Derde kindje????

@Jolanda: Wat zal jij geschrokken zijn!! Je moet er toch niet aandenken?!? Pfffffff!!Wat betreft een derde...  Ik vind niet dat je je hoeft te schamen!!  Jullie hebben een grote wens voor  een derde en die wil je toch graag vervult zien?? Je moet wel positief blijven denken hoor!! Zal  keihard voor je duimen!!

@Edith: Fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat!! Zo'n uitje doet je misschien ook wel goed!! Geniet er lekker van meis!! En tja, je blijft toch hopen... Soms tegen beter weten in!! Ik hoop echt voor jou (en natuurlijk ook de rest van de meiden!!) dat je heel gauw weer zwanger zult zijn!!

@Debby: Spannend hoor morgen!! Ik duim voor je!! Strand?? Er zit hier één die lichtelijk jaloers is, hihi!!

@Estelle: Wat maakt het uit dat je een "egoistisch" verhaaltje hebt getypt, moet kunnen toch?? De eerste drie maand is altijd spannend!! Maar zekers na een miskraam!! Maar probeer er toch van te genieten!! Want je hebt toch echt wel zwangerschapskwaaltjes zoals moeheid en gespannen borsten. Dus op en top zwanger!! Tis je echt gegunt!! Wat die misselijkheid betreft, ik was bij mijn eerste zwangerschap de eerste drie maand hartstikke misselijk en bij de tweede van de derde tot en met de zesde/zevende maand. Wat wel grappig was... Zowel bij mijn eerste als bij mijn tweede zwangerschap had ik een colaverslaving, hihi!! Normaal drink ik nooit geen cola, maar toen had ik daar zo'n zin in!! Dus ik hoop ook dat ik gauw weer een colaverslaving krijg, hihi!! ;-)

Tot gauw!!

Dikke knuffel!!

Hoi Allemaal!
Moet even m'n ei...kwijt.
Vandaag voor het eerst een echte twijfeldag (nacht) ik heb gisteren mijn ovu gehad dus we hebben ons best weer gedaan maar nu heb ik echt even een dag dat ik denk: doe ik er wel goed aan een 3e? Krijgen de andere 2 straks niet te weinig aandacht? Hoe gaat het voor iedereen aflopen met de kredietcrisis?En bovenal mijn 2 kids zijn gezond en nu word ik bijna 37 word ik niet te oud........help ik heb even een hart onder de riem nodig..........

groetjes Nathalie

Hai Nathalie,

Begrijpelijk je twijfels maar ik weet zeker dat je nog genoeg liefde in je hebt om van nog een kindje te houden. Tja, qua gezondheid weet je dat nooit, of je nu 20 bent of 37. Ik word volgende maand 39 en denk ook wel eens van word ik niet te oud maar de wens is bij ons zo sterk dat we er toch gewoon voor gaan. De artsen in het ziekenhuis hebben nog geen 1 keer gezegd dat ik te oud was, anders zouden ze me ook niet verder helpen.
Wij gaan dus in ieder geval voor een 3e ( samen 5e ) en we gaan zo weer naar het ziekenhuis voor de follikelecho. Hopelijk zijn de eitjes weer goed gegroeid.

Gister de doop van het schip van mijn mannnetje gehad, weer eens wat anders als een kind dopen. Was wel gezellig en bloedheet. Zat me wel te bedenken dat ik als ik nog zwanger was geweest ik wschl in het ziekenhuis nu had gelegen. Ik was 18 april uitgerekend maar aangezien ik een keizersnede krijg en dat doen ze bij 38 weken had ik gister of maandag mijn kindje gehad. Dat doet best zeer, zeker als er dan ook nog iemand met een kinderwagen rondloopt. Afijn,niet te veel aan   probereren te denken, hoe moeilijk het ook is.

Estelle: ik was bij de laatste zwangerschap ongeveer 1,5 week later na de test misselijk en moe. Maar zoals de rest als zei is dit voor   iedereen verschillend. En misschien krijg je wel helemaal geen kwaaltjes want als er 1 ding wat zeker is,kwaaltjes hebben is geen garantie van dat het goed zit. Ik was de laatste keer zo moe en misselijk dat ik niet kon werken maar toch ging het mis. Sorry wil niemand bang maken hoor maar ik dacht zelf altijd van oh als je wat voelt zit het goed. De dochter van mijn man heeft zich 9 maanden lang niet misselijk of wat gevoeld. Ik wil maar zeggen,iedereen is verschillend.

Nou ik ga zo maar naar het ziekenhuis en daarna na het voetbalveld want de jongens moeten   voetballen. Hopelijk komt het zonnetje nog door want hier is het nu nog mistig.

Meiden, ik   denk weer aan jullie allemaal en voor de nietzwangere;"we blijven positief he,hoe moeilijk het soms ook is.

Gr.Debby

Hoi Debby,
Bedankt voor je berichtje, had ik net even nodig!
Als ik jouw verhaal lees dan besef ik me ook weer ten volste dat er veel mensen zijn die ontzettend veel moeite moeten doen voor een kindje.
Bij mij ging het de vorige 2 keren ook redelijk soepel. (wel maanden lang misselijk etc,)
Daarom ben ik nu ook wel een beetje bang, vooral als je de vervelende verhalen van bijvoorbeeld edith leest.
Maar als ik dan naar mijn 2 kids kijk dan ben ik zoooo gelukkig en blij dat ik er van overtuigd ben dat een 3e bij ons heel welkom is!

Nou meiden sterkte allemaal en ik hoop snel weer van jullie te horen!
groetjes Nathalie

Hoi Derde kind,

Ik denk dat het heel gezond is, die twijfels.
Het geeft wel aan dat je niet zonder nadenken aan een volgend kind begint.
Jij wilt het beste voor je kinderen en dat is heel mooi.

Bij de meeste van ons op dit Forum zijn deze gevoelens heel herkenbaar.

Ik zou zeggen, als je gevoel heel graag een 3e wil, ga er dan voor. Alles komt uiteindelijk echt wel goed.
Je kind heeft niet veel nodig. Met een gezonde dosis liefde en aandacht  ben je al een heel eind op weg.

Groet,
Janien

Terug
Bovenaan