deze is voor jou quimn en de rest die het wil lezen

Hoi missmama,

In je hoofd houden dat de eerste keer toch niet lukt is moeilijk hoor.De wil die er is is toch groter en wint.Daar kunnen we vrouwen niets aan doen ,zo zijn we.Maar ja ,jij kon dat dus wel de eerste maanden.Nou ,dat vind ik dan knap van jou.

Je hebt niet alleen Quinm gekwetst ,maar ook een hoop andere(en mij)Waarom oordeel je zo?Je hebt je mening duidelijk gemaakt en dat weten we nu wel en andere meningen respecteer je absoluut niet,want je luistert gewoon niet.

Ik zit ook in ronde 1 en ik ben razend zenuwachtig.Na 3 jaar in een depressie te hebben gezeten ,waar een hoop ellende bij komt kijken en tussendoor zo graag kinderen willen ,maar geen goed idee volgens de dokter en nu na jaren eindelijk van de medicatie af te zijn en dan nog wachten tot de rotzooi uit mijn lijf is ,vind ik dat je niet zomaar moet oordelen.Je kent de verhalen van iedereen niet.Ik wil niet zielig doen ben ik ook niet ,maar hou nou eens op.Ga gewoon hier praten met medemensen en zit jij niet zo te zeuren.

Ook vind ik het erg onbeschoft om een andermans naam als koptitel van een topic te openen.denk daar maar eens over na.

Ben erg geschrokken van je topics ,mag je gerust weten en heb echt een potje zitten janken.

Hoop voor iedereen en ook voor jou missmama ,dat iedereen snel zwanger word en het liefst in RONDE 1

groetjes Paulien

quimn ik   heb echt wel respect voor je

en 15051980

en je bent niet de enige hoor met depressies dus zeg daar maar niets over want dat ken ik ook
het komt erop neer dat ik niet mijn mening mag geven wat ik daar van vind maar jij dus wel bemoei je er niet mee dan als je niet goed leest wat ik heb toch echt wel gezegd dat ik respect voor haar heb en dat ika haar niet afblaf maar ja dat krijg je als je niet leest

Hoi missmama,

Ik zeg toch ook niet dat ik de enige ben ,staat dat er dan!! En ik heb alles heel goed gelezen zelfs alles twee keer.

groetjes Paulien

hoi missmama

jij leest alleen maar wat jouw uit komt en nou val je weer iemand anders aan over de rest die gereageerd hebben heb je nix te zeggen je moet er mee op houden want wat jij doet is niet leuk meer ga lekker iemand anders lastig vallen met je gezeur

gr bianca

hoe komt het toch dat iedereen in de verdediging gaat
als ik geen gelijk zou hebben zouden jullie er om lachen toch
dat doen jullie niet spreek ik dan toch de waarheid denk daar maar eens overna

Ik geloof dat het hoooog tijd word dat deze discussie eindigt, want hier komt straks vreselijke ruzie over........en dat zou pas jammer zijn!

Liefs Annet

Hoi quimn en missmama,
Jullie voelen je allebei aangevallen dus daar zullen we niets meer over zeggen.
Maar vind het zonde dat jullie hierover doorgaan.
Jullie hebben allebei jullie zegje gedaan en daarmee is de kous af toch?
Ik snap jullie standpunten allebei.
Als je zo lang bezig bent en je leest een berichtje van iemand die net een maand bezig is en die doet of de wereld vergaat dan denk je wel eens bij jezelf.........
Maar dat wil niet zeggen dat quimn zo is en zij voelt zich nu wel belazerd.
Ik denk zelf dat jullie allebei het beste voor hebben met de ander en dat er al genoeg ruzie is in de wereld dus sluit deze discussie.

Laten we gewoon hopen dat we binnenkort allemaal een wondertje in handen hebben.
Want een wonder is het echt.
Zonde om er ruzie over te maken.
Daar is dit forum te leuk voor.

Gr liselotte

Beste Missmama

Ik hoop ook dat je snel een zwanger bent..!

Maar ook ik vind je reacties niet altijd leuk.. Je  komt best  negatief over..
Iedereen heeft zo zn eigen sores, mijn gynaecoloog zei ook dat het wel eens heeel moeilijk zou kunnen worden..
Maar ik denk wel dat je je eigen problemen niet op anderen af moet reageren hier en eerst eens naar jezelf moet gaan kijken..
Laat ieder in zn waarde en als het je niet bevalt dan lees je het gewoon niet! Dat geldt voor iedereen trouwens! ;-)

Ik ben nu zwanger! En ik zeg EINDELIJK!!! Na 13 maanden en  een  hoop problemen  ben ik ZWANGER! En ik ben er super blij mee! En ik vind dat iedereen zich mag uiten hier..

Het beste voor iedereen en duim voor elkaar dat iedereen snel zwanger is, dan zijn we van dit gezeur af!!

Anne

Terug
Bovenaan