Derde kindje, wie ook NR 2

A

Anoniem

Guest
Dat was dus berichtje 700.
Maar even een nieuwe topic openen dan he meiden ?!?
Op naar de volgende 700! Hoewel, liever dan wel op het zwanger zijn forum natuurlijk!

Groetjes Suus

Hai suusie,
Ja moeilijk er niet mee bezig zijn. Sommige mensen gaven mij dat als tip om zwanger te raken, nou daar kon ik zo kwaad om worden. Hoe kan je er nou niet mee bezig zijn? Kan me voorstellen dat je verlangt naar de tijd van korte cyclussen....een cyclus zou al leuk zijn toch want dit is geen cyclus meer te noemen zo lang. Weet helaas wat je doormaakt, zoals ik wel eens eerder hebt vertelt heb ik de 72 dagen ook wel eens gehaald en dat is niet grappig. Heel veel succes meis!!!!

Bedankt voor je geruststellende woorden. Gelukkig is de pijn ook niet constant anders zou ik er wel dinge achter gaan zoeken, ja wat je zegt het hoort er vast bij. Mijn kindjes weten nog van niets, duurt al zolang en zonder dikke buik is het nog zo onwerkelijk. Verder heb ik mijn mond moeilijk kunnen houden hihi vriendinnen en sommige famillieleden zijn gebelt!
Groetjesss

Jeej espritfreak dag 25 is wel erg vroeg! En ook zo'n verschil met 50 dagen pffff. Heb je wel het idee dat je een eisprong hebt gehad dan?

Goeiesmorgens!

Goh keek wel ff vreemd op van ons nieuwe onderwerp had geen idee dat we al bijna aan de 700 berichten zaten, wel fijn dat je toch nog ff kunt lezen wat er ook alweer geschreven is.

Lillian, ik heb bij m'n tweede ook behoorlijk wat bandenpijn gehad en kreeg toen inderdaad ook te horen dat het bij een tweede of daaropvolgende zwangerschap meer voorkwam. Ik kan me wel voorstellen dat je dagen niet snel genoeg kunnen gaan tot aan de echo. Ik vond dat in ieder geval altijd toch wel spannend. Enne, ik zou echt niet weten of ik een eisprong heb gehad, ik heb niet getempt, dus weet het niet.

Suusie, nou bij mij lijkt het toch echt geen innestelingsbloeding te zijn het is best veel helderrood bloed (sorry hoor) en het wordt ook niet minder. Ben benieuwd hoe m'n cylcus volgende maand weer zal zijn, ik vind het verschil nu wel heel groot en de cylcus nu wel erg kort, maar ja je doet er niks aan hè? Hoe gaat je zus het trouwens met de 3 kids? Komt ze alweer een beetje aan haar nachtrust toe, of is het ritme nog steeds omgedraaid?

Nou ik stop er maar weer eens mee, fijne dag nog!

quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2008 08:56:51'));

Hai suusie,
Ja moeilijk er niet mee bezig zijn. Sommige mensen gaven mij dat als tip om zwanger te raken, nou daar kon ik zo kwaad om worden. Hoe kan je er nou niet mee bezig zijn? Kan me voorstellen dat je verlangt naar de tijd van korte cyclussen....een cyclus zou al leuk zijn toch want dit is geen cyclus meer te noemen zo lang. Weet helaas wat je doormaakt, zoals ik wel eens eerder hebt vertelt heb ik de 72 dagen ook wel eens gehaald en dat is niet grappig. Heel veel succes meis!!!!

Bedankt voor je geruststellende woorden. Gelukkig is de pijn ook niet constant anders zou ik er wel dinge achter gaan zoeken, ja wat je zegt het hoort er vast bij. Mijn kindjes weten nog van niets, duurt al zolang en zonder dikke buik is het nog zo onwerkelijk. Verder heb ik mijn mond moeilijk kunnen houden hihi vriendinnen en sommige famillieleden zijn gebelt!
Groetjesss

Hopelijk doe ik die 72 dagen niet na. Niet zo ´n zin in eigenlijk. Maar goed, het blijft afwachten.

Hihihihihi! Ik zou ook mijn mond niet kunnen houden hoor! Ik denk dat ik het voor de kinderen ook even stil zou houden. Zeker de oudste zal erg veel moeite hebben met al dat wachten

He jammer esprtifreak. Nu dus een hele korte cyclus ertussen. Wat doen die lichamen en hormonen toch raar soms he!
Hopelijk meer geluk in de volgende ronde dan!

Hey Suusie,

Tja, wel balen, maar als ik nu volgende ronde weer zo'n korte cyclus zou hebben, dan heb ik wel sneller weer een kans om zwanger te raken.  En mocht ik  zwanger worden dan denk ik niet dat wij heel lang wachten met het onze meiden te vertellen. Onze oudste wist ook al vrij snel dat ik zwanger was van onze jongste. En zij vond het super overal in betrokken te worden en zo wende zij heel geleidelijk aan het feit dat ze een broertje/zusje kreeg. Ook lazen we iedere zondag  met haar over de ontwikkelingen van de baby (zo van de baby krijgt nu haartjes/kan z'n vingertjes bewegen/kan schoppen enz), hoe groot de baby was en en ook zag ze dan een plaatje van de baby.  Dat vond ze zo leuk dat ze er na 2 weken zelf om vroeg zo van: Eerst even lezen over de baby. Zo schattig.  Nou mocht ik je niet weer spreken, succes maandag!

Hoi espritfreak,

Daar is ook wat voor te zeggen ja. Het wel snel vertellen aan de kids en ze helemaal mee te laten genieten van de zwangerschap en het groeiende kindje.
Ach je, ik heb de tijd om daar nog over na te denken. Ben nog steeds niet ongi dus.
Ja, als je een korte cyclus hebt, heb je gewoon veel meer kansen. Daarom was ik er altijd wel blij mee toen we voor nr 1 en 2 bezig waren. Snel duidelijkheid!

Vandaag uitstrijkje gehad. Dit deed de assistente, dus heb de HA nog niet gesproken. Ik heb nu maar een afspraak gemaakt met de HA voor vrijdag.
De assistente vond het ook een raar verhaal en vond het verstandig het eens te bespreken met de HA.
Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Ik wil in ieder geval al wel bloed geprikt hebben op hormonen en dan vooral om evt overgang (ik weet het 34 is jong, maar een vriendin van mij was 33) uit te sluiten (hopelijk). Daarna zien we wel weer verder.
Als alles in orde blijkt te zijn, wil ik nog een half jaartje afwachten en bekijken of wel wel of niet verdere stappen gaan ondernemen. Want ja, hoe ver ga je dan?
Maar goed, het is allemaal nog toekomst. Eerst vrijdag maar eens afwachten en de uitslag van het uitstrijkje natuurlijk.
Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan