Derde kindje, wie ook NR 2

quote: wozy15 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2008 20:33:29'));

hoi meiden! Donderdag toch naar de huisarts gegaan want manlief wist zeker dat ie m voelde zitten en we hadden beide geen zin om langer te wachten. Dus de huisarts heeft heel leuk een half uur in m'n arm zitten rommelen,en twee sneetjes later en een halfdooie lamme arm verder besloot hij ermee te stoppen want hij kon m echt niet vinden...balen...nu dus toch die echo.....

esprit,ben vergeten te vragen of ik meteen weer vruchtbaar zou zijn,maar vraag het over 2 weken wel in het ziekenhuis.Suus,bij jou kon hij m ook niet vinden lees ik,heeft ie je wel "open" gesneden?

Ben op marktplaats allemaal aan het kijken naar babyspullen,heerlijk..kon het niet laten maar heb bij de hema  al  een roze rompertje gekocht,vraag me niet waarom roze want als het weer een jongen zou worden zou ik ook gek van vreugde zijn! (misschien toch een stiekeme wens ?...hahaha... mmmm..)

Wat doen jullie eigenlijk voor werk?Of fulltime thuis (is nog harder werken denk ik soms)ben heel benieuwd! Ik werk 3 dagen,eigenlijk 1 teveel,maar kan nu nog niet minder gaan werken financieel gezien. Ik werk overigens in de telecommunicatie,klanten helpen via de mail e.d.

Zo,ga nu ff bankhangen bij m'n vent,tot snel!!

Hoi Wozy,

O jee toch, dus de HA heeft jou voor de 2de keer opengesneden?
Mijn huisarts voelde hem zitten en heeft 1 poging gedaan. Ik vond zelf dat hij op een vreemde plek de incisie maakte, omdat ik goed voelde waar hij wel zat. Maar goed, hij kon hem niet vinden en wilde ook niet te lang wroeten (terwijl ik dacht van, haal dat ding er maar snel uit). Daarom een week later naar de gyn. Zij kon hem ook voelen (nadat ik het heb aangewezen), maar ook zij kon hem niet zomaar vinden. Zat blijkbaar erg diep (zij had hem zelf ingebracht). Uiteindelijk heeft ze er een spreidtangetje bij gehaald en toen zag ze hem zitten. Maar ze haalde hem er in het midden dus uit (dubbelgeknakt) omdat zij ook de incisie op de verkeerde plaats had gemaakt. Maar goed, hij was eruit. Ze heeft geen echo nodig gehad om hem te vinden.

Heel veel succes alvast 11 april!

Groetjes Suus

Hoi Ikke,

Wat een keuze zeg! Of onbetaald thuis zitten of meerdere dagen grondwerk doen.
Het is allebei niet eerlijk vind ik. Daar werk je dan altijd zo hard voor!
Vind je je werk goed te combineren met de kids?
Ik ben benieuwd hoe jouw kids gaan reageren. Vragen ze weleens om een broertje of zusje?
Mijn dochter wel namelijk. Zij wil persee nog een zusje, want ze heeft al een broertje. Zo grappig he, hoe de kids denken.
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!
Wel grappig, mijn zoontje was vandaag jarig

Groetjes Suus

Hoi Suus,
Hoe oud is je zoontje geworden??? De mijne 5, vandaag trouwens! Voor de familie hebben we het al gevierd, want die werken bijna allemaal op maandag en hij had zelf zwemles en had laatst door de wintersport al 2 lessen gemist en het kost behoorlijk wat, dus dan maar op een andere dag vieren. Vandaag heeft hij wel op school getrakteerd en woensdag komen (mijn) vriendinnen en vriendjes van hem. Zaterdag zijn partijtje en dan zijn we klaar. Woensdagavond of donderochtend gaan we het vertellen. Ben erg benieuwd naar de reactie van allebei. Hij vroeg vandaag of ik nog een jongetje wilde (hij moest eens weten dat er een baby in mijn buik zit, ha, ha). Ik heb een foto van mijn dochter en zoon gemaakt met het opschrift: grote zus en hele grote broer. Die ga ik donderdagochtend mailen naar mijn vriendinnen. Ik zet er verder niets bij. Ben zo benieuwd bij wie het kwartje valt.

Mijn dochter had gisteren dat shirt al aan (ze wist toch niet wat er op stond, maar ze wilde perse het shirt met de letters aan), mijn ene schoonzus en zwager hadden het niet door, de rest wel meteen.

Ik hou jullie op de hoogte van de reacties!

Groetjes Ikke

ps. Ik ga miv half april 1 dag per week op de grond werken en de rest blijf ik thuis, want mijn ouders zijn aan het verbouwen en daar kan ik ook goed helpen en bijverdienen. Kan ik mijn eigen  dagen indelen en net zoveel uur werken als ik wil. Mijn papa heeft alleen maar verf op waterbasis gekocht, speciaal voor mij. En ik heb geen zin om de hele zomer meer dagen vast te zitten op Schiphol.

Hoi Meiden,

Suus, ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak mag zijn, dat zou nog net mooi kunnen voor het examen. Het wordt dus een super spannend maand voor jou.
Ikke, alweer 15 weken zwanger, wat gaat dat snel!   Voel je verder wat goed? Hopelijk bevalt het grondwerk op schiphol je straks wat. Wel jammer dat je niet langer kunt doorvliegen,maar ja dat is nu eenmaal zo. Een fijne zwangerschap verder toegewenst. Leuk dat je nog meereageert en hopelijk volgen wij jou snel!
Espiritfreak, hoe gaat het met jou? Wordt je cyclus al wat regelmatiger? Ik hoop het wel voor jou.
Wozy, welkom, leuk dat jullie ook voor een derde kindje gaan. Hopelijk vindt de gynaecoloog de implanon wel in 1 keer. Niks aan dat de huisarts hem alvast niet kon verwijderen. Hopelijk wordt je straks vlot zwanger. Hoe oud zijn jouw andere kindjes?
Hier is het vandaag echt een baaldag. Ik was 4 dagen overtijd en heb 2 keer negatief getest en ik werd vervolgens vanmiddag ongesteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze keer echt super teleurgesteld was,want ik was nog nooit zoveel dagen overtijd geweest de laatste paar maanden. Het wordt nu ons 5 ronde. Hebben jullie dat ook hoe langer het duurt hoe meer je begint te verlangen naar het zwanger worden? Ik probeer het wel van mij af te zetten, maar het is soms best moeilijk. Vooral er nu op het werk ook weer 2 zwangeren zijn.
Allemaal veel succes!
groetjes melanie

Heey,

Ikke, jee jij alweer 15 weken zwanger, goh dat gaat best snel, alweer bijna op de helft! Wat belachelijk zeg dat je nu min of meer verplicht wordt om grondwerk te gaan doen. Maar wel fijn dat je bij jouw ouders bij kunt springen, zodat je het werk op Schiphol nog kunt beperken tot 1 dag. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jouw zoontje! Hoe waren verder de reacties op jouw zwangerschap en gaat alles verder goed met je?

Suusie, jij ook nog gefeliciteerd met jouw zoontje! Heeft hij (en jullie) een leuke verjaardag gehad? Nou ik hoop dat je jouw schoonmoeder heel snel gaat verrassen met supergoed nieuws! Wie weet denkt ze iedere keer als ze de strip ziet liggen, goh er zitten nog steeds evenveel pillen in, volgens mij ..... Hahaha dat zou me daar een stunt zijn. Ik wens je nog veel klusplezier en duim voor je!

Melanie, balen zeg dat je weer ongi bent, kan me heel goed voorstellen dat je heel erg teleurgesteld bent, vooral ook omdat je overtijd bent gegaan. Je hebt normaal toch een heel regelmatige cyclus toch? Jij bent toch ook in december begonnen of niet? En het is inderdaad wel erg vervelend als je geconfronteerd wordt met 2 zwangeren op je werk. Normaal zou je daar niet bij stil staan, maar nu je de wens voor een 3e hebt is dat niet echt leuk.

Bij mij valt niets anders te melden dan dat ik momenteel alweer op dag 41 van m'n cyclus zit. Was gisterochtend wat misselijk en heb wat last van gevoelige borsten ah eind vd dag, maar ik heb ook wat last van keelpijn dus ik hou t maar op een verkoudheid. M'n temp is op de lichte verhoging van vorige week na weer erg laag. Dus waarschijnlijk nog geen eisprong gehad  . Maar weer afwachten wat m'n lichaam verder nog in petto heeft voor mij. Ik hoop in ieder geval dat m'n geduld niet al te zwaar op de proef wordt gesteld. Soms zou ik willen dat ik een regelmatige cyclus had, zucht. We zijn v.a. december bezig en zitten nog steeds in ronde 3.

Groetjes!

Hoi Ikke,

Dat is ook toevallig, mijn zoontje is ook 31 maart jarig. Alleen is hij 2 geworden.
Wij hebben het zondag gevierd en gisteren zijn wij lekker met z'n 4tjes naar de dierentuin geweest. Was hartstikke leuk en we hadden het getroffen met het weer.

Woensdag of donderdag ochtend vertellen. Spannend, ben echt benieuwd wat ze ervan zullen vinden!
Leuk idee om het vrienden te vertellen!

Groot gelijk hoor, dat je maar 1 dag op de grond gaat werken. En de rest lekker bij je ouders, dat is vast helemaal relaxt! Lekker je eigen tijd bepalen.

Hoe oud is jouw dochtertje? Mijn dochtertje is bijna 4.

Groetjes Suzan

quote: melanie07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2008 20:28:40'));

Hoi Meiden,

Suus, ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak mag zijn, dat zou nog net mooi kunnen voor het examen. Het wordt dus een super spannend maand voor jou.
Ikke, alweer 15 weken zwanger, wat gaat dat snel!   Voel je verder wat goed? Hopelijk bevalt het grondwerk op schiphol je straks wat. Wel jammer dat je niet langer kunt doorvliegen,maar ja dat is nu eenmaal zo. Een fijne zwangerschap verder toegewenst. Leuk dat je nog meereageert en hopelijk volgen wij jou snel!
Espiritfreak, hoe gaat het met jou? Wordt je cyclus al wat regelmatiger? Ik hoop het wel voor jou.
Wozy, welkom, leuk dat jullie ook voor een derde kindje gaan. Hopelijk vindt de gynaecoloog de implanon wel in 1 keer. Niks aan dat de huisarts hem alvast niet kon verwijderen. Hopelijk wordt je straks vlot zwanger. Hoe oud zijn jouw andere kindjes?
Hier is het vandaag echt een baaldag. Ik was 4 dagen overtijd en heb 2 keer negatief getest en ik werd vervolgens vanmiddag ongesteld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze keer echt super teleurgesteld was,want ik was nog nooit zoveel dagen overtijd geweest de laatste paar maanden. Het wordt nu ons 5 ronde. Hebben jullie dat ook hoe langer het duurt hoe meer je begint te verlangen naar het zwanger worden? Ik probeer het wel van mij af te zetten, maar het is soms best moeilijk. Vooral er nu op het werk ook weer 2 zwangeren zijn.
Allemaal veel succes!
groetjes melanie

Hoi Melanie,

Ik kan me goed veoorstellen dat je ervan baalt hoor! Ben je 4 dagen over tijd, dan hoop je natuurlijk op goed nieuws! En ik weet hoe moeilijk het is, als je het zo graag wilt en het voor je gevoel allemaal zo lang duurt, helaas.
Maar kop op he meid! Het gaat je zeker lukken! Houd de moed er in!

Groetjes Suus

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2008 21:19:49'));

Suusie, jij ook nog gefeliciteerd met jouw zoontje! Heeft hij (en jullie) een leuke verjaardag gehad? Nou ik hoop dat je jouw schoonmoeder heel snel gaat verrassen met supergoed nieuws! Wie weet denkt ze iedere keer als ze de strip ziet liggen, goh er zitten nog steeds evenveel pillen in, volgens mij ..... Hahaha dat zou me daar een stunt zijn. Ik wens je nog veel klusplezier en duim voor je!

Bij mij valt niets anders te melden dan dat ik momenteel alweer op dag 41 van m'n cyclus zit. Was gisterochtend wat misselijk en heb wat last van gevoelige borsten ah eind vd dag, maar ik heb ook wat last van keelpijn dus ik hou t maar op een verkoudheid. M'n temp is op de lichte verhoging van vorige week na weer erg laag. Dus waarschijnlijk nog geen eisprong gehad  . Maar weer afwachten wat m'n lichaam verder nog in petto heeft voor mij. Ik hoop in ieder geval dat m'n geduld niet al te zwaar op de proef wordt gesteld. Soms zou ik willen dat ik een regelmatige cyclus had, zucht. We zijn v.a. december bezig en zitten nog steeds in ronde 3.

Groetjes!

Hoi Espritfreak,

Ja, het zou zeker een stunt zijn als mijn schoonmoeder de hoeveelheid pillen in de strip zou bekijken. Dan zal het toch geen verassing zijn. Hihihihi!

He wat balen zeg! Die temp is ook niet echt duidelijk zo.
Ik hoop maar voor je dat het raak is of anders deze cyclus niet veel langer duurt.
Ik weet helaas wat het is. Ik zit in ronde 4 (als je die 2 keer licht bloedverlies meetelt) vanaf september.
Toch maar gewoon hopen dat het deze keer zover is he!
Ik duim voor je!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan