Derde kindje????

voor alle zwangere van harte gefelicteerd
we hebben 2 wk geleden besloten dat we voor een 3e gaan en ben toen gestopt   met de pil, was net ongesteld geweest
dus deze mnd telt nog niet echt vanaf mrt gaan we vol aan de slag
bij de eerste 2 was het gelijk raak dus ben benieuwd, je gaat er stiekum toch een beetje vanuit dat het nu weer zo is, maar eigenlijk moet ik dat niet doen

zijn er nog meer meiden die ook foliumzuur slikken?

moet wel effe zeggen dat de 3e altijd mijn wens is geweest, maar na de 2e dacht ik dat het wel goed was en daarom hebben we alle spullen, ledikant, maxi cosi, box wipstoel kleertjes verkocht
alleen de kinderwagen hebben we nog en de commode
dus zodra we zwanger zijn gaan we op zoek naar nieuwe dingen, misschien wat lenen van vriendinnen en marktplaats

nou ik ga laurens effe wat eten geven en naar bed brengen en dan julia van school halen

groetjes annegien

He Esther

Ben jij twee dagen een beetje ongi geweest en verder niet? En nu een positieve ovu test?Ik zou toch een keertje een zw test doen want je kunt een innestelingsbloeding hebben gehad en een ovu test is ook positief als je zwanger bent heb ik weleens gelezen.

Succes Lies

hoi allemaal.

ik probeer mezelf de hele tijd in het lijstje te zetten maar dit wil me maar niet lukken kan iemand mij er misschien tussen zetten?

Wendy, 24 jaar, twee zoontjes van 2,9jaar en bijna 1 jaar verwacht rond 1 maart mn nod  
(dit is onze trouwdag en 2 maart is de verjaardag van de jongste) dus wie weet heb ik een leuk cadeautje voor me man en mn zoonje hihi.

@ ester
Je kan idd toch al zwanger zijn wel spannend hoor.
een vriendin van mij heeft precies hetzelfde gehad.
had ook twee dagen normaal bloedverlies maar bleek later tijdens de echo na een week of 7 toch al ruim 10 weken op weg te zijn.
de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
maar kan me voorstellen dat je denkt   dat het door het verwijderen van het spiraaltje komt .

@gienie
je kunt idd ook hele leuke tweede hand spulletjes op de kop tikken
ook ik snuffel regelmatig op marktplaats rond.
en ik verbaas me soms wat voor leuk spul je voor een prikie kan kopen.

Welkom nieuwe meiden! Leuk dat jullie meekletsen.

Hier zijn eindelijk de rode duivels op bezoek (3 zwangerschapstesten later..). Volgens de testen di mijn eisprong gehad en dan zou je verwachten dat je di 2 weken later ongesteld wordt he? Nou, hier niet dus... Eisprong heeft dus nog 2 dagen op zich laten wachten en dus hebben we te vroeg geklust... Volgende maand maar eens zonder ovu testen, gewoon om de dag. Volgens mij is dat het best en het gezondst....

Wat een lieve reacties op mijn 'twijfels' over een derde. We zitten écht allemaal in hetzelfde schuitje he? Onzekere mutsen zijn we!! Jullie hebben gelijk, leeftijd is niet alles. Ik heb alle tijd, ga écht proberen rust te vinden.
Hoorde vandaag dat mijn nichtje zwanger is, voel ik toch weer wat jaloezie, zo stom..

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
17 februari
?
3
2dochters

Joosie
33
21 februari
1
3
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4 jr

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
6
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
5 maart?
2
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Grazygirl
29
?
5
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Verloskundige
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5
23 maart

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

Zo, ik heb de lijst aangepast. Is hij nu weer compleet?

Helaas....ik heb er maar een zw.test tegenaan gegooid.....negatief!
Ga er toch maar gewoon van uit dat er een eisprong aankomt...

Dank je wel voor het meedenken!
Wij gaan hier maar gewoon flink klussen!

Estelle

Dag allemaal!

Mag ik me ook bij jullie groepje aansluiten? Ook wij gaan voor en 3e kindje! Wij hebben al twee (iets) oudere kinderen - een meisje van 8 en een jongetje van 6 - en heel lang hebben we gedacht dat het daar bij zou blijven. Soms wilde ik wel een derde - en mijn man niet - en soms was dat een periode weer andersom. Het voelt nu wel een beetje als nu of nooit, ben net 36 geworden en natuurlijk wordt het leeftijdsverschil met de oudste twee ook steeds groter. Maar ja, eerst maar eens zien of ik zwanger worden mág! Ik zit nu in mijn 1e ronde en  dit wordt ons 1e serieuze klusweekend , kijken wat er van komt hihi! Mijn NOD is 8 maart - zal wel weer lastig zijn om twee weken geduld te hebben.... (!)

Ik vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen, zo herkenbaar! Ook bij ons zullen er ongetwijfeld wel wat mensen in onze omgeving verrast reageren als er zich (hopelijk) een derde aankondigt. Een buurvrouw zei laatst tegen me dat ze het zo asociaal vond van "die-en-die" dat ze zwanger was van haar derde (nou zèg!) terwijl haar oudste al 5 en 7 zijn (jaja...) want die arme schatten van kinderen zouden straks door de komst van die kleine natúúúúúrlijk helemaal in de verdrukking komen. Ik er tegenin "Nou dat is toch juist ook heel leuk voor die oudsten, lekker tutten met een klein broertje of zusje" maar de buuf wou er niet van weten. Ben benieuwd hoe ze reageert als er bij ons (duim-duim) ook een kleintje op komst gaat komen. Zou haar gezicht wel willen zien!

Maar ja, eerst maar eens aan de klus (geen opgave hoor...) en dan duimen op de afloop. Voor jullie natuurlijk ook, ik wens iedereen toe dat ze snel zwanger mogen worden en de zwangeren onder ons: een hele fijne en gezonde zwangerschap!

Liefs, Chris

Ha die meiden,

Kijk je inderdaad een paar dagen niet zijn er weer een aantal meiden bij gekomen. Gezellig hoor, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ben gisteren na de huishoudbeurs geweest, tja en dan ga je toch ff over die 9-maandenbeurs. Beetje dubbel allemaal, had er natuurlijk zelf ook met een 7-maandenbuikje kunnen lopen. Wel allemaal leuke dingen trouwens, stiekem hopen dat je het binnenkort toch alsnog mag gaan uitzoeken.
Estelle: inderdaad nog een paar daagjes. Dan is het weer NOD-dag. Ik ben gelukkig heel wat rustiger dan de afgelopen maanden. Voel mij niet anders dan anders maar ik luister niet meer naar mijn lichaam, ik wacht dinsdag wel af en meestal merk ik het zondags of 's maandags het al.
Ik weet niet meer precies wie het vroeg ( ik dacht dreamer) maar mijn 2 zoons schelen 4 jaar en ze kunnen niet zonder elkaar. Doen heel veel dingen samen terwijl ze toch nu al 10 en14 jaar zijn. De oudste gaat nu een beetje puberen maar als ze wat langere tijd van elkaar gescheiden zijn ( door logeerpartijtje ofzo ) dan merk je aan ze dat ze elkaar missen. Tuurlijk maken ze ook wel eens ruzie maar over het algemeen mag ik niet klagen. Ikzelf scheel met mijn zusje 1,5 jaar maar ik heb nu meer contact met haar dan vroeger toen we nog thuis woonden. Je ziet dus maar, leeftijdverschil zegt niet altijd wat.
Nou meiden, voor sommige komt de NOD-dag alweer heel dichtbij. Spannend allemaal weer hoor, we blijven duimen.

Gr. Debby

Terug
Bovenaan