Derde kindje, wie ook NR 2

Haihai,

Lillian, ik zit in vergelijking tot jou nog maar in de beginfase hè,  dus qua gewicht kan er de komende tijd (nog 21,5 week) nog genoeg aan kilo's bijkomen. Hoe is 't met jou, kun je 't nog een beetje volhouden, en heb je al last van nesteldrang? Heb je verder alles klaar?

Suus, had je nog gemaild, had je mijn mailtje gezien? Hoe is 't nu met je? Heb je inmiddels al een afspraak gemaakt met de gyn? Zou ik gewoon doen! Hoe is 't verder bij jullie? Gisteravond was onze jongste ineens erg jengelig en had ze ineens hele hoge koorts. Vannacht nog een poosje op de been geweest en nu ben ik niet vooruit te branden. Volgende week mag ik weer naar de vk. Zal eens vragen of zij mij wat kan geven tegen obstipatie. Ik word er gewoon gek van. Vorige week zaterdag erge diarree gehad en vervolgens pas vrijdag weer een beetje ontlasting. Heb er verder niet zo'n last van, alleen 's nachts soms wat buikpijn (en natuurlijk een behoorlijk opgeblazen buik)  . Eigenlijk moet ik ook nog staaltabletten slikken, maar ja die heb ik nog ff laten staan omdat ik uit ervaring weet dat deze de obstipatie alleen maar verergeren. Ach hier valt wel mee te leven. 'T is alleen  lastig.

Nou ik stop ermee, m'n meissie vraagt ff aandacht!

Doegie!

Hoi espritfreak,

Ik durf niet te zeggen of ik dat mailtje dan wel ontvangen heb.
Misschien iets misgegaan?
Maakt verder niet uit hoor.

Zieke kids midden in de nacht is altijd al zwaar en zeker als je ook nog zwanger bent he!
Is ze weer een beetje opgeknapt?
Hier waren de kids afgelopen donderdagnacht ook allebei ineens ziekjes, met koorts.
Gelukkig was ik de dag erna vrij en hoefden we nergens naartoe. Konden we allemaal lekker rustig aan doen. Het heeft toch wel het hele weekend geduurd en de jongste is eigenlijk vandaag pas weer in z'n hum.

Alweer op de helft! Wat gaat dat hard he! Volgens mij lijkt het nog harder te gaan de met de eerste en tweede. Wel netjes nog maar 1,5 kilo, toch!

Met mij gaat het verder wel ok hoor. Maar ik merk dat het me steeds meer moeite gaat kosten om in de buurt van zwangeren te zijn. Denk dan alleen nog maar;'ik wil ook!!!'
Ik wacht nog een paar weekjes af en als het nog hetzelfde blijf, ga ik toch echt naar de gyn. Ik wil gewoon weten wat er nu echt aan de hand is.
Ben natuurlijk aan het surfen geweest op internet (nooit doen natuurlijk!!!) en uiteindelijk iets gevonden waarvan ik bang ben dat ik dat heb.
Alle symptomen voldoe ik aan. PCO heet dat.
Komt er in het kort op neer dat vele eitjes wel wat groeien, maar dat er niet zomaar 1tje rijp wordt. Obesitas is 1 van de 'symptomen' (die het dus alleen nog maar erger maakt). Daarnaast uitblijvende menstruatie, acne, beharing (heb sinds de jongste ineens een soort van bakkebaarden. Gelukkig ben ik heel blond en valt het niet zo op).
Blijkbaar is dat heel simpel te onderzoeken dmv bloedonderzoek en een echo van de eierstokken. Dus dat wil ik eerst eens uitgesloten hebben dan.

Maar een stiekeme kleine hoop dat het deze keer raak is heb ik wel hoor!
Ik denk dat ik een eisprong heb gevoeld afgelopen week en toen hebben we voor de zekerheid maar even goed geklust. Dus nu maar even 2 weekjes afwachten en heel hard hopen en duimen.
Maar goed, mijn lichaam is ook heel goed in mij voor de gek houden, dus.....
Spannend toch weer.
Is het niks, dan door naar de gyn!

Beterschap voor je kleintje als ze nog niet beter is!
En tot mails he!

Groetjes Suus

quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2008 13:04:11'));

hai suusie,
Lijkt me ook heel moeilijk dat je zusje nu wel zwanger is van de 3e. Natuurlijk gun je het ze van harte maar je bent zelf ook al zo'n tijd bezig. Ik wens je heel veel succes en hoop dat het snel raak is.
Groetjes Lillian

Het is zo dubbel he! Aan de ene kant heel blij voor haar en aan de andere kant verdrietig omdat ik ook zo graag wil. Maar ze weet het in ieder geval, daar ben ik nu wel blij om.

Hoe gaat het met jou?
Hoe ver ben je nu?
Trek je het allemaal nog een beetje?
En heb je het kamertje alweer in orde?

Groetjes Suus

Hoi suus,
Ik ben nu 35 weken zwanger, vanmorgen lag het hoofdje al erg laag in mijn bekken en goed ingedaald.....dus nog ff!!
Kamertje is nog steeds niet klaar maar heb een knoop doorgehakt. Woensdag halen we nieuwe meubeltjes bij de ikea want ik ben het schuren en verven van de oude meubels zooo zat. En ik heb geen zin meer in stress. Dus hopelijk is het kamertje nu binnen een week af. Wil alleen nog wat lieveheerstbeestjes schilderen maar dat is geen noodzaak.
Verder gaat het trouwens prima met mij doe deze zwangerschap best fluitend al zeg ik het zelf. Sta nog steeds de badkamer te schrobben en til ( als het moet zoals vorige week) mijn jongste van 16kg de heel stad door. Los van die buik zou je bijna niet zeggen dat ik zwanger ben. Heb wel enorm zin dat dat kleine ukje er is en ik lekker kan gaan tutten......maar nog ff.
Groetjes Lillian

Hoihoi,

Suus, ik zal je dat mailtje nog wel een keer zenden als ik hem tenminste kan vinden in de vele verzonden berichten hahaha.

Lillian, oh ben zo benieuwd hoe 't je straks gaat als 't kleine ukkie er is en hoe jouw kinderen erop reageren. Ik geef je overigens groot gelijk dat je niet meer ah schuren/schilderen wilt slaan en naar de Ikea gaat, geeft je toch wat meer rust hè. Heb je al nesteldrang dan? Ook mij valt deze zwangerschap tot op heden supermee. Ik ben nu ruim 19 weken zwanger en wij zitten nu nog in een heel andere fase (geboortekaartjes op internet bekijken/gedichtjes voor op het geboortekaartje, hoewel deze laatste nu al bijna definitief is). Ik heb nu het idee gekregen dat ik onze woonkamer nog wel graag opnieuw wil behangen. Mijn man wijt dit aan de wederom aan de zwangerschapshormonen en is hier niet blij mee en ik heb zoiets van goh als we het doen, moeten we het ook snel doen, want ik kan nu nog goed. Maar ja, hier zijn we dus nog niet uit, want het is wel zo dat je dan wel vaak van het 1 naar het ander gaat en het niet alleen bij behangen blijft. Nou we zien wel!  Succes verder en ik hoop dat je het kamertje snel klaar hebt en je dan ook wat meer rust kunt vinden!

quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2008 21:32:43'));

Hoi suus,
Ik ben nu 35 weken zwanger, vanmorgen lag het hoofdje al erg laag in mijn bekken en goed ingedaald.....dus nog ff!!
Kamertje is nog steeds niet klaar maar heb een knoop doorgehakt. Woensdag halen we nieuwe meubeltjes bij de ikea want ik ben het schuren en verven van de oude meubels zooo zat. En ik heb geen zin meer in stress. Dus hopelijk is het kamertje nu binnen een week af. Wil alleen nog wat lieveheerstbeestjes schilderen maar dat is geen noodzaak.
Verder gaat het trouwens prima met mij doe deze zwangerschap best fluitend al zeg ik het zelf. Sta nog steeds de badkamer te schrobben en til ( als het moet zoals vorige week) mijn jongste van 16kg de heel stad door. Los van die buik zou je bijna niet zeggen dat ik zwanger ben. Heb wel enorm zin dat dat kleine ukje er is en ik lekker kan gaan tutten......maar nog ff.
Groetjes Lillian

Jeetje dat schiet op zeg!
Ik hoop voor je dat het kamertje nu snel klaar is. Dat scheelt zoveel stress!
De laatste loodjes dus. Maar gelukkig vallen ze tot nu toe nog mee.
Jeetje, een kind van 16 kilo de hele stad door dragen. Dat lukt mij niet zwanger niet eens  Fijn dat je zo'n goede zwangerschap hebt zeg!
Doe mij er ook zo eentje

Succes met de laatste weekjes en het kamertje natuurlijk!

Groetjes Suus

Haha esprit succes met je nestdrang!
Ik doe gewoon alles wat ik normaal deed maar poets niet meer dan dat, dus is vast geen estdrang. Wil wel graag dingen gaan uitwassen maar hoe me ff in tot dat de meubels staan.

Bedankt Suusie!

Hoi,

Lillian, je lacht maar, m'n man is er niet echt blij mee hoor. Heb me vandaag zitten bedenken dat de trapleuning en kozijnen op de overloop en in de gang opnieuw geschilderd dienen te worden. Op zich niet zoveel werk, maar ja 't dient wel ff te gebeuren. De woonkamer is nog niet helemaal duidelijk of we die aan gaan pakken. M'n man staat er niet om te springen dat begrijp je wel hè. Hoe is 't met de kamer van jullie ukkie, ben je al wat opgeschoten?
Nou doegie, fijn weekend en rustig aan hè?

Terug
Bovenaan