij m'n tweede ook behoorlijk wat bandenpijn gehad en kreeg toen inderdaad ook te horen dat het bij een tweede of daaropvolgende zwangerschap meer voorkwam. Ik kan me wel voorstellen dat je dagen niet snel genoeg kunnen gaan tot aan de echo. Ik vond dat in ieder geval altijd toch wel spannend. Enne, ik zou echt niet weten of ik een eisprong heb gehad, ik heb niet getempt, dus weet het niet.
Suusie, nou bij mij lijkt het toch echt geen innestelingsbloeding te zijn het is best veel helderrood bloed (sorry hoor) en het wordt ook niet minder. Ben benieuwd hoe m'n cylcus volgende maand weer zal zijn, ik vind het verschil nu wel heel groot en de cylcus nu wel erg kort, maar ja je doet er niks aan hè? Hoe gaat je zus het trouwens met de 3 kids? Komt ze alweer een beetje aan haar nachtrust toe, of is het ritme nog steeds omgedraaid?
Nou ik stop er maar weer eens mee, fijne dag nog!