Derde kindje????

@Jolanda: o meid was zal dat schrikken zijn geweest!!! Tuurlijk mag/moet je dat hier vertellen! Ik zou er toch niet aan moeten denken dat mijn man....brrrrrrrrrr, krijg gewoon kippevel. zo komt het idd wel dichtbij. Ja, en dan krijg je altijd die gekke gedachtes van : gelukkig was het niet mijn man...

met mij gaat het goed. Ben weer aan het werk en voel me weer helemaal mezelf. Weer toe aan de volgende ronde. Ook weer fijn klussen, alleen moet ik dat wel bekopen met 4 dgn licht bloedverlies. Toch niet alles hersteld nog...
nu bloeden weer gestopt.
Zwaar gevoel in mijn baarmoeder en gevoelige borsten. Maar kan ook a.s. ongi zijn.Durf niet teveel te hopen met 2 keer klussen na de mk en geen idee van cyclus. Heb het ook even losgelaten.
Alleen dus een zw test voor het weekend weg. Maar dat heeft meer te maken met de alcoholinname zo'n weekend. Ga sowieso niet vet aan de zuip, maar een lekker glaasje wijn lust ik best. maar dan wil ik wel zeker weten dat ik niet zwanger ben. neem geen enkel risico meer na de mk..

@Chris: fijn dat het wat beter met je gaat. Als het vloeien stopt helpt dat he? Oei, wel vervelend dat je verkeerd in de lijst stond.
Idd moeten we daar goed op letten...
O, en   ik ben er voor om de lijst eens op te schonen. Er staan idd meiden op die al heel lang niet meer gezien heb. Dan wordt het weer wat overzichtelijker, niet dan?

hoi allemaal

@ schotje wat zul je geschrokken zijn ! ik had het inderdaad op het nieuws gehoord echt erg maar wat fijn dat alles met jouw''n man

ik ben sinds ik met de pil gestopt ben elke keer op dag 27 28 ongesteld geworden best regelmatig dus maar helaas ben ik vannacht ongesteld geworden nu dus op dag 31 pas
ik baal er wel van want we gaan nu alweer naar ronde 7

@ zou iemand mijn nieuwe nod op de lijst willen zetten want dat lukt me echt niet

loes ronde 7 nod 3 mei (ik hou nu 31 dagen aan ) ook mijn leeftijd mag aangepast worden want over +/- 2weken ben ik jarig en wordt ik 30 alvast bedankt

@ vor de rest iedereen succes met klussen wachtten en zovoorts en de zwangeren natuurlijk genieten!!!

Hai,

Zeker schrikken Jolanda. Snap goed dat je de bibbers had. Gelukkig is het voor jouw mannetje goed afgelopen,wel erg voor de slachtoffers.

Nou,ik   ben dus vandaag voor de follikelecho geweest. Ik heb 2 goede eitjes,   1 van 13 m en 1 van 14 mm. Een aan de linker kant en een aan de rechter kant. Vorige keer had ik maar 1 groot eitje dus op zich nu wel positief. Zaterdag moet ik weer voor zo'n echo en als het dan goed is mag   ik maandag voor de inseminatie. Maar goed ook want manlief moet nu al maandagavond weg i.p.v. dinsdag. Ik heb wel steeds hoofdpijn van die clomid. Kijk af en toe gewoon scheel. Maar goed het is voor een goed doel zal ik maar denken. Moet zaterdag wel naar een ander ziekenhuis ( verder weg ). Ons ziekenhuis gaat fuseren maar de bevolking is erg tegen maar helaas weinig in te brengen. De inseminatie kan gelukkig wel in mijn eigen ziekenhuis want dan ben ik ook net aan het werk daar. Het is dus weer afwachten allemaal.

Wat een heerlijk weer he. Heb vanmiddag lekker in de tuin gezeten en ben goed verkleurd. Zalig gewoon. Als het zo doorgaat kunnen we weer lekker naar het strand.

Ik ben ook voor om de lijst aan te   passen. Wordt het weer wat overzichtelijker.

Nou meiden, mijn verhaal wordt weer vervolgd.

Gr.Debby

quote: Christina2009 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2009 15:27:06'));

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
21 april??
1 na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
30 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november

9 april
11 april

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Hey meiden!!

Ik kom later nog wel ff reageren op de rest. Graag zou ik weten hoe weet ik nu wanneer mijn NOD is ongeveer?? Moet ik vanaf mijn bloeding rekenen?? Kan iemand mij dat vertellen??

Tot gauw!!

Goeiemorgen meiden wat is het stil de afgelopen dagen zitten jullie lekker te genieten van het heerlijke weer?????????????????? en de zwangeren zitten zeker hun buikje groot te kijken  haha

Nou na woensdag is het hier wat rustiger me man heeft gister aan de crew verteld welke mannen het waren en bij welk bedrijf ze hoorde.. ze mochten kiezen of de rest naar huis wilde  of op het booreiland blijven....mijn man blijft en komt volgende week naar huis...

Ik ben wel druk met wassen geweest hier ,onze kleine van 11mnd was sinds zondag al aan de diaree en  dat druipt overal langs en tussen (vast herkenbaar voor de meeste),moest gister bloedprikken  en  kreeg net de uitslag dat was gelukkig goed en nu maar hopen dat ze wat meer vocht blijft vasthouden .......

@debby meid wat goed.... spannend morgen ik duim voor je
@edith en nog getest....???????????
@estelle hoe is het met je??????
@crazy girl in principe moet je daar van uit gaan maar het kan nu ook langer duren omdat je lichaam aardig wat te verduren heeft gehad.... hoe is het met je???

Ik ga gauw de oudste halen meiden tot gauw

@crazy: er wordt beweerd dat bij een mk je idd de dag van de mk als 1e dag van de cyclus moet zien. maar volgens mij hangt dat ook af hoelang het hcg nog in je lijf zit. Ik heb 2 weken gevloeid met pos testen, dus ik zit nu al   over m'n NOD.

heb vandaag getest. Helaas negatief
Tja, had stiekem toch op een wondertje gehoopt....maar goed, ben niet echt verbaasd....

Maar goed, nu kan ik dit weekend lekker aan de zuip met mijn vrienden.
Elk nadeel hep z'n voordeel, of zoiets...

Ik vloei helemaal niet meer. Ook geen roze of bruin meer. Wacht nu mijn ong af. Of eigenlijk liever niet,he?
Fijn weekend allemaal!

Edith

Hallo allemaal!

Jolanda: pfff, ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent zeg! Tjonge wat heftig. Ook voor je man. Om in één klap zoveel collega`s kwijt te raken.
Gelukkig komt hij volgende week weer thuis.
Lekker hè die diarree luiers. Mijn dochtertje was de eerste anderhalf jaar van haar leven erg ziek. Ze heeft een darmziekte. Had hierdoor altijd eerst heeeeeel veeeeeel moeite met poepen, en daarna volgde altijd een mega diarree poepluier! Dan kon ik haar zo onder de douche zetten! Rompertjes kon ik meestal na het wassen direct weggooien!
Hopenlijk gaat het snel weer beter met haar.

Edith: Jammer dat er geen wondertje is gebeurd deze maand. Even afwachten.
Na mijn curettage kreeg ik wel steeds te horen dat de kans op een zwangerschap daarna groter is. Omdat je baarmoeder helemaal schoongemaakt is. Of het waar is weet ik niet. Ik was wel twee maanden erna weer zwanger!

Hier gaat alles wel goed. Op de gebruikelijke onzekerheid na dan. Pffff, nu herken ik dat gevoel weer van die onzekerheid en angst wat je hebt die eerste weken van de zwangerschap. Pfffff. De eerste schok van de test is nu voorbij. Nu ben ik voortdurend bezig met mijn kwaaltjes......die ik nog niet echt heb.......
Ik heb wel sinds een paar dagen flinke last van mijn linker lies.
Verder erg gespannen borsten. Alsof ze uit elkaar getrokken worden....
EN erg moe, wat niet verwonderlijk is. Deze week een loeidrukke week gehad. Iedere avond oudergesprekken tot 21.00!!!!!

Echt misselijk ben ik niet, ik kan ook nog gewoon koffie drinken terwijl ik dat bij mijn vorige zwangerschappen niet meer lustte. Ik meen me te kunnen herinneren dat Edith dat ook had en dus maak ik me nu natuurlijk heel erg druk!
Ik vraag me af wanneer die andere zwangeren ongeveer  kwaaltjes kregen, zoals misselijkheid enzo?
Ik meen me te kunnen herinneren dat ik dat ook altijd pas later had. Pas nadat ik de test had gedaan, voelde ik me ook zwanger.
Ik heb natuurlijk dit keer wel veel vroeger de test gedaan. De vorige keren had ik de test pas gedaan een dag na mijn NOD.
Dat zou dan vandaag zijn.
Nu weet ik  HET al 5 dagen!

Sorry voor mijn gezeur. Ik besef nu eigenlijk dat ik een erg egoïstisch verhaal heb getypt.
Ik had me zo voorgenomen om van deze zwangerschap "gewoon"eens van begin af aan te genieten.............maar dan komen weer die angstkriebels.

Nou, tot zover de kommer en kwel hier! hahahaha
Eigenlijk loop ik wel stiekem met een brede smile rond! Heb het idee dat iedereen zo wel al moet zien dat ik zwanger ben!
Maar ja, nog "even" wachten totdat de rest van de wereld het mag weten!

Geniet lekker van het zonnetje en ik ben nog steeds flink voor iedereen aan het duimen!

Estelle

Terug
Bovenaan