Deze week NOD!

Hai dee!

Ik zie wel een 2 hele lichte streepje wat leuk! Maar ik zou wel over 2 dagen nog een keer testen dan is je hcg ook hoger dacht ik en dan zie je het nog duidelijk! Alvast gefeliciteerd!
 
Dank je wel! Hoewel ik het nog niet helemaal geloof. Wil toch eerst een duidelijkere test hebben voor ik het écht zeker weet.
 
Hoi meiden,

Ik sluit me graag bij dit forum aan. Iedereen met een positieve test, gefeliciteerd!!

Ik zelf had gisteren mijn NOD en de afgelopen 5 maanden ben ik altijd op mijn NOD ongesteld geworden. Vanochtend daarom een test gedaan, maar helaas negatief. Vorig jaar ben ik zwanger geweest, maar dat is helaas een bbz geworden. Maar toen teste ik pas 4 dagen na mijn NOD positief, dus dat geeft wel hoop!

Heeft iemand van jullie ervaring met temperaturen? Ik meet mijn temperatuur nu een week elke ochtend. Hij schommelt steeds tussen de 36,9 en de 37,1. Vanochtend was hij iets lager 36,7. Ik weet dat je temperatuur daalt als je menstruatie eraan komt, maar is een daling van 0,2 groot genoeg?

Groetjes!
 
Ik gok dat ik ook naar de volgende ronde ga..

Sinds vanmorgen wat bruinverlies.. Echter was me temp vanmorgen nog steeds hoog 37.1.

Het slijmverlies wat ik de laatste dagen had was heel anders dan andere maanden, veel meer en dunner... ik snap er werkelijk niks van...
 
Lastig he Chantal. Ik heb dat ook steeds, allemaal andere dingen aan m'n lijf die ik nog nooit gehad heb. En dan maar elke keer weer afvragen of het raak is.

Hier vanochtend weer getest. Nu duidelijkere streep, nog steeds niet helemaal knal. Vriendlief gelooft het dus nog steeds niet en vind dat ik m'n menstruatie maar moet afwachten. Waarschijnlijk komt ie niet ;-) Ga dit weekend nog een keer testen en dan hopelijk een knalstreep zodat we het allebei geloven!
 
Terug
Bovenaan