Derde kindje, wie ook NR 2

hai,
Lekker zeg dat je woonkamer gedaan is, nu is toch ook veel praktischer na de geboorte kom je er echt niet aan toe. Hoe lang moet jij nou nog?
Broer en zus vinden hun levensechte baby born erg leuk. Ik ben in het zh bevallen vanwege de ks bij de 1e. En ik geef bv wat best goed loopt.
Groetjes

Hai,

Fijn te lezen dat broer en zus zo gek zijn met hun kleine zusje. 't is natuurlijk voor hen ook wel een hele verandering. Heb je lang in het ziekenhuis gelegen of mocht je snel weer naar huis? Goed zeg dat de borstvoeding goed loopt, ik wil ook graag weer bv gaan geven, want vond het bij de meiden erg speciaal om te doen. Ik ben zelf inmiddels 26 weken zwanger en ik vind de tijd voorbij vliegen. Ik wil graag thuis bevallen en zat me vanmorgen al te bedenken dat ik ook over 11 weken al thuis mag bevallen en dat is toch echt wel een beetje een gek idee. Gevoelsmatig duurt het nog veel langer voordat wij ons ukkie in de armen mogen sluiten. Ben ook wel blij dat de woonkamer nu klaar is, op naar de rest van de klusjes op m'n lijstje! Heeft jouw man nog vakantie nu, of sta je er al helemaal alleen voor met de 3 (wat klinkt dat hè) kids?

Alvast een fijn weekend en tot gauw!

Hoi Lillian,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Marit!
Ik hoorde van Espritfreak dat je inmiddels bevallen was.
Ik ben al lang niet meer op het forum geweest, omdat het me toch teveel deed.
Ben dus helaas, nog steeds niet zwanger (vandaag weer ongesteld geworden), maar heb nog wel goede hoop hoor. Wilde er alleen even niet te veel mee bezig zijn.

Ik wil jullie nog even heel veel geluk wensen met jullie gezinnetje van 5!

Liefs Suus

Dank je suusie.
Ik begrijp dat hij pijn doet. Vooral aangezien we al weer dik een jaar verder zijn en jij volgens mij nog de enigste bent waarbij het niet gelukt is. Het is niet eerlijk! Ik blijf voor je duimen!!
dikke knuf Lillian

Terug
Bovenaan