Die roze, zwarte, gele, donkerbruine wolk

Misscheesedippers! Fijn dat het je helpt en bedankt voor je 2de blog. ;)  of je het wilt of niet, ik weet het niet! Maar hey...win win. Niet vergeten.
En bedankt!! Vandaag ongeveer eisprong, retespannend. En goed gevoel erover...dont ask..

Ghehe ik heb 16 weken gekotst en sinds het kotsen voorbij is wil ik alleen nog maar slapen (25 weken inmiddels) dus niks geen roze wolk hier nog ?

Ik ben fan! Kan me gelukkig niet vinden in je verhaal, want zelf leef ik in een roze wolk.. Of zoals vriendlief zonet duidelijk maakte; ben ik een stuiterende roze wolk met de subtiliteit van een olifant in de porseleinkast en hoef ik echt niet ondersteboven op zijn ooglid te kussen als hij de krant leest, maar goed; ik ben lief! 
De rest van het jaar heb ik dan weer wél van die opvliegers (lees: ik ben gemiddeld 3x per maand NIET MEER VERLIEFD!), dus ik herken het gevoel. 
Moet wel zeggen dat ook van de andere kant de wereld van zwanger zijn maar gek is. Lust ik opeens geen rookworst meer (als HEMA maar niet failliet gaat) en moet ik op mezelf gaan letten, dagjes thuis blijven?! Ik ben zwanger, niet ziek! 
Anyway; ik vermoed dat het nog een lijdensweg wordt vol goedbedoelde adviezen, blijheid, neigingen om mensen te slaan, behoefte aan kaassoufles, tegen adviezen in gaan en dan uiteindelijk hopelijk mijn eigen ding kunnen doen met mijn eigen zwangerschap en kind...
Lets make the best of it, ook als dat kut is!

(Voordeel; ik ben moe, dus vriendlief is tevreden met het feit dat hij tussen 9 en 11 semi ongestoord iets kan doen.) 

[quote quote=10139169]Pepperi/ Het word beschreven idd in een zwangerschapsapp om te vergelijken hoe groot ongeveer je baby is maar je baby zin naampje geven is onzin vanzelf.[/quote]
Dat vind jij :)
Ik noem mijn baby momenteel ook jellybean (hiervoor rijstkorrel) :-D

Oeh ja! Herkenbaar! Mensen die tegen me zeiden dat ik ervan moest genieten hing ik het liefst aan een hoge boom. Manlief had het ook zwaar te voorduren maar die herkende het wel een beetje van als ik ongesteld was maar dan 10000x erger..
Bij mij werd dit gelukkig minder na 15 weken en inmiddels ben ik 23 weken zwanger en kan ik er daadwerkelijk van genieten.
Hopelijk wordt het bij jou ook minder en krijg je straks toch je roze wolk..

Terug
Bovenaan