Derde kindje, wie ook NR 2

Nou hier heb ik ook wel een lijstje van wat hij allemaal nog mag gaan doen. En hij klaagt steeds dat het lijstje maar langer wordt. Ik probeer het nog aardig te brengen. Zo van....en als je dan de babykamer afhebt en de plinten op zolder enzo...ga je dan ook die luikjes verven?? Je moet dat gezicht dan zien. En ik bedoel het echt als vraag. Maar goed komt vast goed ergens in het midden van onze wensen en hun kunnen. Nou hij wil de verwarming nog een keer verven en dan is het witten. de meubels hebbne we nieuw gehaald....geen idee of ik dat al geschreven had. Maar hij zegt iig optimistisch dat het zondag af is........ik hoop het. Dan moet ik alleen nog voor de mooi wat lieve heerstbeestjes verven maar dat is natuurlijk geen noodzaak.
groetjesss

Hai Lillian,

Moet wel lachen, volgens mij zijn alle zwangere vrouwen hetzelfde. Ik werk ook graag met lijstjes, maar inderdaad mijn lijstje wordt ook steeds langer. Het zijn overigens niet alleen dingetjes die mijn man mag (moet) doen, maar ook dingen voor mezelf zoals foto's inplakken (bah).
Fijn dat het kamertje het weekend (waarschijnlijk) af is. Scheelt toch alweer wat stress lijkt mij.
Hier is gisteren de muurschildering geplaatst in Tinkerbell-thema. Het is me daar gaaf geworden, echt boven verwachting. De meiden zijn er superblij mee en willen liever vandaag als morgen bij elkaar op de kamer slapen. Maar goed, ze moeten nog een paar weekjes wachten, dan zijn hun bedden er. De planning is om ze id herfstvakantie te laten wennen. Dan maakt het nl. niet zo uit of 't wat later wordt, want dan zijn ze toch vrij van school/crèche.
Nou doegie, succes met je lijstje !

ff up
Ps Ik ben vandaag uitgerekend....dus nog ff en dan heb ik babynieuws!

Hey Lilian,

Spannend zeg! Heb je al de eerste voortekenen, of is 't nog rustig? Ben je van de andere kids op tijd bevallen, of over tijd gegaan? Succes met de allerallerlaatste loodjes, ik hoop dat je je kindje snel in je armen mag sluiten!

Groetjes en ik ben zeer benieuwd wanneer je met 't goede babynieuws komt!

Nou nog niet veel tekenen hier. Bij de 1e 1wk en 5 dagen overtijd bij de 2e 5 dagen over tijd......dus ik heb nog ff geduld!

Op 17 okt om 0.25 ben ik bevallen van een meisje genaamd marit. Het was een hele snelle en pijnlijke bevalling maar ze is er en we maken het inmiddels beide erg goed!
Groetjes Lillian

Hey Lillian,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Marit! Alles goed met jullie kleine meisje en jou en hoe vinden de andere kids hun zusje? Ben je wel in het ziekenhuis bevallen? De bevalling is je dus tegengevallen, begrijp ik. Was deze bevalling vergelijkbaar met de eerste 2?
Sorry voor mijn late reactie, maar ik heb nu pas weer ff tijd om op het forum te komen, we hebben toch de woonkamer aangepakt, en dus helemaal geen tijd gehad  (mijn man baalt wel van die zwangerschapshormonen hahaha).
Geef je trouwens borst- of flesvoeding?

Nou meid geniet lekker van je kraamtijd (en je 3 kids), want voor je 't weet is deze weer voorbij!

Groetjes!

Terug
Bovenaan