Deze week NOD!

Dank jullie wel, jullie ook!

denk niet dat mijn voedsel in de weg staat voor zwangerschap. Eet niks geks. Zou kunnen dat mijn darmen gevoelig zijn voor bepaald soort kruiden of iets & dat gaat de diëtiste dus uitzoeken. Heb ook vertelt aan mijn dokter dat wij bezig zijn voor een kindje & die vertelde dat die buikklacht niets te maken heeft met vruchtbaarheid gelukkig!

Leuk Dani, lekker skiën? Hoe gaat het met jullie dames?
 
Ja heerlijk. Hier gaat alles goed. Geen tekens. Merk wel dat ik veel relaxed ben dan de vorige maanden. Flink geklust. Dus wachten maar af. Volgend m'n berekening zou k vandaag m'n NOD hebben..
 
Nee niks aan de hand. Zit nu op dag 33. Maaar de laatste keer had ik 42 dagen. Dus even afwachten maar..

mischien test ik morgen nog voordat ik op vakantie ga haha
 
Nee heb niet getest..  Ga lekker op vakantie en ontspannen en leuke dingen doen. Probeer, als t lukt, toch maar zolang mogelijk te wachten tot de 42 dagen.. ben nog steeds super relax, ben er ook eigelijk heel weinig mee bezig. Ik weet t niet. Gewoon even een paar sagen lekker weg. Zodra k WiFi heb stuur k hier weer een bericht



liefs
 
Hoi Girafje,

mn mini vakantie zit er helaas weer op. Ben op de weg terug. Moet wel zeggen dag t me goed gedaan heeft om in "deze tijd" even m'n gedachten ergens anders op te zetten. Aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben, geen testen heb meegenomen of gekocht hebt. Er deze keer niet mee bezig was, elke dag geskied en met m'n zoontje leuke dingen gedaan. Ben ik eens benieuwd. Volgens m'n app want m'n berekening klopte niet moet ik zondag ongesteld worden.

Nu wil k niet wachten met testen eigelijk haha. Zit vandaag op dag 40..



hoe is t bij jou?
 
Terug
Bovenaan