Deze week NOD!

Ik ben meer een meelezer, af en toe plaats ik een berichtje.

Ik heb ook last van lange cyclussen helaas.

15 januari gestopt met de nuvaring na 6 maanden gebruik.

Tot nu toe cyclussen van 67 en 46. En zit nu op dag 29.

Heb de huisarts al gebeld maar die zegt dat het wel een jaar kan duren voordat het weer normaal is. Ik mag toch echt hopen van niet.

wat is jullie ervaring met zulke lange cyclussen?

Groetjes
 
Lisa prins .. ben.vanaf september bezig . Heb een implanon gehad ze zeide ja als die eruit is ben je gelijk vruchtbaar. Nou heb heel erg mijn twijfels hoor.

Maar goed ik ben nu de laatste 2 maanden minder mee bezig lees niet iedere dag dit forum meer en gebruik al een paar maanden geen ovulatie testen, zit nou op zo moment van leg mijn eigen erbij neer en ik zie het wel. Ben een heel klein beetje de moed aan het opgeven maar ja we zullen zien

Nieuwe ronde nieuwe kansen meiden
 
Hallo Dames,

ik heb dit topic even doorgelezen en kwam veel herkenbare gevoelens tegen haha.

mijn NOD was vorige week donderdag. (2 juni)
Afgelopen maandag 6 juni heb ik een test gedaan maar deze was negatief.
ik heb PCOS waardoor ik dus minder eisprongen heb, maar de afgelopen 7 maanden ben ik keurig optijd ongesteld geworden. ( op april na maar dat kwam door medicatie) sinds mijn eerste menstruatie is het nooit 7 maanden achter elkaar geweest dus ik had hoop dat het ergste voorbij was, nu 7 dagen na mijn NOD begin ik veranderingen te merken in mijn lichaam, ik word misselijk bij het drinken van koffie, terwijl ik normaal 6 a 7 koppen per dag drink, ook moet ik vaak plassen en ben ik vooral savonds voor het slapen gaan misselijk.

ik heb ergens gelezen dat het mogelijk is dat je wel zwanger bent maar negatief test in de eerste weken na je nod, toch ga ik zondag maar weer een test doen dan zijn we inmiddels 10 dagen verder, mocht die negatief zijn dan toch maar even naar de HA want ik ga over 11 dagen ook nog is 4 weken op vakantie.



xoxo
 
Er vandaag zelfs een symptoom bij gekomen, ik heb op beide tepelhoven en borsten ineens blauwe aders die zichtbaar zijn..
 
Chantal en Beertje: hoe gaat t met jullie? :)

Ben niet meer zo actief bezig hierop, lees af en tie nog wel eens wat. Maar vergeet ook vaker te reageren..

 
Terug
Bovenaan