Derde kindje????

Hallo allemaal

Greet en Nicolle welkom op ons "derde-kindje"forum!
Goh, ik had nooit gedacht dat er zoveel mensen met dezelfde gedachten rondliepen...
In mijn omgeving heeft en  HOEFT niemand drie kindjes. Als ik het er met vriendinnen over begin, worden ze al moe bij het idee. Hahaha
Ik ken ook eigenlijk niemand met drie kindjes. Oh jawel. Een nichtje van me.
Maar blijkbaar zijn er toch heel veel mensen met die wens én dezelfde twijfels en onzekerheden.

Debbie: ik vond je verhaal helemaal niet verwarrend hoor. Juist heel herkenbaar. Ik wordt ook gek van al die dingen die ik denk te voelen en dan weer niet, of toch wel?????
Pffff. Ik neem me iedere keer voor om me deze keer echt niet druk te maken. We zien wel wanneer het raak is!!!!! Nou. "We zien wel!" gaat voor mij dus echt NIET op!!!!
Ik wil zekerheid, en wel NU!  
En als ik dan van iedereen lees hier dat ze al vanalles voelen, zakt me de moed een beetje in de schoenen. Ik voel helemaal niks! Geen pijnlijke borsten, geen bloedverlies, geen krampen...helemaal niks. Alleen misschien erg moe? Erger dan normaal? Ik weet het eigenlijk niet. Ik ben eigenlijk al 4,5 jaar chronisch moe!
Hahaha. Vanaf de geboorte van Fedra. Is dat niet normaal? Dat je erg moe bent met twee kleine kinderen en een baan???? Een teken van een zwangerschap?? Misschien eerder een teken van echt eens wat vroeger naar bed gaan. (en niet te lang klussen hahaha)

Het klinkt allemaal wel erg negatief.   Ik leef in ieder geval echt oprecht mee met iedereen hier op dit forum. Ik hoop dat het ons allemaal snel gegund is. En wat zou het leuk zijn als we straks allemaal gezellig kunnen keuvelen over bandenpijn, braakneigingen, (vr)eetbuien en uitzetlijstjes! In plaats van ovulatietesten en eisprongen!

Loes: balen zeg dat je ongi bent geworden. Nu weer met frisse moed opnieuw beginnen. Sterkte en ik duim voor je

Nicolle: Ik hoop dat je te vroeg gestest hebt en toch binnenkort een positieve test in handen kunt houden.

Jolanda: gebruik je ovulatietesten of weet je vanzelf wanneer je je eisprong hebt? Weet je nooit van te voren wanneer je man weer weg moet? Spannend zeg. Ik hoop maar dat hij nog even blijft.

Janien:   wat grappig dat je vader al wat aanvoelt. Als wij hier met vrienden praten over de verbouwing op zolder, krijgen we natuurlijk ook zulke vragen. Tja, waarom zou je anders een kamer erbij maken??? Mijn man houdt zijn gezicht altijd mooi in de plooi als men ons vraagt of we soms zwanger zijn, of willen worden. Hij kan dan echt met een bloedserieus gezicht zeggen: nee hoor!!! We willen gewoon een grotere slaapkamer. Ik schiet dan direct in de lach!!! hahaha

Nou, ik wacht hier dus nog even "geduldig" een weekje af.

Oh ja, ik zou het ook leuk vinden als de zwangeren onder ons toch op dit forum blijven meekletsen!

Doei

Estelle

Hoi hoi was vanmiddag nog vergeten te vragen hoe het met Tess gaat???????

En Estelle nog even op jouw vraag  ik weet nooit wanneer mijn man weggaat of thuiskomt hij wordt soms voor 6 wk ingehuurd en dan staat ie ineens na 2 of 3 wk weer op de stoep of schiphol of we hem willen ophalen.....

Ook hier maar 2 vriendinnen die 3 kindjes hebben en de rest heeft er  1 of 2 maar 3 nee dat doe je tegenwoordig in deze maatschappij niet meer zei iemand v/d week op het schoolplein.. waarom wel  2 en niet 3 denk ik dan... nou ze moesten is weten als de derde ons gegunt is zouden we daarna ook graag voor een vierde willen...

en hier nog  een andere vraag wat ik vanmiddag vergeten was(bedankt  voor de herrinering Estelle )  of jullie ovulatietesten gebruiken zoja welke????
Ik heb afgelopen maand sensietest gebruikt maar geen enkele dag had ik een dikke 2e streep soms als ik het  staafje goed in het licht draaide zag ik (zal me verbeelding wel weer zijn geweest ) en heel licht streepje maar eerlijk gezegd daar kon ik het dus niet van aflezen dat ik aan de klus moest......

Meestal voel ik wel wanneer ik een eisprong heb (denk ik) nu is het volgens mij al aant het werken iets vroeger dan normaal en ik merk het ook aan  het slijm(sorry) bij het afvegen na het toiletgebruik, maar ik heb nu ook wel zoiets van we zien wel wanneer het raak is ik probeer ons leven daar niet meer door te beinvloeden...(zeg ik nu)

Ik voelde me vanmiddag niet zo lekker en wat ik van de week al zei over mijn abnormale vreetbuien dacht ik : ik zal toch niet zwanger zijn.... nee jolan je lichaam speelt weer met je....
Dus manlief zei ga anders effe lekker in bad liggen , dat heb ik dus gedaan en zei dat ik na het zwemmen van onze dochter vroeg naar bed ging maar zei er nog bij dat ik wilde klussen waarop hij zei ... ohhhh  is je eiertje gesprongen(klonk best leuk met zijn schotse accent)...

Wie van jullie heeft ook het gevoel dat  je  lichaam valse signalen geeft in de periode dat je nod is???????????????? of zou dat tussen onze oren zitten..

En ik hoop ook dat de zwangere hier lekker blijven meekletsen...en dat we uiteindelijk onze zwangerschappen kunnen uitwisselen

Groetjes Jolanda    

Haihai,

Greetz: ik heb toch maar een klein briefje gemaakt met wat notities zodat je wat beter kan reageren op iedereen. Internet 2 keer openen was inderdaad een heel gedoe.

Jolanda: inderdaad handig als het klustijd is dat ik dan evt. naar boord kan gaan of dat hij naar huis kan komen. Is helaas niet altijd mogelijk maar we gaan er wel van alles aan doen en wie weet ben ik voor april wel zwanger. Ik hoop het trouwens wel want ik was in april uitgerekend geweest als ik geen miskraam had gehad. Dat blijft toch in je hoofd meespelen.

Janien: misschien kan je vader het wel al aan je zien dat je zwanger bent. Het schijnt dat je dat op een bepaalde manier uitstraalt. Had ik ook bij mijn laatste zwangerschap. Er waren al vrienden die tegen elkaar hadden gezegd van volgens mij is Debby zwanger, terwijl ik het toen zelf nog niet eens wist.

Loes: balen dat je ongesteld bent geworden. Weer een maand wachten en dat duurt weer zo lang.

Nicole: hopelijk heb je te vroeg getest. Hoor je vaker dat de test pas na een paar dagen wat positiefs aangeeft. Ik duim voor je.

dreamer: vervelend he, al die kwalen en dan die twijfels of het wel of niet raak zal zijn. Heeft volgens mij iedereen last van.

Estelle: inderdaad weinig mensen in mijn omgeving die voor 3 kinderen gaan of al hebben. Maar degene die van ons weten dat we voor een 3e gaan zijn ook niet verbaasd. Ze zeggen allemaal van "oh, maar dat heb je altijd al gewild".

Nou het gaat weer spannend worden van de maand met al die aankomende NOD-dagen. Wordt weer hard duimen voor iedereeen zodat weer inderdaad eens over bandenpijn en misselijkheid kunnen praten i.p.v. ovulatietesten.

Gr. Debby

quote: Janien73 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-02-2009 20:56:41'));

@Joosie,
Wat vervelend dat je zus je voor gek verklaard.
Dat is toch juist de persoon die je zou moeten begrijpen en waar je alles tegen kan zeggen.
Kan je, buiten dit Forum, er met iemand over praten?
Gr. Janien

@ Janien
Ja het is zeker erg  vervelend. De band met mijn zus na mijn scheiding  is verre van goed. Ze snapt dit dus ook niet. De wens dat wij samen graag een kindje willen. Ik kan er buiten dit forum gelukkig wel goed met een paar mensen over praten. Dat heb ik ook nodig. Het is een spannende tijd. Maar fijn dat ik in dit forum mijn verhaal ook een beetje kwijt kan en mensen die dezelfde wens hebben. Thanks!

@ Jolanda

Mijn lichaam geeft voor/tijdens mijn menstratie ook  valse signalen af.
Pijnlijke borsten, misselijk en krampen in mijn buik.
Nu is het in mijn situatie natuurlijk iets anders omdat ik over 2 weken mijn eerste menstruatie verwacht na 3 jaar gesteriliseerd te zijn geweest. Ben benieuwd of er iets is veranderd.... Ook mijn eisprong komt een dezer dagen. Ik heb 24 januari mijn menstruatie gehad dus zou nu vruchtbaar moeten zijn. Dit is toch ongeveer 4 dagen he?
Ik was er al weer ff uit dus heb maar weer eens wat op internet zitten surfen.
Mijn man is vrachtwagen chauffeur (inmiddels wel nationaal) maar is lang niet iedere avond thuis. Gelukkig gister wel en vrijdag en het weekend ook, dus komt voor ons goed uit

Groetjes

Hey Joossie,

Ik kan het heel goed snappen dat je nog een kindje wil met je huidige man. Ik zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje. Ik ben dus al zwanger geweest en tijdens die zwangerschap was ik ook heel bang voor de reacties van anderen. Ik heb hier heel erg veel stress van gehad en ik heb dan ook helaas een miskraam gekregen. Ik zal niet zeggen dat het door de stress komt maar voor mijn gevoel heeft het er wel mee te maken. Gelukkig was iedereen wel blij voor ons en heb ik mij dus voor niks druk gemaakt. Helpt wel mee mocht ik nog een keer zwanger raken. Jammer dat je zus zo reageert. Mijn zus was in het eerst ook niet blij met mijn scheiding maar gelukkig is ze nu helemaal bijgedraaid en heb ik mijn zus weer terug. Hopelijk gebeurt dat bij jou ook. Kunnen ze niet aan je zien dat je nu gelukkiger bent dan in je vorige relatie? Dat hebben ze bij dus nu wel door. Scheidingen zijn altijd moeilijk maar nogmaals: samen een kindje krijgen is toch wel een beloning op de relatie.

Gr. Debby

In mijn eigen vriendenkring zijn er eigenlijk geen gezinnen met 3 kids, maar in mijn buurt wel. We zitten hier tegen de veluwe aan, dus 4 kids is geen uitzondering.

Hallo meiden,

ik schrijf in het NOD febr forum maar wil me graag ook bij jullie voegen.
De verhalen spreken me erg aan.
Ik ben 38, heb 2 dochters van 3 en 5 en ga nu voor de 3e.

NOD 15 febr. Verder dezelfde praktische problemen als jullie. Hopelijk kunnen we elkaar ondersteunen.

Vandaag minimaal bl verlies gehad. Hoop dat het een innestelingsbloeding is, want het is 5 dgn na m'n ei (denk ik).

Groetjes Edith

Terug
Bovenaan