Dilemma...advies gezocht

Mmmm, misschien komt dat ook, omdat ik aan t cb eigenlijk alleen maar vragen stel waar ik t antwoord zelf wel op weet. Ik stel ze dan zo dat ze eigenlijk niet anders kunnen dan me gelijk geven, ook al staat in het groeiboekje iets anders (ach, onze zoon is 9, daar stonden weer hele andere dingen in t groeiboekje, zoals: Bij elke kik oppakken, je kindje wil dan contact!!!!!). Maar dan voel ik me weer gerustgesteld, haha.

Onze oudste heeft ook eigenlijk stelselmatig 'te veel' voeding gekregen en met 3 maanden al rijstebloem. Was btw op advies van cb. Sliep ie eindelijk eens langer dan 3 uur. Maar ja, hij had geen reflux. In zo'n geval zou ik denk ik ook naar de kinderarts luisteren. Nog anderhalve week voor je hem weer ziet?
 
Ik heb ook wel een hulplijn van het CB en die hebben mij geadviseerd om nutriton te gebruiken. Ik vind het daarnaast ook altijd prettig om van gedachten te wisselen met andere moeders die in ongeveer dezelfde periode zitten. Soms is alleen herkenning al erg fijn.

Ik ben ook een beetje aan het vogelen geweest met de spenen. Ik gebruik nu 1 schepje nutriton en dan drinkt meneer hem met de avent speen met 1 gaatje in 20 min leeg. Echt heerlijk dat hij nu rustig drinkt. Het spugen in bed is ook niet voorgekomen gisteren. Hopen dat het zo door blijft gaan.
 
Terug
Bovenaan