Haihai,
Wozy, wat ontzettend kl*te zeg voor je. Hebben ze de implanon op de echo wel gezien dan? Ik hoop voor jou dat ie dinsdag wel zichtbaar is op de MRI en zoals Suus ook al zei, weet je wel zeker dat ie geplaatst is, heb je hem ooit gevoeld, want zo'n ding kan toch niet zomaar verdwijnen? Kunnen ze dat niet ad hand van bloed testen of er überhaupt een implanon is geplaats ivm hormonen of iets dergelijks?
Suus, spannend voor jou dus, weer afwachten, we doen niet anders! Heb je wel het idee dat je zwanger zou kunnen zijn? Ik hoop voor jou dat je het recept voor het spiraaltje niet nodig hebt de komende maanden. Ik ben zelf ook momenteel wat minder actief hier, ik lees nog wel eens mee, maar reageer niet zoveel meer.
Lillian, wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageert, is toch wel leuk dat mensen met je meeleven!
Nou bij mij op dag 48 eindelijk een tempverhoging! De kans op zwangerschap is echter heel erg klein, aangezien wij ivm het feit dat m'n mannetje ziek was de laatste week maar geklust hebben op dag 44 en dag 48. Ik heb nu in ieder geval wat duidelijkheid en weet dat m'n ongi er met een dag of 12 aan zit te komen (ik heb natuurlijk nog wel een hele kleine hoop dat m'n ongi niet komt).
Nou ik ga m'n kleine meissie vd crèche halen!
Fijn weekend allemaal!