Derde kindje????

@ janien, wij zijn nog maar net begonnen. In januari hebben we eigenlijk de knoop doorgehakt dat er een derde mag komen. Maar omdat er al 2 zijn, zijn we iets minder ongeduldig dan bij de eerste, haha.

@ nicole, ik zou er toch maar een testje aan wagen, denk ik. Ik had bij alle drie keren (1 x mk) veel slijmverlies. wie weet?

groetjes
greet

@Nicole,
1 januari was ook mijn 1e dag van de laatste  menstruatie.
Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en het is meteen al raak.
Ben op een zondag, volgens mij nu 1,5 week geleden helder rood bloed verloren.
Dat was waarschijnlijk innesteling.
Als ik jou was zou ik eens een test doen.
Leuk, als je ook zwanger bent lopen we gelijk en ben je op 8 oktober uitgerekend.
Gr. Janien

Hai meiden,

Wat leuk steeds meer verhalen van "nieuwe" dames. Spannend allemaal hoor. Je moet bijna een schrift gaan bijhouden om op ieder verhaal een reactie te geven want als ik eenmaal aan het typen ben weet ik niet meer wie wat heeft gezegd. Je kan dan ook niet meer even terugkijken.
In ieder geval Jolanda, mijn mannetje vaart hoofdzakelijk in de buurt van Rotterdam en Antwerpen.   Dus dat is goed te doen.
Ik duim voor je dat jouw mannetje pas in of na het weekend weg hoeft.

Wat kan je lichaam je toch eigenlijk voor de gek houden he? Deze maand had ik ook allerlei verschijnselen wat zou kunnen duiden op een zwangerschap maar dan komt toch weer die ongi, terwijl als je zo leest heeft een ander die verschijnselen bijna hetzelfde en die zijn wel zwanger. Gelukkig voor ze natuurlijk maar ik bedoel dat je toch niet altijd van je lichaamsgevoelens uit kan gaan. Je denkt je lichaam te kennen maar dus toch weer niet. Snappen jullie het nog allemaal, het is zo wel een verward verhaal geworden.
Groetjes Debby

Hoi iedereen ik ben vandaag ongesteld geworden jammer maar helaas dus op naar ronde 5 ik baal er echt van :(

Ik hou nu maar een cyclus van 27 dagen aan want van de 4 rondes 3 rondes op dag 27 ongesteld geworden

Esther hoe is het bij jou?

Schotje weet je al of je man er nog is tot het weekend?

En de rest ik volg jullie allemaal

Hoi

Toch maar een test gedaan vanmorgen na jullie antwoorden Greet en Janien.
Niet zwanger....Jammer??????
@janien Proficiat met je zwangerschap!!!! Inderdaad toevallig dat we 1 jan als 1e dag van de menstruatie hebben. Ik hou je op de hoogte hoe het bij mij verder gaat.

Nu maar afwachten verder of ik ongi wordt of niet...

Groetjes Nicole

@ Lous: balen dat je toch weer ongi bent geworden. En een cyclus van 27 dagen kan ook lukken, toch, of is dat te kort?

@ Nicole; spannend hoor; wel overtijd, maar een negatieve test. Ik hoop dat je wellicht te vroeg hebt getest.

@janien: gefeliciteerd! Hoe voel je je?

@debstar: als je internet 2 keer opent, dan kun je op de ene reageren en op de andere teruglezen. Maar het is wel een gedoe. Op babybrabbel kun je wel terugkijken.

@Janien he meid hoe voel je je????   kan me voorstellen dat het moeilijk is om je mond te houden,maar misschien voelen je ouders het misschien dat er iets gaat veranderen.. haha spannend hoor wanneer willen jullie iets gaan zeggen of wachten jullie af tot de magische 12 weken voorbij zijn, enne staan jullie er ook bij stil dat jullie er misschien weer TWEE kunnen verwachten??????

@Loes  bah vervelend voor je en gister  had je eigenlijk al  en beetje het gevoel dat je het waarschijnlijk vandaag ging worden...meid ik hoop dat ronde 5 raak is....

@Joosie allereerst welkom hier en zoals je in het begin van de topic al heb kunnen lezen zijn de meeste van ons die voor een derde kindje willen gaan de buitenwereld eigenlijk voor gek verklaard...
Helaas voor hun.... dit is jullie gevoel en volg je hart meid..
Hoe voel je je nu zo'n 2weken na je operatie???

@Greet ik zag dat jullie je zoon en dochter ook best snel op elkaar hebben gekregen, hoop dat gauw raak is enne bijna vergeten welkom hier..

@Debby dat is wel fijn dat je elkaar dan soms toch even op kan zoeken (zeker als er geklust moet worden) haha....
Ben ook een beetje verbaasd dat er toch nog aardig wat gezinnen voor een derde gaan..

@Nicole welkom en wat jammer dat je test niet positief was, maar zolang die rooie duiveltjes er nog niet zijn!!!!!!!!

Hier is mijn manneke nog steeds thuis denk dat ik hem vanaf morgen gewoon gaan vastbinden en na het weekend loslaat...hahaha
Mocht het deze maand niet zo zijn dat heb ik wel besloten zolang mijn man dan toch weg is om wat overtollige kilootjes te gaan kwijtraken moet er na mijn laatste zwangerschap nog eigenlijk 5 kwijt ...

Liefs jolanda

Leuk, he wordt steeds voller hier!

Blijven de zwangeren trouwens hier posten (wel zo leuk!) of vertrekken jullie nu naar de 'zwangeren' afdeling?

Ik heb er deze maand maar een ovu test bijgehaald. Testte gister positief. Gelijk aan de klus dus! Gister en dan vanavond weer he? Misschien voor de zekerheid morgen ook maar... Hahaha, romantisch he?

Hier ook altijd veel kwalen bij het afwachten... Altijd pijnlijke borsten, steken in de buik, misselijkheid. Nee, ik vertrouw allang niet meer op mijn lijf!
Merk nu ook dat de klachten ook rond de eisprong aanwezig zijn. Maar ook richting menstruatie lijken ze hetzelfde. Behalve dan de dag er voor. Dan beginnen de échte krampen bij mij en lage rugpijn (had ik ook bij mijn miskraam, dus toen wist ik wel dat het geen 'zomaar' bloeding was...

Over twee weken testen en dan weer duimen!!

Succes allemaal!!

Terug
Bovenaan