Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo meiden,

Sara, ja zo zou ik het ook doen hoor! Hoop nu eens een beetje duidelijkheid voor je hoor!
En helemaal op een positieve test van het weekend! Als je de laatste keer dat je een beetje bruine afscheiding had rekent als je ongi, welke dag zit je dan nu van je cyclus?

Esther, balen meid! Ik hoop niet dat je ongi doorzet hoor! Zolang er geen bloed is is het goed! Had zelf maandag ook die krampen en wist toen zeker dat mijn ongi kwam, hoop dat jij nog een beetje twijfeld en dat het wat anders is!

Tammie, super zeg van de week je echo! laat ons wel even weten hoe het gegaan is hoor! logisch dat je het druk hebt met een verhuizing voor de boeg! Allemaal plannen  en nieuwe dingen uitzoeken! Spannend hoor! Haha wat dat betreft kan ik ook wel zwanger zijn! Ook zo moe en steekjes onderin mijn buik en in mijn borsten! Maar ja toch weer die ellendige ongi he? Had het de laatste ronde ook niet echt  verwacht  .
Nou ja deze ronde beter hoor, hoop toch binnenkort dat er verandering in komt!

Liefs Yvonne

Goeiemorgen meiden,

Jeetje we kletsen wat af hier! Wel erg gezellig natuurlijk.
Ik ben lekker vrij vandaag en heb heerlijk uitgeslapen tot half 9...dat klinkt niet zo laat maar normaal moet ik om 7 uur opstaan en anders vind ik het ook zo zonde van de dag!

Yvonne wat heeeeeerlijk dat jullie toch nog op vakantie gaaaaaan!!! Lekker naar Italie, lijkt me zo mooi daar!
Gelukkig is je ongi bijna over zeg. Erg vervelend dat je zoveel pijn hebt (gehad).
Ik ben benieuwd wat de ha over te zeggen heeft.

Esther ben je al ongi geworden? in welke ronde zit je eigenlijk?
Jij gaat ook al naar Italie!!! ik wil ook naar Italie! Nou ja misschien volgend jaar...of nou ja mocht ik dan zwanger zijn...hmmm dan liever zwanger als naar Italie...dat kan daarna ook nog wel.

Sharine voor jou is het toch ook best wel spannend met dat bruinverlies en nu van die rare gevoelens in je buik. Wanneer is je NOD?

Sara wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Het is toch wel apart dat je temperatuur zo hoog blijft. Dat zou toch een teken moeten zijn dat je zwanger bent? Maar dan toch negatief testen...vreemd. Ik hoop maar dat de ha je meer duidelijkheid kan geven.

Dimka heb je die bbq al gehad met je buuf? Wat ontzettend zielig voor je zoontje dat ie gevallen is. Wat zal hij een pijn hebben gehad! Hoe gaat het nu met hem?
Wat heerlijk he dat die test echt dikke vette strepen laat zien, je kan er gewoon niet meer omheen dat je ZWANGER bent! Ik kan me voorstellen dat jij enje man toch nog even die bevestiging wil zien.

Suus Ik heb gesolliciteerd voor cassiere. Het liefst zou ik dit voor 32 uur willen doen en dan nog iets meer die massages ernaast.
Hoeveel uur werk jij? Ik werk nu 34 uur. 40 uur per week is niet voor mij weggelegt omdat ik dan letterlijk ziek word. En ik vind dat vrije tijd net zo belangrijk is.
Oh natuurlijk ben ik dan ook inzetbaar op de vleesafdeling!
Ik doe vandaag de brief op de post.

Grrr Iris

Hoi Meiden

Tammie meid SORRY dat ik je was vergeten ik had al een idee van volgens mij vergeet ik er een. Was  niet de bedoeling hoor, maar meid hoe gaat binnenkort je echo spannend hoor laat je het ons weten hoe die was.

Esther ik hoop niet dat je ongi gaat doorzetten mijn duimen draaien voor je.

Sara dus van de weekend ga je testen spannend hoor fijn dat je temp hoog blijft.

Iris de brief al op de post gedaan he wanneer was jou NOD ook alweer.

Dimka hoe gaat het met je zoontje nu en ben je nu lekker aan het bijtanken.

Yvonne nog steeds zulke hevige krampen en is ongi nu over of nog steeds rozige bruinige afscheidin.

Ben ik iemand nu vergeten hoop het echt  niet hoor

Hier is alles nog steeds rustig alleen beginnen mijn borsten nu wat gevoelig te worden niet heel erg maar als ik erop druk voel ik het vooral de zijkanten. Nog wel flinke afscheiding maar is wittig dus voor de rest niks.

Liefs Sharine

Tammie wat heb je me ook alweer gevraagd over het pendelen want ik kan me zo niet meer herrinderen. Maar als je wilt dat ik voor je ga pendelen moet je me het maar even weer opnieuw vragen en vragen waarvoor ik moet pendelen.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Mijn NOD is ergens rond 28 augustus maar kan ook een week later zijn ik heb namelijk cyclussen gehad van 25-28-23.
En jij wanneer heb jij je NOD?

Grrr Iris

Ow zou je voor mij ook willen pendelen? Ik had toen al eens gelezen dat je er echt de tijd en rust voor nodig hebt dus ik wacht geduldig af hoor .

hoi meiden,

nou vannacht mochten we eindleijk redelijk slapen. Jay werd wel een paar keer wakker, maar dan zat ik even met hem in een schommelstoel en was hij redelijk snel in slaap. is in ieder geval beter als in mijn bed!!!!
ik ben lekker vrij/ ziek vandag. Jay is naar de oppas en wilde maar graag heen. hij begin zijn arm weer wat te gebruiken, wel onhandig met dat verband, maar dat mogen we eraf halen als we denken dat hij weer zijn arm wil gebruiken, dus vanmiddag maar proberen, maar naar de oppas met andere kinderen is die bescherming toch nog even handig!!!!
nou ik ben eerst maar gaan afwassen en stofzuigen, er stond van 3 dagen!!! mijn man is druk aan het schoonmaken in de stal, dus ik maar hier wat gedaan, en nu lekker de hele dag niks meer.
denk dat ik zo met een thermoskan thee voor mc clouds daughters ga zitten (heb ik op dvd).

mijn vriendin heeft een zoontje gekregen!!! de 2e. ik kreeg een mail voor 16:30 dat ze weeen had om de 5/10 min en om 18:47 is ze bevallen, in 4 persweeen. ik hoop ook op zo'n bevallen. we hebben beide bij de eerste een zware bevalling gehad, dus het was haar gegunt!!!!! Hij heet TEUN en weegt 3500 gr!
ik was helemaal blij, en voelde me toen pas echt zwanger!

nou meiden ik duim de hele dag voor jullie hoor, heb toch niks anders te doen!

liefs dimka

Hoi Iris

Ja hoor ik wel best wel voor je pendelen maar kan het niet eerder doen dan na mijn vakantie volgende week, nu is er bij ons dorp een feestweek dus heb ik de komende dagen geen tijd en volgende week ben ik een midweek weg dus het word niet eerder dan de week errop. Als me je naam + meisjesachternaam en je geboortedatum geeft dan doe ik het wel voor je.
Mijn NOD is tussen 20 en 25 augustus dus net in de week als ik op vakantie ben dus ik kan jullie niet eerder bekendmaken dan volgende week zaterdag wat het is geworden ongi of zwanger. Dus voor jou duurt het ook niet lang meer maar ja de laatste weken van eisprong tot NOD duurt het langst. Jij ook Succes meid.

Dimka fijn dat je zoontje zijn arm al weer iets begint te gebruiken en ook lekker dat hij naar de oppas is heb je lekker de tijd voor jezelf geniet er vandaag van.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan