Derde kindje????

Jeetje Jolanda, wat een verhaal. Wat moet dat schrikken zijn geweest......

Edith, ik ken dat gevoel. Hopen op een wondertje, maar eigenlijk al beter weten...
Wie weet verwek je de derde in je dronken bui, hahaha! (ahum, wel bij de juiste man dan he)

Esther, die kwalen zijn volgens mij echt bij iedereen anders. Ik wist al ruim een week voor nod dat ik zwanger was, juist vanwege de kwalen (inderdaad ook veel steken bij de lies). En nu word ik nog steeds 's nachts vanaf 3 uur wakker om te plassen, misselijk, slaap ook licht. Je hebt gelijk dat kwalen je minder onzeker doen voelen, maar dat is natuurlijk absoluut niet nodig! Komt allemaal goed meis!

Hier volgende week week 7, en dus de echo. Ik kijk er zó naar uit!

Ik weet niet meer wie het vroeg (derde kind?), maar ik had ook steeds rond eisprong een dag of 3-4 pijn rond de eierstokken (soms beide kanten!). Ovu testen wezen uit dat pas ná de pijn mijn ei echt sprong.

Hoi Allemaal!
@dreamer ja dat was ik. Wat een ongelofelijke buikpijn heb ik zeg! Vanmorgen zag ik op mijn Persona dat ik vandaag mijn ovu heb! Dus....kids naar school/creche en voor het werk...nog even geklust.........hi,hi
ja dat zijn toch wel de leuke kanten...Nu natuurlijk weer 2 weken wachten!!!

@jolanda ik zag het idd in het nieuws van de crash gelukkig is alles met je mannetje goed!

@estelle natuurlijk lekker genieten van je zwangerschap en vooral er over vertellen dat geeft ons ook moed!!

Welterusten allemaal!!
groetjes Nathalie

Jolanda,
Dat was schrikken zeg. Hoe is het met je man?
Hij is 8 collega's verloren, dat is natuurlijk niet niks.
Ik hoop voor je dat hij snel thuis komt.

Met mijn man gaat het wel goed. Hij moet dinsdag weer naar het ziekenhuis.
Ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Hij vermaakt zich nog wel aardig thuis, maar is dat blok aan zijn been beu. Hij kan niet veel.

Ik ben al aardig gegroeid. Mensen zien al dat ik zwanger ben. Heb echt een behoorlijk buikje al.

Groet,

Janien

Hoi meiden lief dat jullie... tjaa hoe zeg ik dat ... hmm lief dat jullie zo bezorgd en lief reageren....

Ik ben sinds vanavond een beetje emotioneel en ik zou niet weten waarom maar ik kan maar met moeite me tranen in bedwang houden en als ik dan zo op het forum rondneus en net keek ik toevallig bij mei mama's 2009 dan krijg ik gewoon een brok in me keel en denk ik zou het ons ooit nog gegund zijn een derde kindje...
Eigenlijk zou ik me moeten schamen want we hebben nog een kleintje rondkruipen en dan zit ik nu te  of het misschien nog een keer gaat lukken...
Normaal ben ik niet zo maar misschien komt het omdat ze bijna een jaar word??? Dat we de baby periode gaan dan echt gaan afsluiten????
Sorry het is een raar gevoel maar ik weet het even niet meer en ik wil echt niet als een geobsedeerde overkomen hoor....maar ik kan het niet plaatsen.... komt dit jullie misschien bekend voor..

x jolanda

Terug
Bovenaan