deze maand beginnen voor een 2e kindje.

Hallo allemaal

Astrid gefeliciteerd met je zwangerschap! Supersnel!
Mijn dochter heet ook Dionne trouwens. Je hoort de naam niet vaak, dus wel erg toevallig.
Alle andere veel succes. Ik ben rond 14 februari op zijn vruchtbaarst, dus wij kunnen aan de klus.

Een iemand, weet even de naam niet meer gaf aan dat ze gemengde gevoelens had met weer zwanger worden. Dat heb ik ook een beetje, ben bang dat ik dan minder aandacht aan Dionne kan geven en weet niet of ik dat wel wil. Maar gelukkig vindt zij babietjes al wel heel  leuk. Op de kinderopvang gaat ze steeds naar de babietjes in de wipstoeltjes toe. Dus dat is dan wel weer een goed gevoel.

Groetjes Michelle  

hoi michelle,
grappig dezelfde naam, je hoort hem inderdaad niet veel. Ik heb zelf al tweekindjes dus en ik had in het begin juist ook zoiets van ik moet jordi   niet minder aandacht geven maar het gaat allemaal vanzelf,je  eerste kindje is er toch bij betrokken en kan jou op haar manier helpen met dingen, Ik vind dat het juist goed is geweest vor Jordi want ik gaf hem teveel aandacht,speelde heel veelmet hem maar dardoor kon hij  amper  alleen spelen en nu dat hij een zusje heeft gaat dat een stuk beter!    
ben vanmorgen naar de huisarts geweest, hij heeft bloed afgenomen en ik kan zondag bellen voor de uitslag.
Ik ben alleen zo bang dat het mis zal gaan, weet niet waarom, ik verpest mijn hele blijdschap met het idee dat het misschien een miskraam zal worden,maar waarom? geen idee,ik heb al twee gezonde kinderen op de wereld gezet, waarom zou het mis gaan? Vervelend die zorgen!
gr

hallo allemaal

even een update... moet volgende week ongesteld worden of eigenlijk NIET ongesteld worden en vraag me af of ik zwanger ben, maak mezelf wijs dat ik vanalles voel, maar of ik het ook echt voel geen idee.
Om me heen worden heel veel baby's geboren en mijn wens voor een tweede daarmee steeds groter..

*zucht*

Gek he, dat als je zwnager probeert te worden dat al die dikke buiken je dan opvallen! Anders zullen ze er ok best zijn mar je ziet ze gewoon niet!
Ik denk dat je je lichaam de eerste tijd na de klusdagen tochniet kunt vertrouwen, voel je wel iets of denk je het maar, zo dacht ik echt niets te voelen en bleek wel zwnager.
Wordt toch wachten meid, maar misschien word je geduld wel beloond! Ik hoop het voor je ;) Succes

Hoi!
Hier nog een een updade.

In de nacht van vrijdag op zaterdag heb ik me helemaal gek gedroomd over zwangerschapstesten enzo, echt om dol van wakker te worden.
Om mezelf een beetje te beschermen tegen een eventuele teleurstelling heb ik de laatste week weining gelet op de tekenen van mijn lichaam.
Dacht een paar dagen geleden zelfs dat ik ongesteld moest worden.
Helemaal geen tekenene zoals de vorige maand, geen pijnlijke borsten en een rommelende buik ofzo.
Maar vanmorgen had ik zo'n vreselijke drang om een test te doen, terwijl ik eigenlijk wist dat het te vroeg was. Ik moet woensdag of donderdag ongesteld worden.
Maar de drang was zoooooooooo enorm sterk, dan wint het gevoel het van je verstand!
2 STREEPJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben er nog helemaal stil van.
Net nog weer een test gedaan uit nieuwsgierigheid en ongeloof en ja hoor...... weer 2 streepjes!!!!
Ik kan het echt niet geloven, ik voel me helemaal niet zwanger ofozo.
Wel zijn mijn darmen al een paar dagen van slag en heb ik een enorm opgeblazen gevoel, ik kan mijn spijkerbroek niet lekker meer aan.
Dat herken ik wel van mijn vorige zwangerschap, toen kon ik met 7 weken mijn broeken ook niet meeer aan.
Maar ik zou nu 4 of 5 weken zijn........
Kan er met mn verstand nog niet bij...............

Oooo wat leuk voor je!!! Gefeliciteerd!!   Dan zijn we ongeveer net zo ver!!
En je voelt je ook niet misselijk of gevoelige borsten of zijkanten?    Wees blij dan!
 Maar twee stepen zijn twwee stepen he!!! Hoe reageerde je vriend/man op het nieuws?
Ik ben ook totaal niet  misselijk wat me onderhand ongerust maakt maar deze keer weg rommelende darmen...  
gr

Hoi,

Ik kan nog niet zeggen dat ik in een jubelstemming ben, daar is het  voor mijn gevoel nog te onwerkelijk voor.
Zo zwanger als dat ik me in januari voelde, zo niet-zwanger voel ik me nu.
Helemaal geen pijnlijke borsten of misselijk.
Het enige is dat mijn darmen al een paar dagen flink aan het feestvieren zijn en verder rommelt het behoorlijk in mn buik, maar verder niet.
Ik geloof het ook alleen omdat ik op 2 testen 2 streepjes gezien heb,maar anders geloofde ik er niets van!
Het besef komt nog wel, helemaal na de 1e echo over 2 weken.

Groetjes,
Josje

Hoi,

Ik kan nog niet zeggen dat ik in een jubelstemming ben, daar is het  voor mijn gevoel nog te onwerkelijk voor.
Zo zwanger als dat ik me in januari voelde, zo niet-zwanger voel ik me nu.
Helemaal geen pijnlijke borsten of misselijk.
Het enige is dat mijn darmen al een paar dagen flink aan het feestvieren zijn en verder rommelt het behoorlijk in mn buik, maar verder niet.
Ik geloof het ook alleen omdat ik op 2 testen 2 streepjes gezien heb,maar anders geloofde ik er niets van!
Het besef komt nog wel, helemaal na de 1e echo over 2 weken.

Groetjes,
Josje

Terug
Bovenaan