hoi meiden,
nou allemaal weer spannend hier, goede berichten!
yvonne, kan je snel weer beginnen met klussen en heerlijk zo een vakantie!!!!!
hier gaat alles wel redelijk. dinsdag nog een test gedaan, meer om mijn man zekerheid te geven, die had toch wat twijfels met zo'n dun streepje. nou er kwamen met 2 seconden 2 dikke strepen te staan, dus het is echt raak.
ik ben bekaf en om 15 uur stort ik helemaal in, met auto rijden wat misselijk en soms van wat geuren, maar dat valt allemaal mee.
mijn zoontje was gevallen bij oppas en zijn spaakbeen uit de kom, is terug gezet maar geeft natuurlijk veel pijn. hij zit in het verband en kan zijn arm niet echt gebruiken en dat terwijl hij eigenlijk altijd op zijn buik met zijn armen onder zijn hoofd slaapt.
jullie snappen het al, ik zit al 2 nachten zittend in mijn bed met Jay op mijn buik met zijn arm langs hem heen, hij slaapt redelijk op af en toe wat pijngilletjes in zijn slaap. en ik ik zit weg te dommelen en dan wee wakker. en dan is het toch echt zwaar als je man 's nachts werkt, maar goed, morgen denk ik maar een dagje ziek thuis, want ik liep vandaag als een zombie op mijn werk en dat is eignelijk ook wel gevaarlijk.
nou ja ik kijk wel of we goed slapen vannacht
nou succes meiden
liefs dimka