Derde kindje, wie ook NR 2

Hoi Wozy

Jeetje meid, wat heb jij een pech zeg!
Nu maar hopen dat ze hem gewoon terugvinden!
Hoe kan het nou toch dat ze hem zo kwijt zijn????? Ik snap er niks van.
Heb jij hem ooit wel voelen zitten?
Heeft de arts toen hij/zij hem zette de naald gecontroleerd of hij eruit was en ook daadwerkelijk in je arm zat?
Heel veel sterkte in ieder geval!

Groetjes Suus

Ja ik ben nu ruim 13 weken zwanger, iedereen is enthousiast. De oudtse weet het en vind het leuk, hij wil een zusje die dezelfde naam moet krijgen als ze andere zusje haha De jongste weet nog van niets. Met de kwaaltjes inmiddels niets meer aan de hand, voel me prima vergeet bijna dat ik zwanger ben. Maar er is wel een kleine bolletje die mij eraan herinnerd!

Irritant zeg esprit dat je nog steeds van die lange cuclussen hebt zonder temperatuursverhogingen.

He Suzan! Uit je verhaal lees ik dat jij het bent! Helaas moet je hier nog actief zijn he? Maar ik ga voor je duimen! Succes!
Ingeborg

Haihai,

Wozy, wat ontzettend kl*te zeg voor je. Hebben ze de implanon op de echo wel gezien dan? Ik hoop voor jou dat ie dinsdag wel zichtbaar is op de MRI en zoals Suus ook al zei, weet je wel zeker dat ie geplaatst is, heb je hem ooit gevoeld, want zo'n ding kan toch niet zomaar verdwijnen? Kunnen ze dat niet ad hand van bloed testen of er überhaupt een implanon is geplaats ivm hormonen of iets dergelijks?

Suus, spannend voor jou dus, weer afwachten, we doen niet anders! Heb je wel het idee dat je zwanger zou kunnen zijn? Ik hoop voor jou dat je het recept voor het spiraaltje niet nodig hebt de komende maanden. Ik ben zelf ook momenteel wat minder actief hier, ik lees nog wel eens mee, maar reageer niet zoveel meer.

Lillian, wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageert, is toch wel leuk dat mensen met je meeleven!

Nou bij mij op dag 48 eindelijk een tempverhoging! De kans op zwangerschap is echter heel erg klein, aangezien wij ivm het feit dat m'n mannetje ziek was de laatste week maar geklust hebben op dag 44 en dag 48. Ik heb nu in ieder geval wat duidelijkheid en weet dat m'n ongi er met een dag of 12 aan zit te komen (ik heb natuurlijk nog wel een hele kleine hoop dat m'n ongi niet komt).

Nou ik ga m'n kleine meissie vd crèche halen!

Fijn weekend allemaal!

quote: mamavaneline reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-04-2008 10:20:37'));

He Suzan! Uit je verhaal lees ik dat jij het bent! Helaas moet je hier nog actief zijn he? Maar ik ga voor je duimen! Succes!
Ingeborg

Hoi Ingeborg,

Tja, hier hang ik dus ook rond. Helaas alweer een tijdje. Maar gelukkig heb je als meiden onder elkaar ook wel steun aan elkaar he! Vandaar hier aanwezig!
Jij dus ook weer lekker aan het rondsnuffelen hier. Ben benieuwd hoe snel jij kan melden dat nr 3 in aantocht is. Succes in ieder geval!

Groetjes Suus

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-04-2008 13:02:19'));

Haihai,

Suus, spannend voor jou dus, weer afwachten, we doen niet anders! Heb je wel het idee dat je zwanger zou kunnen zijn? Ik hoop voor jou dat je het recept voor het spiraaltje niet nodig hebt de komende maanden. Ik ben zelf ook momenteel wat minder actief hier, ik lees nog wel eens mee, maar reageer niet zoveel meer.

Nou bij mij op dag 48 eindelijk een tempverhoging! De kans op zwangerschap is echter heel erg klein, aangezien wij ivm het feit dat m'n mannetje ziek was de laatste week maar geklust hebben op dag 44 en dag 48. Ik heb nu in ieder geval wat duidelijkheid en weet dat m'n ongi er met een dag of 12 aan zit te komen (ik heb natuurlijk nog wel een hele kleine hoop dat m'n ongi niet komt).

Nou ik ga m'n kleine meissie vd crèche halen!

Fijn weekend allemaal!

Hoi Espritfreak,

Nou, in ieder geval temp verhoging en dus een iesprong. Wie weet is dag 44 en 48 genoeg geweest. Ik bedoel maar, er is maar 1 zaadje voor nodig he.
Ik hoop natuurlijk zelf ook dat ik het spiraaltje niet nodig ga hebben en voor mijn gevoel zou dat wel eens zo kunnen zijn. Maar ja, mijn lichaam heeft mij weleens vaker voor de gek gehouden. Dus toch maar gewoon rustig afwachten....

groetjes Suus

Hey!

Om te beginnen wil ik degene die nu zwanger zijn allemaal hartelijk feliciteren,geweldig het blijft een wonder!! Ben momneteel nogal met mezelf bezig en heb me niet helemaal ingelezen (zo moe van alles)dus sorry voor m'n onpersoonlijke felicitatie!

wat betreft de implanon,suus en esprit,ik heb me in het begin voelen zitten,maar na verloop van tijd heb ik er geen acht meer op geslagen omdat de huisarts zei dat het alleen fout kan gaan als ie niet goed gezet word...Dat hij erin zit is dus een feit,maar waar...ik weiger in elke geval om onvrijwillig nog een paar jaar onvruchtbaar te moeten zijn,want bij sommige vrouwen bij wie ze hem ook niet vonden werd na 5 (!) jaar nog het hormoon in hun bloed gevonden,dus het ding geeft wel meer dan 3 jaar hormonen af!

Ik hou jullie in elk geval op de hoogte.. doeg!

Terug
Bovenaan