deze maand beginnen voor een 2e kindje.

Ha mensen,
Je eisprong voelen...dat lijkt me fijn! ik merk dat ik mijn lijf zonder anticonceptie helemaal niet ken! Ik was bij mijn vorige kindje meteen zwanger, en nu sinds november gestopt, en weet niet wat ik meemaak!
Mijn dochter is nu 15 maanden en zij is geboren met een geplande keizersnede, omdat zij in een gecompliceerde stuit lag, met het hoofd helemaal achterover. Ik zou wel heel graag een keer 'zelf' willen bevallen, en daar gaan we deze keer voor! Het lijkt me leuk om een beetje met elkaar mee te leven deze spannende tijd! Zijn er nog NOD's op komst? Die van mij is 12 feb.
Groetjes!

Hallo!
Ik vind het ook leuk jullie verhalen te lezen!
Het lijkt me echt helemaal niets om met een keizersnede te moeten bevallen, ja, je moet als je geen keuze hebt! Hoe lang duurt dat nou eer je daar een beetje van op bent geknapt? een week of 6? Hopelijk als het lukt om weer zwanger te raken, zou ik 'lekker' gewoon 'zelf' willen  bevallen,in het ziekenhuis (sowieso bevalt slecht 1 procent van de franse belgische vrouwen thuis.. dus waarschijnlijk heb ik toch niets te kiezen) Maar zo ver zijn we nog niet...
Net wat je zegt ben ik wel blij om mijn eisprong te voelen, ik ben bij alletwee heel snel zwanger geworden. En de pijn schijnt normaal te zijn, ben ermee naar de gynacoloog geweest om te checken of er echt niets een de hand was (heb in het verleden ook cystes gehad) maar alles zag er goed uit.
En " zijn er nog NOD's opkomst?" Ik ben heel dom misschien maar daar moet je me even meehelpen, wat zijn dat :s ??
gr
astrid

Hoi,
Omdat ik verder met niemand kan praten over mij "ding" is een forum zoals deze ideaal.
Wij zijn ook bezig voor een 2e kindje, hebben een zoon van 2 jaar.
Ik ben al lange tijd gestopt met de pil, maar niet om zwanger te worden.
Ik had allerlei klachten die veroorzaakt werden door de pil.
Sinds ik ben gestopt voel ik me super!
En dan ineens zijn die kriebels er weer!!!!
In december hebben we besloten om zonder iets te gaan klussen en het was gelijk raak.
Ik voelde met net zoals bij de 1e zwangerschap al snel heel zwanger, herkende het gelijk.
Maar helaas is het niet goed gegaan, nog voordat ik een test kon doen heb ik een vreemde bloeding gehad en was het zwangere gevoel weg.
Ik ben er vrij nuchter in, het is jammer, maar beter nu dan over een aantal maanden.
Ik kan het daarom voor mezelf ook geen miskraam noemen, er is met de innesteling iets mis gegaan.
Het eitje is wel bevrucht geweest, want onder invloed van hormonen kregen de zwangerschapssymptomen, maar helaas.....
Nieuwe maand, nieuwe kansen!
Ik had sinds ik gestopt ben met de pil een cyclus van 33 dagen en voelde mn lijf aardig goed aan.
Maar na het zgn. foutje is het een puinhoop!
Maar er is hoop.....
Ik ben erg vevoelig voor hormoonschommelingen en krijg daardoor eigenlijk altijd migraine.
Ik ben rond de 24e dag en zat gister weer tegen migraine aan.
Ik heb de huisarts gebeld om te vragen of ik mijn medicijnen hiervoor mocht gebruiken, ik zou zwanger kunnen zijn.
Zij vertelde mij dat ik migraine kan krijgen rond mijn ovulatie en dat ik maar eens een ovulatietest moest doen, ze wist bijna zeker dat die positief zou zijn.
En ja hoor....... 2 dikke strepen!!!!
Theoretisch gezien had ik vorige week mn ovulatie al moeten hebben, maar zoals ik al zei is het een rommeltje en daardoor denk ik dat mijn cyclus deze maand ook veel langer zal zijn.
Maar we gaan de komende dagen flink aan de klus en we zullen zien!

Succes iedereen!

Groetjes,
Josje

Ha Astrid,
herstellen van een keizersnede, daar staat zes weken voor. Maar als je in goede conditie bent en je hebt verder geen complicaties, dan voel je je al snel beter. Het litteken is bij mij wel een gevoelige plek waar ik op bepaald momenten nog pijn aan heb. Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn bij een nieuwe zwangerschap. NOD is de datum dat je ongesteld zou moeten worden, die dus heel spannend is!

Oh, en Josje,
wat knap dat je zo nuchter tegen de afgebroken zwangerschap aankijkt. Ik hoop voor je dat je, met al je hormoonschommelingen en migraine, zin hebt gehad om te klussen deze maand en er misschien wel snel een in je berichtjes verschijnt! Ennuh, lekker anoniem he, zo'n forum. Ben nu al een beetje verslaafd!

I'm joining the club!

Ik heb al een dochtertje van 2,5 jaar oud!
En maandag gaat mijn spiraaltje eruit...En dan gaan we er weer mee beginnen!
Het is toch weer super spannend....En ben ook weer zo ontzettend blij!

Succes iedereen!

Groetjes,
Jacqueline

Ahhh... nou, mijn "NOD" zou dan aanstaande vrijdag ongeveer zijn, maar zwanger ben ik niet, ik voel niets en ik ben in totaal 3 keer zwanger geweest en elke keer vanaf dag een gevoelige tepels en nu niet dus...   Waar staan die letters  "NOD"  eigelijk voor dan,ik heb er echt nog nooit van gehoord!
En josje, ik heb net voor de zwangerschap van mijn tweede ook een miskraam gehad van enkele weken en je lichaam   moet daarna net als van een bevalling even bijkomen, ritme is zo weer terug :)
groetjes

....het is toch raar he, zeg ik twee dagen geleden niets te voelen en nu... heb ik WEL zeer gevoelige tepels, en als ik mijzelf dan helemaal gek wil denken dan kan ik zelfs zeggen dat ik me af en toe licht misselijk voel... of het is gewoon een mooi voorbeeld van een schijnzwangerschap... zou het kunnen dat het ook anders zou kunnen voelen omdat ik nu een andere vriend heb? iemand daar enige weet van. mijn eerste 3 keer voelden allemaal hetzelfde, ook allemaal dezelfde papa, en nu een andere... kan dat iets uitmaken? nog een paar dagen doortwijfelen, stom he, hoe gek we ons kunnen denken als het gaat om zwangerschap... :s :s :s
wordt vervolgd...;)

groetjes astrid

Terug
Bovenaan