Deze week NOD!

<p>Hi Meiden! </p><p>Ik ben een hele poos afwezig geweest op het forum maar wel altijd meegelezen.. </p><p>Nu heb ik dus gister ochtend een test gedaan van de action met het idee van t zal wel weer negatief zijn (ondertussen al te vaak gehoopt/getest).. Maar tot mijn grote verbazing stond er een mega licht 2e streepje.. Durfde het niet te geloven dus vanochtend weer een test gedaan (dit keer van clear blue) en ook daarop was n heel licht streepje te zien. </p><p> </p><p>Nu zal je denken 2 testen met lichte streepjes is voldoende maar alsnog ben ik mega onzeker en aan het hopen dat t echt zo is.. Wat denken jullie? ..</p><p> </p><p>liefs een hoopvolle onzekere girafje</p>
 
<p>Hoi meiden, </p><p>Ik ben ook nieuw hier en een beetje radeloos.  Afgelopen zaterdag was mijn nod. Nu nog steeds niks gekomen maar ook geen symptonen dat er wat aan komt.  Een week voor nod wel heel het weekend misselijk geweest en weeïg. Vorige week twee testen gedaan maar die waren negatief en afgelopen zondag ook een en die was ook negatief.  Weet niet zo goed wat ik moet doen.. beste is denk gewoon afwachten maar zit mezelf helemaal op te vreten hier ?</p><p> </p><p> </p>
 
<p>Chantal en Girafje! Hoe is t met meiden?</p><p>hoe voel je je Girafje? Wanneer krijg je de eerste echo? </p><p>Wij hebben gisteren gehoord dat onze zoon een broertje krijgt. Dat word een druk mannen bestaan :)</p><p> </p>
 
<p>Ik wacht nog steeds rustig af. Verwacht zondag of maandag me menstruatie. Vandaag wel een mega emotionele kip. En vanmiddag tijdens het trampoline springen met me nichtje ineens iets urine verlies terwijl ik niet eens hoefde te plassen???? </p><p>Ik verwacht trouwens nog steeds dat ik ongesteld word deze maand. </p>
 
<p>Wat gaaf dani! Wat geweldig zeg. Was je al aan het zoeken want was erg benieuwd haha! </p><p>De eerste echo is pas over kleine 3 weken, pfff duurt lang..</p><p>ik voel me echt heel erg vermoeid, ik ben op m'n werk (werk in een winkel) na een halve dag al alsof ik de marathon gerend heb.. Maar doe maar alsof ik spierpijn heb wil het namelijk pas na eerste echo of zelfs na 10 weken vertellen op m'n werk.</p><p>wel al aan de toekomstige opa's en oma's verteld, die zijn dolgelukkig met het nieuws hihi! </p><p> </p><p>Hoe voel jij je? </p>
 
Terug
Bovenaan