deze maand beginnen voor een 2e kindje.

Hoi Kim en alle andere meiden,

Ik ben Michelle, 26 jaar en heb al een dochtertje die 14 januari 1 jaar is geworden.
Wij gaan nu ook voor de tweede.
Zou het leuk vinden om mee te schrijven,

Groetjes Michelle

nogsteeds niet ongi.............. ....................... .................... ............... .........................

Hoi allemaal,

Ik ben ook moeder van een kindje, nu 14 maanden. Aan de ene kant kriebelt het al wel weer voor een tweede, maar het is niet zo als bij de eerste. Hoe was dat bij jullie?
Heeft het misschien ook te maken met positieve of negatieve gevoelens over je zwangerschap en bevalling?
Groetjes Lies

hallo

Mijn bevallingsverhaal en alles over de zwangerschap kunnen jullie lezen op de site van kyan, zie mijn profiel, verder gaat hier alles goed, ik wacht in spanning af of het deze maand raak is.

kus.

dames!!!
net testje gedaan en ik ben ZWANGER!!!!
raar he!!! ik had het helemaal niet verwacht eigelijk zo snel, het was de eerste poging
en weer gelijk raak, ik ben harstikke vruchtbaar zeg!!! Ik ben nog een beetje beduusd, ik voel behalv mijn borsten niets bijzonders... Maar ik ben erg blij! 16 oktober!!!
En het stomme is dat ik net ovulatietesten heb besteld... :s Nou jullie!
Liefs astrid

@ liesje, bij mij kriebelt het wel weer net zo als de eerste, maar mijn zoontje is nu 2,5 dus misschien scheelt het ook wel dat hij al wat ouder is?
Ik heb wel een negatieve bevalling gehad, zie mijn verhaal.. daar is het enige waar ik tegenop zie.

@ michelle welkom op het forum

@ Astrid Gefeliciteerd meid!
       En wat snel... nou lekker genieten van je zwangerschap.

Ik ga nu me eerste ronde in, net gestopt met de pil en strakjes lekker oefenen haha

gr kaat mv jaimey

hoi astrid,

gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan

dikke kus.

Hoi!
Hier even een kleine update.
Oja, ten eerste: Gefeliciteerd Astrid! Super!

Ik ben bang dat ik ook deze maand geen felicitaties in ontvangst kan nemen.
Ik heb sinds vanmorgen weer hoofdpijn en een zeurderig gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden.
Mijn laatste cyclys (toen het mis ging) duurde 30 dagen, de voorgaande 34 dagen, wat betekend dat ik nu iedere dag ongesteld kan worden.
Als ik tot volgende week dinsdag niet ongesteld ben, ga ik op woensdag 18 februari een test doen.

We wachten het wel af, maar het voelt niet lekker zo!
Stiekem hoop je dat het met de eventuele innesteling te maken heeft en dat die hoofdpijn komt omdat ik een slechte drinker ben, dus........ wachten, wachten, wachten.
Bleh!!!

Groetjes,
Josje

Terug
Bovenaan